Daymare: 1994 Sandcastle یک بازی ترسناک بقای داستانی سوم شخص است که پیش درآمد بازی تحسین شده Daymare: 1998 است. به جای مامور Dalila Reyes،
Daymare: 1994 Sandcastle یک بازی ترسناک بقای داستانی سوم شخص است که پیش درآمد بازی تحسین شده Daymare: 1998 است. به جای مامور Dalila Reyes، جاسوس سابق دولت که اکنون

دانلود بازی Daymare: 1994 Sandcastle برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Daymare 1994 Sandcastle پیش درآمدی برای نسخه قبلی بوده و به جای مامور ویژه دالیلا ریس قرار خواهید گرفت. او جاسوس سابق دولت است که اکنون در خدمت واحدی به نام هیدس قار گرفته است. شما باید وارد مرکز تحقیقاتی تجربی در ایالات متحده شده و رازهای یک پروژه بزرگ را افشا کنید. در تاریکی اعماق متروکه و هزارتوی این مرکز حرکت کرده و سعی کنید اتفاقات بازی را مدیریت کنید.

دانلود بازی Daymare: 1994 Sandcastle برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Daymare 1994 Sandcastle که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد , بازی ابتکاری‌ترین و پیشرفته‌ترین سلاح‌های تمام دوران را برای‌تان آماده کرده و باید برای رویارویی با یک سری موجودات عجیب آماده شوید. دشمنان بازی سرسخت و مرگبار هستند. بازی موسیقی متن هیجان انگیزی داشته و باید کاوش‌های فراوانی در کنار حجم عظیمی از صحنه‌های ترسناک داشته باشید. بازی شخصیت‌های جدیدی را هم معرفی کرده و دو ماموریت فوق سری در انتهای بازی برای‌تان خواهد داشت.

دانلود بازی Daymare: 1994 Sandcastle برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Daymare: 1994 Sandcastle توسط استدیو Invader Studios ساخته و شرکت های بازی سازی 4Divinity و Leonardo Interactive این بازی را به بازار عرضه کرده اند. ژانرهای این بازی ترسناک , اکشن , بقا و سوم شخص می باشد. شما همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کرده و پروژه های تاریک دولت را کشف کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی