طرفداران Diablo 4 از آخرین بیانیه بلیزارد خوشحال نیستند

طرفداران Diablo 4 از آخرین اعلامیه بلیزارد خوشحال نیستند

بازیکنان Diablo 4 پس از شنیدن به‌ روزرسانی اخیر الحاقیه، ناامید شده‌ اند. در D.I.C.E. این هفته در لاس وگاس، راد فرگوسن از بلیزارد اعلام کرد که دومین الحاقیه Diablo 4 تا سال 2026 منتشر نخواهد شد. گیمرها از این خبر راضی نبودند، اما وقتی به یاد آوردند که توسعه‌ دهندگان در ابتدا ادعا می‌ کردند که هر سال یک توسعه جدید منتشر می‌ شود، بدتر شد. این بدان معناست که سال 2025 همانطور که قبلاً وعده داده شده بود، اکنون بدون توسعه خواهد بود. سخنگوی این کمپانی اظهار داشت که این الحاقیه تا سال 2026 منتشر نخواهد شد. این بدان معناست که آخرین الحاقیه Vessel of Hatred در سال 2024 بود که گیمرها را برای بیش از یک سال بدون توسعه باقی می گذارد.

طرفداران Diablo 4 از آخرین اعلامیه بلیزارد خوشحال نیستند

تاریخ دقیق گسترش دوم در کنفرانس به اشتراک گذاشته نشد، اما گیمرها امیدوارند که زودتر از این اتفاق بیفتد. همچنین مشخص نیست که موضوع و گیم پلی بازی چگونه خواهد بود، اما مدت انتظار طولانی امیدواریم به این معنی باشد که این بازی بسیار گسترده و با کیفیت خواهد بود. برخی از گیمرها خاطرنشان کردند که آخرین بسط به دلیل حجم محتوایی که در آن گنجانده شده بود، قیمت بالایی داشت.

در حال حاضر، گیمرها باید روی محتوای فصل 7 تمرکز کنند. Season of Witchcraft از ماه گذشته آغاز شد و بازیکنان در حال بررسی جادوگری برای تقویت قدرت و یافتن Occult Gems برای به دست آوردن توانایی های جدید بودند. سپس، بازیکنان از این مهارت‌ های جدید برای مبارزه با باس‌ های Headrotten برای دریافت پاداش استفاده می‌ کنند.

Diablo IV یک بازی اکشن و نقش آفرینی است که توسط Blizzard Entertainment ساخته و منتشر شده است. این چهارمین قسمت اصلی از سری دیابلو است. این بازی که در BlizzCon 2019 معرفی شد، در تاریخ 5 ژوئن 2023 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. بازیکنان یک شخصیت از یکی از شش کلاس قابل بازی ایجاد می کنند – Barbarian، Druid، Necromancer، Rogue، Sorcerer یا Spiritborn – و از مهارت های خود برای تکمیل ماموریت ها از طریق مبارزه استفاده می کنند.

طرفداران Diablo 4 از آخرین اعلامیه بلیزارد خوشحال نیستند

ویژگی‌ های اصلی که از قسمت‌ های قبلی این فرنچایز بازگشته‌ اند، مانند تمرکز بر سیاه‌ چال‌ های قابل پخش و رویه‌ ای و شخصیت‌ سازی متمرکز بر غارت، در حالی که مکانیک‌ های جدید سری، از جمله دنیای باز و مبارزه بازیکن در مقابل بازیکن را نیز در بر می‌گیرد.

فرمول اصلی گیم پلی سری حول محور دستیابی تدریجی تجهیزات قوی تر با شکست دادن دشمنان دشوارتر می گردد. با دشمنان با استفاده از مهارت‌ های کلاس شخصیت مختلف مبارزه می‌ شود که می‌ توان آن‌ ها را با تجهیزات و درختان استعداد شخصی‌ سازی کرد. این مفهوم برای پیشرفت در داستان و کوئست ها استفاده می شود. دشمنان به خانواده‌ های هیولا تقسیم می‌ شوند که با موضوع، سبک مبارزه و مکان آن‌ ها تعریف می‌ شوند. هر خانواده حاوی کهن الگوهای متفاوتی است که نقش‌ های متفاوتی را ایفا می‌ کنند و امکان هم افزایی توانایی‌ های تخصصی بین اعضای خانواده را فراهم می‌ کنند. برای تمایز بین آنها، آنها دارای شبح ها، موضع گیری ها و سلاح های منحصر به فردی هستند. در گیمباتو با جدیدترین اخبار دنیای گیم و دانلود بازی ها با بهترین کیفیت همراه باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی