logo.gamebato
SEGA با افتخار Yakuza Kiwami 2، یکی از محبوب‌ترین خطوط داستانی در تاریخ این فرنچایز را ارائه می‌کند که حالا با کیفیت فول اچ‌دی برای
امتیاز:
3.9/5
SEGA با افتخار Yakuza Kiwami 2، یکی از محبوب‌ترین خطوط داستانی در تاریخ این فرنچایز را ارائه می‌کند که حالا با کیفیت فول اچ‌دی برای کامپیوتر بازسازی شده است.

دانلود بازی Yakuza Kiwami 2 برای پی سی | گیمباتو

داستان Yakyza Kiwami 2 از جایی شروع می شود که یک سال پس از حادثه 10 میلیارد ینی، کازوما کیریو شروع به ساختن یک زندگی صلح آمیز با هاروکا ساوامورا می کند. با از میان برداشتن وی، یک ترور که در یک جنگ همه جانبه بین قبیله توجو و اتحاد اومی رخ دهد جانشان را تهدید می کند. کیریو، اژدهای دوجیما، باید به سوتنبوری، اوزاکا سفر کند تا بتواند صلح بین قبیله‌های رقیب را ایجاد کند، اما ریوجی گودا، معروف به اژدهای کانسای، برای بدست آوردن جنگش دست از کار نمی‌کشد. از یاد نبرید در این دنیا فقط یک اژدها می تواند وجود داشته باشد…

دانلود بازی Yakuza Kiwami 2 v1.4 برای کامپیوتر | گیمباتو

Yakuza Kiwami 2 نسخه بازسازی شده Yakuza 2 است و یک بازی اکشن ماجراجویی است که در یک محیط جهان باز و از منظر سوم شخص بازی می شود. شبیه به عنوان بازسازی قبلی، Yakuza Kiwami، این عنوان از همان ساختار داستانی Yakuza 2 پیروی می‌کند و در عین حال ویژگی‌های گیم‌پلی جدید و پیشرفت‌های عناوین بعدی و همچنین عناصر داستانی جدید را برای حل نقاط داستانی گیج کننده در نسخه اصلی و گره خوردن بازی اضافه می‌کند. بازیکن، کازوما کیریو، قهرمان سری بازی های Yakuza را ، هنگامی که مناطق خیالی ژاپنی کاموروچو، توکیو و سوتنبوری، اوزاکا را بر اساس مکان‌های واقعی کابوکیچو و دوتونبوری به ترتیب بررسی می‌کند ، کنترل می‌کند.

دانلود بازی Yakuza Kiwami 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Yakuza Kiwami 2 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو Ryu Ga Gotoku توسعه یافته و توسط سگا منتشر شده است. این نسخه بازسازی شده از بازی ویدیویی Yakuza 2 در سال 2006 برای پلی استیشن 2 است و دومین عنوان بازسازی سری Yakuza پس از Yakuza Kiwami در سال 2016 است. این بازی با استفاده از موتور بازی Dragon از Yakuza 6 ساخته شده است. این بازی در تاریخ 7 دسامبر 2017 در ژاپن برای پلی استیشن 4 و در 28 آگوست 2018 در سراسر جهان منتشر شد. پورت ریمستر این بازی برای کامپیوتر های شخصی اما در ماه مه سال 2019 از طریق Steam به بازار وارد شد. Yakuza Kiwami 2 با عنوان‌های اسپین‌آف Fist of the North Star: Lost Paradise and Judgment در سال 2018 و قسمت اصلی بعدی Yakuza: Like a Dragon در سال 2020 دنبال شد. به روز ترین نسخه ی موجود از این بازی به صورت فوق فشرده سازی شده از طریق لینک های موجود در بخش دانلود قرار داده شده تا شما مشتاقان این بازی بتوانید آن را با بالا ترین سرعت ممکن و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس نصب و اجرا نمائید.

Yakuza.Kiwami.2.Banner4.LOGO

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی