پس از یک کار ناموفق که باعث کشته شدن شاگردش شد، گرت از خواب بیدار می شود تا شهری را که فکر می کرد می
پس از یک کار ناموفق که باعث کشته شدن شاگردش شد، گرت از خواب بیدار می شود تا شهری را که فکر می کرد می دانست تغییر کرده است ولی

Thief.Definitive.Edition.Logo

Thief مجموعه ای از بازی های مخفی کاری است که در آن بازیکن نقش گرت، دزد چیره دست را در دنیای استیم پانک فانتزی شبیه تلاقی بین اواخر قرون وسطی و دوران ویکتوریا، با فناوری های پیشرفته تر، بر عهده می گیرد. این مجموعه شامل Thief: The Dark Project (1998)، Thief II: The Metal Age (2000)، Thief: Deadly Shadows (2004) و Thief (2014) است. نسخه توسعه یافته Thief: The Dark Project با عنوان Thief Gold در سال 1999 منتشر شد و دارای سه نقشه اضافی و تعدادی رفع اشکال است.

دانلود بازی Thief برای کامپیوتر

Thief چهارمین بازی از سری Thief است که توسط Eidos-Montréal توسعه یافته و توسط Square Enix منتشر شده است. از اوایل سال 2008، شایعات متعددی در مورد چهارمین بازی Thief منتشر شده بود که ظاهراً در دست توسعه بود. استفان داستوس، مدیر کل Eidos-Montréal در مصاحبه ای برای بازی Deus Ex: Human Revolution اظهار داشت که تایید دومین “عنوان AAA” این شرکت، که وب سایت آن می گوید “با حرف “T” شروع می شود، “در آینده یعنی سال بعد یا بعد تر از آن اتفاق خواهد افتاد. این بازی در 11 می 2009 با عنوان Thief 4 معرفی شد.

دانلود بازی Thief Definitive Edition برای پی سی

گرت، دزد اصلی، از سایه ها خارج و وارد شهر می شود. در این مکان خائنانه، جایی که بارون، موجی از ترس و ظلم را گسترش می‌دهد، مهارت‌های او تنها چیزی است که می‌تواند به او اعتماد کند. حتی محتاط ترین شهروندان و دارایی های آنها که به بهترین شکل محافظت می شود از دست گرت در امان نیستند. به روز ترین نسخه ی Definitive Edition موجود از این بازی به صورت فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت دانلود ممکن، در ادامه ی مطلب قرار داده شده است و شما گیمر های مشتاق سبک اکشن مخفی کاری می تونید اون رو با محاسبه ی حجم مصرفی نیم بها از وبسایت گیمباتو دریافت و نصب کنید.

دانلود بازی Thief Definitive Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی