At Dead Of Night بخشی از فیلم ترسناک، بخشی بازی ترسناک و بخشی شکار ارواح است. این بازی لایو اکشن و گرافیک را با هم
At Dead Of Night بخشی از فیلم ترسناک، بخشی بازی ترسناک و بخشی شکار ارواح است. این بازی لایو اکشن و گرافیک را با هم ترکیب می‌کند تا یک تجربه

At.Dead .Of .Night .banner1

At Dead Of Night یک بازی ترسناک بقا و ماجراجویی است که در یک هتل مرموز و پیچیده اتفاق می‌افتد. بازیکن در نقش شخصیتی به نام مایا ، یک دختر جوان که به دنبال دوستان گمشده‌اش است، قرار می‌گیرد. شما در این بازی وارد هتل Sea view می شوید و در اونجا با دوستان خود داستان بازی با غیبت دوستان مایا آغاز می‌شود و او مجبور است تا وارد هتل و رازهای تاریک آن شود. این مکان دارای موجودات ماوراطبیعه و یک قاتل خطرناک به نام جیمی هال است که به طور مداوم او را تعقیب می‌کند .

At.Dead .Of .Night .banner2

روایت داستانی جذاب که شامل رازهای هتل و شخصیت‌های مختلف است. گرافیک و دیالوگ‌ها به تدریج داستان را پیش می‌برند و بازیکنان را به کاوش در داستان ترغیب می‌کنند.  مکانیک‌هایی که شامل حل معماها، پنهان شدن و فرار از تعقیب‌کننده‌ها هستند. بازیکنان باید با دقت و استراتژی بازی کنند تا از خطرات جلوگیری کنند. بازی At Dead Of Night یک بازی در ژانر بقا برای کامپیوتر می باشد , وجود شخصیت‌های متنوع، هر یک با داستان و قابلیت‌های خاص خود، به عمق روایت و تعاملات بازی افزوده است. صداها به ایجاد جوی مرموز و احساسی قوی می‌انجامند. این بازی تعقیب کننده مستر فری که دائماً بازیکن را تحت فشار قرار می‌دهد، موجب ایجاد حس اضطراب و تنش در بازی می‌شود. بازیکنان باید هوشمندانه عمل کنند تا از دستش فرار کنند. انتخاب‌های استراتژیک باید در این بازی داشته باشید تا بتوانید مدت زیادی سر اقای و بازیکنان می‌توانند با محیط تعامل داشته باشند و آیتم‌های مختلفی را جستجو کنند.

At.Dead .Of .Night .banner3

بازی کامپیوتری At Dead Of Night را توسط استدیو بازی سازی مستقل Baggy Cat Ltd ساخته است و خود این کمپانی بازی سازی این بازی را به بازار عرضه کرده است. این بازی متاسفانه انقدری که باید شناخته نشد و یک بازی مستقل گم نام باقی ماند. سبک اصلی این بازی Survival Horror می باشد و دیگر ژانرهای این بازی دلهره آور , پازل , اول شخص می باشد. گیمرهای سایت استیم نمره بسیار خوبی به این بازی داده اند و استقبال بسیار خوبی کردند. این بازی گیم پلی خوبی دارد و یک تجربه 6 7 ساعته بسیار خوب را برای شما رقم می زند. شما دوستان عزیز می توانید این بازی را از سرورهای قدرتمند گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید. سعی کنید از هتل Sea view فرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی