5 تا از بهترین بازی های شبیه Baldur’s Gate 3

5 تا از بهترین بازی های شبیه Baldur's Gate 3

با گذشت مدتی از انتشار بازی Baldur’s Gate 3، بسیاری از بازیکنان بالاخره آن را پشت سر گذاشتند. با این حال، انجام این کار بدون شک یک حفره خالی در درون شما ایجاد می کند که تنها می تواند توسط سایر CRPG های با همان کالیبر پر شود. با در نظر گرفتن این موضوع، امروز ما در حال شمارش معکوس 5 بازی برتر مانند Baldur’s Gate 3 هستیم که باید در مرحله بعدی به سراغ آنها بروید.

در حالی که ده ها گزینه عالی برای انتخاب وجود دارد، این لیست از بهترین بازی ها مانند Baldur’s Gate 3 تنها شامل تعداد انگشت شماری می شود. ممکن است همه آنها کپی دقیقی نباشند، اما این لیست مطمئناً جایگزین های قابل احترامی را شامل می شود. 

5. Starfield

Starfield

Starfield و Baldur’s Gate 3 ممکن است در قلمروهای متفاوتی وجود داشته باشند، یکی در آینده دور اکتشافات فضایی و دیگری در سرزمین های اسرارآمیز D&D، اما آنها موضوعات مشترکی دارند که آنها را به تجربه های RPG جذاب تبدیل می کند. جهان سازی همه جانبه، آزادی شخصیت گسترده، انتخاب و نتیجه، شخصیت های همراه قانع کننده، و مکانیک های عمیق گیم پلی هر دوی این عناوین را تعریف می کنند.

بنابراین، اگر از طرفداران Baldur’s Gate 3 هستید، این ماجراجویی فضاپیمایی فقط برای شما مناسب است. بازی Starfield به راحتی یکی از بهترین بازی هایی است که اخیراً منتشر شده است مانند Baldur’s Gate 3.

4. Persona 5 Royal

Persona 5 Royal

Persona 5 Royal یک بازی عالی برای طرفداران انیمه و Baldur’s Gate 3 است. در Persona 5، شما نقش یک دانش آموز دبیرستانی را بر عهده می گیرید که به عنوان یک دزد فانتوم زندگی دوگانه ای دارد. هر دو بازی یک سیستم مبارزه مبتنی بر نوبت را به اشتراک می گذارند و داستان عمیقی را ارائه می دهند که تحت تأثیر انتخاب های شما قرار می گیرد. عواقب تصمیمات شما حتی به روابط بین شخصیت ها نیز می رسد. 

Persona 5 یک بازی نقش آفرینی در سال ۲۰۱۶ است که توسط P-Studio توسعه یافته و توسط Atlus منتشر شده است. این بازی ششمین قسمت از سری Persona است که خود بخشی از فرنچایز بزرگتر Megami Tensei است.

3. Divinity: Original Sin II

Divinity: Original Sin II

Divinity: Original Sin II و Baldur’s Gate 3 دو بازی قابل توجه هستند که شباهت های زیادی با هم دارند و طرفداران داستان سرایی حماسی و مکانیک های پیچیده گیم پلی را گرد هم می آورند.

اعماق دنیای فانتزی عرفانی Divinity: Original Sin II را کاوش کنید، جایی که تصمیمات شما مسیر روایت را در یکی از بهترین بازی‌ هایی مانند Baldur’s Gate 3 شکل می‌ دهد. اگر از طرفداران Baldur’s Gate 3 یا Divinity: Original Sin II هستید، احتمالاً از دیگری نیز لذت خواهید برد زیرا هر دو نشان دهنده ماهیت CRPG های مدرن هستند.

2. Disco Elysium

Disco Elysium

اگر روایت Baldur’s Gate 3 چیزی است که بیشتر دوست دارید، بازی Disco Elysium جایگزین مناسبی است. Disco Elysium با یک داستان کارآگاهی تعاملی و پر از گفتگو، بهترین بخش‌ های آنچه که نقش‌ آفرینی را بسیار سرگرم‌ کننده می‌ کند, ترکیب می‌ کند. برخلاف Baldur’s Gate 3، اکشن بسیار کمی وجود دارد، با این حال، تعامل با NPC ها و آنچه که انجام می دهید در واقع تأثیر زیادی روی آنها دارد، دلایل آسانی برای توصیه آنها به طرفداران آخرین نسخه Larian است.

Disco Elysium یک بازی خلاقانه است و بدون شک سبک منحصر به فرد آن چیزی است که تا به حال تجربه نکرده اید. برای طرفدارانی که به دنبال بهترین بازی‌ ها مانند Baldur’s Gate 3 هستند، این یک انتخاب مناسب است.

1. Pillars of Eternity II: Deadfire

Pillars of Eternity II: Deadfire

علاوه بر Larian Studios، Obsidian Entertainment شاید یکی از بهترین توسعه دهندگان CRPG باشد و بازی Pillars of Eternity II: Deadfire گواه قطعی آن است. Deadfire دارای داستان سرایی قانع کننده، موسیقی متن شگفت انگیز برای افزایش آدرنالین است و سبک هنری منسجمی دارد که آن را در بین بهترین بازی ها مانند Baldur’s Gate 3 قرار می دهد.

همه این‌ ها با هم یک ماجراجویی متمایز را ایجاد می‌ کنند، و به دلیل اینکه چقدر خوب با هم کار می‌ کنند، شما را به یاد Baldur’s Gate 3 می‌اندازد – یا باید بگویم که برعکس از زمانی که Deadfire پنج سال قبل منتشر شد، است. در مجموع Pillars of Eternity II یک بازی سرگرم‌ کننده است و با مکانیک‌ های نقش‌ آفرینی فراوانی که دارد، اگر Baldur’s Gate 3 مورد پسند شما باشد، بسیار از آن لذت خواهید برد.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی