logo.gamebato
بازی Magic Duels Origins در ژانر استراتژیک است که شامل یک حالت داستانی است که ماجرای اصلی پنج نفر از Planeswalkers بازی را دنبال می کند. این بازی شامل حالت های تک نفره و نبردهای آنلاین با سایر بازیکنان است که بر اساس بازی کارتی محبوب Magic: The Gathering ساخته شده است.
امتیاز:
3.9/5
بازی Magic Duels Origins در ژانر استراتژیک است که شامل یک حالت داستانی است که ماجرای اصلی پنج نفر از Planeswalkers بازی را دنبال می کند. این بازی شامل حالت های تک نفره و نبردهای آنلاین با سایر بازیکنان است که بر اساس بازی کارتی محبوب Magic: The Gathering ساخته شده است.

دانلود بازی Magic Duels برای کامپیوتر

Magic Duels (با نام اصلی Magic Duels: Origins) یک بازی ویدیویی در ژانر استراتژیک است که بر اساس بازی کارتی محبوب Magic: The Gathering ساخته شده است. Magic Duels جانشین Stainless Games’ Magic: The Gathering – Duels of the Planeswalkers و دنباله های سالانه آن است که از سال 2009 تا 2014 منتشر شد. این عنوان رایگان در 29 جولای 2015، اندکی پس از انتشار فیزیکی مجموعه اصلی Magic Origins منتشر شد.

گیم پلی این بازی استراتژیک کامپیوتر از کارت پیروی می کند، اما شامل یک حالت داستانی است که داستان اصلی پنج نفر از Planeswalkers بازی را دنبال می کند. این اولین بازی از سری Stainless است که دارای ساخت عرشه آزاد و توانایی ساخت کتابخانه کارت با استفاده از جوایز درون بازی و تراکنش‌ های خرد برای خرید کارت‌ ها و تقویت‌ کننده‌ های جدید است. این بازی شامل حالت های تک نفره و نبردهای آنلاین با سایر بازیکنان است.

دانلود بازی Magic duels origins برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی اصلی از قوانین استاندارد بازی با ورق کلکسیونی پیروی می کند (به جز اینکه شما فقط می توانید از 1 اسطوره، 2 خاص و 3 غیر معمول از هر کارتی استفاده کنید) Magic: The Gathering، اولین بار در سال 1993 منتشر شد. هر بازیکن یک دسته کارت دارد که از زمین ها و جادوها تشکیل شده است. زمین ها برای تولید “مانا”، منبع مورد نیاز برای طلسم استفاده می شوند. مانا در پنج رنگ موجود است و کارت ها ممکن است نیاز به رنگی یا عمومی (مانا از هر رنگی) داشته باشند. طلسم ها انواع مختلفی دارند، از جادوها و لحظه هایی که اثرات یکباره دارند، تا موجودات احضار شده که می توانند حمله کنند و از مقابل حریفان دفاع کنند. بازیکنان به طور متناوب با کارت های زمین بازی می کنند، طلسم می کنند و به حریف حمله می کنند تا زمانی که مجموع زندگی همه بازیکنان به جز یک نفر به 0 کاهش یابد.

دانلود بازی Magic duels origins برای کامپیوتر | گیمباتو

Magic Duels: Origins بازی اصلی را حول یک حالت داستانی تک نفره و یک حالت نبرد آنلاین روایت می کند. در حالت داستانی، بازیکن از طریق داستان اصلی پنج هواپیمای مختلف شامل چاندرا نالار، جیس بلرن، گیدئون جورا، نیسا ریون و لیلیانا وس حرکت می کند. هر Planeswalker پنج یا بیشتر دوئل با حریفان تحت کنترل کامپیوتر دارد. بازیکن از یک عرشه بر اساس Planeswalker انتخاب شده استفاده می کند، و با تکمیل هر یک از دوئل ها، با افزودن کارت های جدید از پیش انتخاب شده، آن عرشه را تقویت می کند.

دانلود بازی Magic duels origins برای کامپیوتر | گیمباتو

حالت نبرد به بازیکنان این امکان را می دهد که از عرشه های از پیش ساخته شده استفاده کنند یا از مجموعه کارت های خود عرشه بسازند و با حریفان کامپیوتری یا حریفان آنلاین بازی کنند. انواع مسابقات عبارتند از مسابقات یک به یک با بازیکنانی که در تابلوی امتیازات مشخص می شوند و (دو در مقابل دو). حریفان کامپیوتر را در این حالت می توان از سه سطح دشواری انتخاب کرد که در مراحل بالاتر، پاداش های بیشتری برای بازیکن به دست می آید. بازی از طریق هر یک از حالت‌ ها می‌ تواند برای بازیکنان در بازی درآمد کسب کند تا از آنها برای خرید بسته‌ های تقویت‌ کننده جدید یا کارت‌ های خاص برای گسترش کتابخانه کارت خود استفاده شود. همچنین اهداف روزانه مختلفی برای بازیکنان وجود دارد که در ازای پول درون بازی باید آنها را به پایان برسانند، و به همه بازیکنان برای کمک به انجام اهداف مختلف پاداش داده می شود. شما علاقمندان به این سبک از بازی های کامپیوتری می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت گیمباتو دریافت کنید.

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
RAM
HHD
OS
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی