logo.gamebato
بازی SIFU سی فو در سبک اکشن و مبارزه تن به تن در کشور چین روایت می شود جایی که قهرمان داستان به دنبال انتقام
امتیاز:
3.9/5
بازی SIFU سی فو در سبک اکشن و مبارزه تن به تن در کشور چین روایت می شود جایی که قهرمان داستان به دنبال انتقام گرفتن از کسانی است که

بازی ویدئویی Sifu سی فو در ژانر اکشن و مبارزه ای است که توسط استدیو Sloclap برای پلتفرم‌ های مایکروسافت ویندوز از طریق اپیک گیمز ، پلی‌ استیشن ۴ و پلی‌ استیشن ۵ طراحی و منتشر شده است. این بازی تک نفره و از دید سوم شخص و هنرهای رزمی تن به تن جریان دارد. سازندگان این بازی از مبارزات چکی چان برای طراحی هنرهای رزمی شخصیت اول سی فو الگوبرداری کرده اند. گیم پلی این بازی با نمایش فنون کنگ فو بسیار جذاب و هیجان انگیز شده است. اسم این بازی برگرفته از اصطلاح سیفو که در زبان کانتونی به استاد گفته شده, می باشد.

SIFU 1

بازی سیفو در کشور چین روایت می شود و بازیکن در نقش فرزند سیفو یا همان استاد بازی میکند که قصد انتقال گرفتن از کسانی را دارد که پدرش را به قتل رسانده است. روند بازی به این شکل است که شخصیت اول پس از هر بار مردن, از طریق  طلسم جادویی بار دیگر زنده شده و با قدرت بیشتری به مبارزه ادامه می دهد. یعنی به نوعی پس از هر بار مردن ارتقا می یابد ولی پیر شدن و کاهش سطح سلامت شخصیت اول از دیگر ویژگی های ارتقا یافتن است. با افزایش سن شخصیت بازیکن، ضربات آنها قدرتمندتر می شود، اما سلامت کمتری خواهند داشت. اگر بازیکن خیلی پیر شود, می میرد ولی برای ادامه بازی باید از سطح ابتدایی بازی دوباره شروع کند.

SIFU 3

در بازی اکشن Sifu شما میتوانید 150 حمله منحصربفرد را ترتیب دهید. می توانید حملات را با هم ترکیب کنید و تاکتیک های جدیدی علیه دشمنان اعمال کنید, مثل بی هوش کردن آنها. شخصیت اصلی بازی و همه شخصیت های دشمن متخاصم دارای یک سنجش ​​ساختاری هستند. یعنی اگر بر اثر ضربات به طور کامل گیج شدند, گارد آنها شکسته شده و در برابر حملات پایانی آسیب پذیر می شوند. شما به عنوان بازیکن می توانید از حملات فرار کنید و یا در برابر حملات دشمن گارد گرفته و از خود محافظت کنید. استراتژی خود را در مقابله با دشمن تغییر دهید تا بتوانید حملات آنها را خنثی کنید. به عنوان مثال، بازیکن ممکن است دشمن را از روی بلندییا سکو پرتاب کند یا از اشیاء مختلف به عنوان سلاح های موقت استفاده کند. حتی میتوانید از حالت گفتگو بهره ببرید و با توجه به میزان موفقیت خود در تعامل با حریف از جنگ اجتناب کنید.

SIFU 2

در سیفو بازیکنان با زیارتگاه‌ هایی روبرو می‌شوند که مکانی برای شفا و باز کردن مهارت‌ های جدید خواهد بود. آنها همچنین می توانند از ووگوان، یک مدرسه کونگ فو دیدن کنند تا مهارت های خود را در سطوح مختلف تمرین کنند. زمانی که شخصیت بازیکن می میرد، توانایی ها از بین می روند، و برای بدست آوردن توانایی ها باید قفل ارتقا را پیدا و باز کنید  تا در ابتدای هر مرحله امکان استفاده از آن برای شما مهیا شود. همانطور که بازیکن چندین مرحله را به طور کامل اجرا کرد، می تواند به هیئت کارآگاه دسترسی پیدا کند، جایی که اطلاعات جمع آوری شده در مراحل مختلف ذخیره می شود و مناطق مخفی و میانبرها برای او باز میشوند. هم اکنون میتوانید بازی جذاب SIFU سی فو را بصورت رایگان از وبسایت گیمباتو دانلود نمایید و از آن لذت ببرید.

نسخه v1.20.5.876 – Arenas DLC – RUNE
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 266MB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

شرکت توسعه و انتشار دهنده: Sloclap
ژانر: اکشن
تاریخ انتشار بازی: 08/02/2022
تاریخ انتشار جدیدترین آپدیت: 19/05/2022
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 16 سال به بالا
سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD FX-9590 or Intel Core i7-6700K or equivalent AMD FX-4350 or Intel Core i5-3470 or equivalent CPU
GeForce GTX 970 or Radeon R9 390X or equivalent Radeon R7 250 or GeForce GT 640 or equivalent VGA
10GB RAM 8GB RAM RAM
22GB 22GB HHD
Windows 10 Windows 8.1 OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی