logo.gamebato
این بازی تیراندازی اول شخص یک رابطه مبهم بین مردم عادی و تکنولوژی را نشان می دهد. که در آن برای همیشه فراموش خواهید کرد که نسل جدید سربازان تخیلی نیستند، بلکه واقعیتی هستند که در آینده نزدیک ما را فرا می‌گیرد و بشریت فناوری را برای رهبری جنگ آتی ایجاد کرده است.
امتیاز:
3.9/5
این بازی تیراندازی اول شخص یک رابطه مبهم بین مردم عادی و تکنولوژی را نشان می دهد. که در آن برای همیشه فراموش خواهید کرد که نسل جدید سربازان تخیلی نیستند، بلکه واقعیتی هستند که در آینده نزدیک ما را فرا می‌گیرد و بشریت فناوری را برای رهبری جنگ آتی ایجاد کرده است.

دانلود بازی Call of Duty Black Ops 3 برای پی سی

Call of Duty Black Ops 3 یک بازی تیراندازی برای کامپیوتر در منظر اول شخص است که در سال 2015 منتشر شده است. سازنده این بازی Treyarch و ناشر آن Activision می باشد. این دوازدهمین سری از بازی Call of Duty و دنباله‌ای از بازی ویدیویی منتشر شده در سال 2012 است که با نام Call of duty Black Ops 2 شناخته می‌شد. این بازی برای پلی‌استیشن 4، مایکروسافت ویندوز و همچنین ایکس‌باکس در 6 نوامبر 2015 عرضه شد. بازی تیراندازی اول شخص Call of Duty: Black Ops III یک رابطه مبهم بین مردم عادی و تکنولوژی را نشان می دهد.

که در آن برای همیشه فراموش خواهید کرد که نسل جدید سربازان تخیلی نیستند، بلکه واقعیتی هستند که در آینده نزدیک با آن روبرو خواهیم شد و بشریت فناوری را برای رهبری جنگ آتی ایجاد کرده است. این بازی تیراندازی در سه حالت نمایش داده می‌شود: کمپین داستانی، تیراندازی چند نفره در مکان‌های سناریو و همچنین در حالت زامبی. اکنون که سربازان عادی می توانند استاندارد زندگی خود را با کمک فناوری PNI کنترل کنند و مرگ فیزیولوژیکی به یک داستان تخیلی تبدیل شده است.

قهرمانان ما با گروه ویژه به مصر می روند تا رئیس جمهور این کشور را از چنگال گروه شورشی نجات دهند. به ما یک انتخاب از 9 شخصیت با توانایی ها و سلاح های منحصر به فرد پیشنهاد می شود. کشتار در مکان های مختلف انجام می شود. بازیکن قطعا حوصله بازی نقشه های مختلف در خاک مصر، سوئیس و سنگاپور را نخواهد داشت زیرا عملیات نه تنها به کنترل دقیق جنگنده بلکه به فعالیت مغز نیز نیاز دارد.

Call of Duty Black Ops III 2

در مورد بازی Call of Duty: Black Ops III

Black Ops 3 در سال 2065 رخ می دهد که دقیقاً 40 سال پس از اتفاقات Black Ops 2 است، در جهانی پر از تحولات ناشی از تغییرات آب و هوایی و پیشرفت های جدید. مانند داستان های قبلی، داستان دنبال کردن یک تیم از سربازان عملیات سیاه است. کمپین بازی به گونه ای طراحی شده است که از گیم پلی مشارکتی متشکل از 4 بازیکن پشتیبانی کند که به شما امکان می دهد یک طراحی بازی بزرگ و باز با تیراندازی را  ایجاد کنید. شخصیت بازیکن به صورت سایبرنتیکی تقویت می شود و بازیکنان به فعالیت های منحصر به فرد در بازی دسترسی پیدا می کنند. این بازی دارای یک حالت مبارزاتی مستقل است که فقط زامبی ها را شامل می شود و یک حالت کابوس که می تواند همه دشمنان را با زامبی ها جایگزین کند.

گیم پلی

  بازی کال آف دیوتی بلک ops 3 اولین بازی ویدیویی از سری ندای وظیفه است که پس از جدا شدن Activision با مایکروسافت استودیو و همچنین با مشارکت Sony Computer Entertainment که امنیت انحصاری از پیش ساخته شده را تامین می کرد، راه اندازی شد. در زمان انتشار، این بازی با نقدهای مثبت بسیاری از منتقدان مواجه شد و در مورد گیم پلی، مقدار محتوا و حالت زامبی مورد تحسین قرار گرفت. اما به دلیل داستان و عدم حضور شخصیت در حالت داستانی و عدم وجود نوآوری برای داستان مورد انتقاد قرار گرفت. نسخه کنسولی که به طور خاص نسل هفتم بود، به دلیل نداشتن کمپین خاص و چندین ویژگی به تازگی معرفی شده و تنها آنلاین است.

این بازی یک موفقیت بزرگ در سطح تجاری بود و به یکی از پرفروش ترین بازی های خرده فروشی در IS در سال 2015 و همچنین به یکی از محبوب ترین عناوین عرضه شده برای نسل هشتم کنسول بازی های رایانه شخصی تبدیل شد. ادامه‌ی این بازی Call of Duty Black Ops 4 در اکتبر 2018 راه‌اندازی شد و یک بازی بسیار محبوب است که به طور گسترده در سراسر جهان پخش می شود. بنابراین، اگر بازی‌های قدیمی‌تر این سری را بازی کرده‌اید، حتماً برخی از ویژگی‌های مشترک را می‌دانید.

Call of Duty Black Ops III 8

چند ویژگی اضافه شده به بازی Call of Duty: Black Ops III به شرح زیر است:

حالت کمپین

حالت کمپین در Black Ops 3 به گونه ای طراحی شده است که از گیم پلی مشترک 4 بازیکن پشتیبانی می کند که به پلتفرم بزرگتری برای تیراندازی اجازه می دهد. علاوه بر این، بازیکن می تواند لباس و ظاهر بازیکنان را شخصی سازی کند. این کمپین همچنین دارای یک سیستم مترقی مخصوص به خود است و دارای توکن‌های باز کردن قفل است که می‌توان از آنها برای دستیابی به سلاح‌های مختلف و همچنین چرخ دنده‌ها در هنگام پیشروی در کمپین استفاده کرد.

حالت چند نفره

حالت چند نفره این بازی اول شخص یک سیستم حرکتی جدید را ارائه می دهد که باعث می‌شود از بسته‌های پیشران مختلف استفاده شود. این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در هوا به‌طور ثابت حرکت کنند. علاوه بر این، یک سیستم شخصیت جدید در بازی پیاده سازی شده است. ویژگی جدیدی به نام Gunsmith وجود دارد که تغییرات زیبایی شناختی را در اتصالات اسلحه ایجاد می کند و امکان ترکیب های مختلف شخصی سازی سلاح را فراهم می کند. ویژگی Paintshop به بازیکنان این امکان را می دهد که چاپ های سفارشی خود را بر روی قسمت های خاصی انجام دهند.

زامبی ها

بازی Black Ops 3 در مکان‌ها و زمان‌های مختلف بازی رخ می‌دهند. زامبی‌ها یک سیستم پیشرفت جدید را نشان می‌دهند که XP است که به بازیکنان اجازه می‌دهد قفل آیتم‌ها را به همان شیوه در حالت‌های کمپین و چند نفره باز کنند.

Call of Duty Black Ops III 3

گرافیک عالی

گرافیک ارائه شده در بازی بسیار عالی است و می توانید آن را روی پلتفرم های مختلف بازی کنید. گرافیک بازی بسیار با کیفیت است و به شما این حس را می دهد که در یک دنیای واقعی بازی می کنید.

حتما بازی های قدیمی سری ندای وظیفه را بازی کرده اید. حتی اگر بازی های قبلی را انجام نداده اید، باید این بازی را انجام دهید. چرا که ویژگی های هیجان انگیز زیادی در این بازی ارائه شده است و می توانید آن را بر روی هر پلتفرمی که می خواهید بازی کنید. برای دانلود این بازی کامپیوتری که توسط بهترین توسعه دهندگان طراحی و منتشر شده است به سایت گیمباتو بروید و این بازی را دانلود کنید.

نسخه Zombies Chronicles –
v100.2.2.0.107.0 – P2P بدون نیاز به نصب
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 2GB Download
15 2GB Download
16 2GB Download
17 2GB Download
18 2GB Download
19 2GB Download
20 2GB Download
21 2GB Download
22 2GB Download
23 2GB Download
24 2GB Download
25 2GB Download
26 2GB Download
27 2GB Download
28 2GB Download
29 2GB Download
30 2GB Download
31 2GB Download
32 2GB Download
33 2GB Download
34 2GB Download
35 2GB Download
36 2GB Download
37 2GB Download
38 2GB Download
39 2GB Download
40 2GB Download
41 2GB Download
42 2GB Download
43 2GB Download
44 2GB Download
45 2GB Download
46 2GB Download
47 2GB Download
48 2GB Download
49 2GB Download
50 2GB Download
51 2GB Download
52 2GB Download
53 2GB Download
54 2GB Download
55 2GB Download
56 2GB Download
57 2GB Download
58 2GB Download
59 2GB Download
60 209MB Download

نحوه نصب نسخه FitGirl:

دوستان عزیز GameBato، نحوه نصب رو دقیق مطالعه کنید تا مشکلی براتون پیش نیاد.مسئله سختی نیست:

1) همانطور که مشاهده میکنید دانلود بازی از سه بخش تشکیل شده: دانلود دیتای بازی + دانلود بخش زامبی + دانلود بخش مالتی پلیر. برای اجرای بازی شما فقط کافی هست دیتای اصلی بازی رو نصب کنید. حالا اگر میخواین از هرکدوم از بخش های مالتی پلیر یا زامبی استفاده کنین، نیاز هست تا فایل های مربوطه بهشون رو دانلود کنین.

2) هرکدوم از ورژن های انتخابی که بعد از دیتای اصلی دانلود کردین رو بخواین نصب کنین، باید ابتدا دانلود کنین. سپس اکسترکت کنین و محتوای درونش رو که یه سری فایل با پسوند .bin هستن رو کنار فایل های دیتای اصلی بازیتون بزارین. بعد بازی رو نصب کنین! خودش این فایل های انتخابی رو با نصب بازی براتون نصب میکنه.

3) حتما زمان نصب بازی تیک گزینه های اضافی رو بردارین! هرچیزی که از فایل های انتخابی رو دانلود نکردید، حتما تیکش رو بردارین که موقع نصب به مشکل نخورین!

4) اطلاعات موجود در وبسایت فیت گرل از بابت اینکه چه چیزهایی از دانلود دیتای اصلی بازی، بخش مالتی پلیر و بخش زامبی به دست میارین. براتون دوستان GameBato قرار میدیم:

4-الف) دانلود دیتای اصلی بازی:

Singleplayer Campaign + Nightmare Mode + Dead Ops Arcade 2

4-ب) دانلود دیتای اصلی بازی + بخش زامبی:

Singleplayer Campaign + Nightmare Mode + Dead Ops Arcade 2 + Zombie Mode

4-ج) دانلود دیتای اصلی بازی + بخش مالتی پلیر:

Singleplayer Campaign + Nightmare Mode + Dead Ops Arcade 2 + Free Run + Multiplayer with Bots

4-د) دانلود دیتای اصلی بازی + بخش مالتی پلیر + بخش زامبی:

همه موارد الف تا ج!

راهنمای نصب کلی، برای عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:

نامزد 1 جایزه بفتا
در مجموع 9 نامزدی

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz CPU
NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB VGA
6GB RAM 6GB RAM RAM
100GB 100GB HHD
Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی