تاریخ انتشار GTA 6 فاش شد

تاریخ انتشار بازی GTA 6 فاش شد

تاریخ انتشار بازی GTA 6 فاش شد

GTA 6 کی منتشر میشه؟ با توجه به اینکه چند سال طول می کشد تا نسخه بعدی این بازی جهان باز با همان کالیبر GTA 5 ایجاد شود، خیلی بعید نیست که Rockstar Games قبلاً سال ها را صرف توسعه GTA 6 کرده باشد. Rockstar ترجیح می دهد اسرار خود را تا نزدیک به پایان توسعه در سینه خود نگه دارد و از فاش کردن اطلاعات بازی جلوگیری می کند. اما Take-Two اکنون تایید کرده است که دقیقاً چه زمانی باید منتظر انتشار بازی GTA 6 باشیم.

انتشار Grand Theft Auto 6 مطمئناً مدت زیادی طول می کشد. درز اولیه گیم پلی GTA 6 در سال گذشته به همراه خطوط کد منبع و فیلم توسعه بازی جهان باز به صورت آنلاین منتشر شد. از آن زمان تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تاریخ انتشار این بازی منتشر شده است، اما ما در نهایت تاییدی از داستان و تنظیمات GTA 6 داریم. در اینجا همه آنچه در مورد بازی GTA 6 می خواهید از تاریخ انتشار، تریلر، داستان و اخبار در گیمباتو وجود دارد.

تاریخ انتشار GTA 6 پاییز 2025 است که توسط Rockstar Games تایید شده است. این انتشار برای Xbox Series X|S و PlayStation 5 است، در حالی که نسخه GTA 6 PC احتمالاً در اواخر سال 2026 عرضه خواهد شد.

علیرغم شایعات اخیر در مورد تاخیر در انتشار این بازی کامپیوتر، ناشر آن در چهارشنبه 18 سپتامبر 2024 تکرار کرد و گفت: «راک‌استار گیمز به سرمایه‌گذاری در این فرنچایز ادامه می‌دهد و قصد دارد Grand Theft Auto VI را در پاییز 2025 منتشر کند.»

اعلام تاریخ انتشار شامل بیانیه‌ای از سام هاسر، بنیانگذار Rockstar Games است: «Grand Theft Auto 6 به تلاش‌های ما برای عبور از محدودیت‌های ممکن در بازی های جهان باز بسیار فراگیر و داستان محور ادامه می‌دهد. ما خوشحالیم که می‌توانیم این دیدگاه جدید را با بازیکنان در همه جا به اشتراک بگذاریم.»

در حالی که اولین تریلر GTA 6 تایید کرد که سال انتشار آن سال 2025 است، یک بیانیه مطبوعاتی بعدی از Rockstar PR روشن کرد که این یک تاریخ انتشار برای کنسول های بازی است. با توجه به نقشه راه Rockstar Games برای بازی Red Dead Redemption 2، انتظار داریم که تاریخ انتشار GTA 6 برای کامپیوتر یک سال بعد کاهش یابد.

تاریخ انتشار GTA 6 برای کامپیوتر

زلنیک به طور مستقیم در خلال پنجاه و دومین کنفرانس سالانه فناوری، رسانه و مخابرات TD Cowen به تاریخ انتشار GTA 6 برای پی سی پرداخت. زلنیک گفت: «راک استار رویکردی به پلتفرم‌هایی دارد که قبلاً دیده‌ایم، و آن‌ها در زمان مناسب اعلامیه‌های بیشتری را اعلام خواهند کرد. “من معتقدم که استراتژی درست برای کسب و کار ما این است که در جایی که مصرف کننده است باشیم، و از نظر تاریخی کاری که این شرکت انجام داده است این است که مشتریان را در هر کجا که هستند، در هر پلتفرمی که منطقی باشد، در طول زمان مخاطب قرار دهد.”

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی