محوریت این بازی استراتژیک گسترش تمدن در خارج از کره زمین است و این بازی سبکی از تمدن را که در اینده تمام قوانین علمی
محوریت این بازی استراتژیک گسترش تمدن در خارج از کره زمین است و این بازی سبکی از تمدن را که در اینده تمام قوانین علمی و تخیلی را تغییر می

دانلود بازی Sid Meiers Civilization Beyond Earth برای کامپیوتر

بازی Sid Meiers Civilization Beyond Earth یک بازی استراتژیک است که توسط استودیو Firaxis Games در سال 2015 ساخته شده و توسعه یافته است. پس از آنکه کشتی های فضایی زمین را ترک کردند از آنجایی که منابع محدود هستند عده ایی که باقی مانده بودند بر سر منابع حیاتی به جنگ پرداختند. این مسئله باعث بوجود امدن دو جناح شد که هر کدام سعی در بقاء خود داشتند. محوریت این بازی کامپیوتر گسترش تمدن در خارج از کره زمین است و این بازی سبکی از تمدن را که در اینده تمام قوانین علمی و تخیلی را تغییر می دهد بازگو می کند. در این بازی شاهد اضافه شدن مرزهای جدیدی به زمین و سطح زیر دریاها هستیم. تمدن جدیدی در حال شکل گرفتن است که یک چشم انداز تازه از آینده بشریت را نشان می دهد و موجودات بیگانه با توانایی های جدیدی که بدست اورده اند شما را به چالش می کشند.

دانلود بازی Sid Meier's Civilization®: Beyond Earth برای کامپیوتر

گیم پلی Rising Tide ویژگی‌های جدیدی مانند شهرهای شناور، پیوندهای ترکیبی، سیستم دیپلماسی کاملاً اصلاح‌شده و سیستم اکتشاف گسترده را به ارمغان می‌آورد. در این بازی استراتژیک کامپیوتر شما می توانید شهرک های شناور بسازید و به منابع طبیعی پنهان شده در زیر دریاهای سیاره بیگانه دسترسی پیدا کنید. جانوران با توانایی های منحصر به فرد در آب زندگی می کنند و بازیکن را به روش های جدیدی به چالش می کشند. مکانیک‌های گیم‌پلی جدید امکانات استراتژیک برای بازیکنان فراهم می‌کند تا در دنیای جدیدشان سلطنت کنند. با استفاده از سرمایه سیاسی برای ارتقای ویژگی های خود، تغییر روابط دیپلماتیک و استفاده از مزایای ویژگی های متحدان خود، چشم انداز دیپلماتیک خود را شکل دهید. چهار جناح جدید به بازی اضافه شده اند و با سرمایه گذاری در چندین Affinity به جای تخصص در یکی، بازیکنان می توانند واحدهای ترکیبی ویژه  خود را ارتقا دهند.

دانلود بازی Sid Meier's Civilization®: Beyond Earth برای کامپیوتر

دو نوع جهان جدید به بازی اضافه شده است. جهان های اولیه سرشار از فعالیت های آتشفشانی و چشم انداز آشفته دنیایی هستند که هنوز در حال شکل گیری است و جهان های سرد دارای سطوح پوشیده از اقیانوس های یخی و مناطق یخ زده است.گیم پلی بازی همان روندی است که در نسخه های پیشین وجود داشته است و قطعات موسیقی که در پس زمینه بازی پخش می شوند متناسب با مراحل مختلف بازی هستند.  اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید بازی Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth با دنیایی مدرن و پیشرفته با ماجراها و گروه های جدید مطمئنا خواهد توانست نظر شما را جلب کند. این بازی توانسته از سایت‌های Game informer و GameSpot‌  نمره 9 و از سایت های PC Gamer و IGN نمرات 73 و 71 را کسب کند و با توجه به امتیازاتی که بازی گرفته امتحان کردن آن نمی تواند خالی از لطف باشد. همین حالا می توانید بازی را از گیمباتو و بصورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Sid Meier's Civilization®: Beyond Earth برای کامپیوتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی