در این دنباله‌ی بازی قدیمی Open World RPG ELEX، جکس باید یک بار دیگر افراد آزاده دنیای علم فانتزی Magalan را در برابر تهدید جدیدی
در این دنباله‌ی بازی قدیمی Open World RPG ELEX، جکس باید یک بار دیگر افراد آزاده دنیای علم فانتزی Magalan را در برابر تهدید جدیدی متحد کند – Skyands که

 دانلود بازی Elex II برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Elex II برای دفاع از صلح ماگالان و امنیت خانواده‌اش، شما به همراه جکس به ماموریتی می‌روید تا جناحین سرزمین خود را متقاعد کنید که به عنوان متحدان علیه مهاجمان بایستند. پیدا کردن پسر خود دکس و شروع ماموریت‌های اصلی در بازی، وظایف شما خواهد بود. دنیای گسترده و جذاب این بازی به خصوصیت‌ها و تم پسا آخرالزمانی ارائه شده و امکان تجربه تنوع بی‌پایانی در آن وجود دارد.

 دانلود بازی Elex II برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Elex 2 که یک بازی جهان باز برای کامپیوتر می باشد ،  سه گروه اصلی وجود دارند: قانون شکنان، روحانیون و Berserkers، هر یک دارای ویژگی‌ها و سبک خاصی هستند. قانون شکنان گروهی از راهزنان هستند که از خشونت و سرسختی ماگالان‌ها بهره می‌برند. روحانیون بسیار مذهبی هستند و توانایی استفاده موثر از فناوری را دارند. در نهایت، Berserkers از مانا و جادو برای بازیابی جهان استفاده می‌کنند. در بازی Elex 2، تمام این گروه‌ها به یکدیگر متحد می‌شوند و شما به عنوان بازیکن امکان استفاده از منابع و گسترش آن‌ها را خواهید داشت.

 دانلود بازی Elex II برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Elex II توسط شرکت Piranha Bytes ساخته شده و استدیو بازی سازی THQ Nordic این بازی را در ماه مارس سال 2022 به بازار عرضه شد. ژانرهای این بازی جهان بازی , اکشن , ماجراجویی , فانتزی , نفش آفرینی و سوم شخص می باشد. شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و پسر خود را پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی