logo.gamebato
در این FPS/RPG، تروی و تایرین کالیپسو از سایر طاق های فراتر از سیاره پاندورا مطلع می شوند و فرقه‌ای خشن به نام «بچه‌های Vault»
امتیاز:
3.9/5
در این FPS/RPG، تروی و تایرین کالیپسو از سایر طاق های فراتر از سیاره پاندورا مطلع می شوند و فرقه‌ای خشن به نام «بچه‌های Vault» تشکیل می‌دهند تا آنها را

 

Borderlands 3 یک تیراندازی اول شخص با محوریت غارت است. بازیکنان، چه به تنهایی و چه درجمع های حداکثر چهار نفره، شخصیتی را از یکی از چهار کلاس در دسترس می سازند و ماموریت‌های مختلفی را که توسط شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) و بر روی تخته‌های جایزه قرار داده شده اند، برای کسب تجربه، دریافت پاداش های پولی درون بازی و آیتم های پاداش انجام می‌شود، بر عهده می‌گیرند. همچنین بازیکنان می توانند این آیتم ها را با شکست دادن دشمنان در طول بازی به دست آورند. هنگامی که بازیکن به سطح تازه ای می رسد، امتیاز مهارت را برای تخصیص در درخت مهارت به دست می آورد.

دانلود بازی Borderlands 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

تیرانداز-غارتگر اصلی بازمی گردد، با هزاران قبضه اسلحه و یک ماجراجویی ضربتی! به عنوان یکی از چهار شکارچی جدید Vault در میان دنیاها و دشمنان جدید همه چیز را بترکانید! Borderlands 3 Ultimate Edition تجربه اساسی Borderlands 3 است که شامل بازی پایه به اضافه 6 افزونه محتوا و مجموعه کامل بسته های لوازم آرایشی (برای بازی 😐 ) جایزه است! البته ما در اینجا نسخه ی کامل تر و جدید تر Director’s Cut این بازی محبوب رو برای شما عزیزان قرار داده ایم که بسیار کامل تر از نسخه های دیگر است. دوقلوهای متعصب کالیپسو را از متحد کردن قبیله راهزن و ادعای قدرت نهایی کهکشان متوقف کنید. فقط شما، یک شکارچی Vault که به دنبال هیجان هستید، زرادخانه و متحدانی دارید که با استفاده از آنها می توانید دشمنان خود را نابود کنید.

دانلود بازی Borderlands 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

Borderlands 3 یک بازی کامپیوتری در سبک اکشن و نقش آفرینی و به صورت تیراندازی اول شخص است که توسط Gearbox Software توسعه یافته و توسط 2K منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای بر Borderlands 2 در سال 2012 و چهارمین ورودی از سری اصلی Borderlands است. Borderlands 3 در 13 سپتامبر 2019 برای رایانه هایی که با مایکروسافت ویندوز کار می کنند منتشر شد. بازیکنان ماموریت های فرعی و تک نفره را به صورت تک نفره یا چند نفره به عنوان یکی از چهار کلاس انجام می دهند. هنگامی که کشته می شوند، دشمنان ممکن است سلاح ها و تجهیزاتی را که بازیکنان می توانند به آن ها مجهز شوند روی زمین رها می کنند. با کسب تجربه، توانایی های جدید باز می شوند. محور داستان چهار شکارچی جدید Vault است که توسط مهاجمان سرخ رنگ پاندورا به خدمت گرفته شده اند تا دوقلوهای تروی و تایرین کالیپسو و پیروان فرقه دیوانه آنها را از استفاده از قدرت ؤشعمف های بیگانه که در سراسر کهکشان پخش شده اند، باز دارند. پس از انتشار، Borderlands 3 به طور کلی بازخوردهای مطلوبی را دریافت کرد و از گیم پلی آن تمجید شد، اگرچه برخی از فقدان نوآوری، مشکلات فنی و نگارش انتقاد کردند. فروش اولیه بازی بالاترین فروش سری Borderlands بود: بیش از پنج میلیون نسخه در پنج روز فروخته شد !

به روز ترین و کامل ترین نسخه های موجود از این بازی در سرور های قدرتمند وبسیات گیمباتو گردآوری و دسته بندی شده تا شما مشتاقان این بازی جذاب بتوانید با محاسبه حجم مصرفی نیم بها و بالاترین سرعت آن را دانلود کرده، نصب کنید و از اجرا و تجربه ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی Borderlands 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی