بازی DISCO ELYSIUM: THE FINAL CUT در سبک نقش آفرینی و استراتژی می باشد که کاراکتر اصلی بازی یک کاراگاه است و باید معمای یک
بازی DISCO ELYSIUM: THE FINAL CUT در سبک نقش آفرینی و استراتژی می باشد که کاراکتر اصلی بازی یک کاراگاه است و باید معمای یک قتل را به همراه دستیار

Disco Elysium یک بازی ویدئویی در ژانر نقش آفرینی, استراتژی می باشد و محصول سال 2019 بوده که توسط استدیو  ZA/UM برای پلتفرم ویندوز منتشر شده است. این بازی دارای سبک هنری متمایز نقاشی رنگ روغن با موسیقی گروه انگلیسی Sea Power است. بازی Disco Elysium در شهری بزرگ اتفاق می‌ افتد و گیمر نقش یک کارآگاه را بازی می‌ کند که وظیفه حل یک معمای قتل را بر عهده دارد. در طول تحقیقات، او اتفاقاتی را در مورد گذشته خود و همچنین نیروهای فعلی که سعی در تأثیرگذاری بر شهر دارند را به یاد می آورد.

1 5

Disco Elysium یک بازی نقش آفرینی غیر سنتی است که در آن هیچ مبارزه ای وجود ندارد. در عوض، رویدادها از طریق بررسی مهارت ها و گفتگو از طریق سیستمی متشکل از 24 مهارت حل می شوند که جنبه های مختلف قهرمان داستان، مانند درک و آستانه درد او را نشان می دهد. علاوه بر این، سیستمی به نام کابینه فکری نشان‌ دهنده دیگر ایدئولوژی‌ ها و ویژگی‌ های شخصیتی اوست که بازیکنان می‌ توانند آزادانه از آنها حمایت یا سرکوب کنند.

این بازی ویدئویی دارای جهان باز و گیم پلی مبتنی بر دیالوگ است. بازی در یک چشم انداز ایزومتریک ارائه می شود که در آن شخصیت بازیکن کنترل می شود. بازیکن نقش یک کارآگاه را بر عهده می گیرد که از فراموشی ناشی از الکل و مواد مخدر رنج می برد. در اوایل بازی، قهرمان داستان شریکی به نام کیم کیتسوراگی پیدا می‌ کند، شخصی که به عنوان صدای حرفه‌ ای قهرمان داستان عمل می‌ کند و ممکن است بتواند در گزینه‌ های خاصی مشاوره یا پشتیبانی ارائه دهد.

در بازی DISCO ELYSIUM: THE FINAL CUT چهار توانایی اصلی در بازی وجود دارد: هوش، روان، فیزیک و موتور، و هر توانایی دارای شش مهارت ثانویه متمایز است که در مجموع 24 مهارت دارد. گیمر این مهارت ها را از طریق امتیازات مهارتی که از بالا رفتن سطح به دست می آورد، بهبود می بخشد. همچنین انتخاب لباس بازیکن می‌تواند تأثیرات مثبت و منفی بر مهارت‌ های خاصی بگذارد. این 24 مهارت موقعیتی را ایجاد می کنند که در آن کاراکتر بازیکن ممکن است با یک جنبه از ذهن یا بدن خود مناظره داخلی داشته باشد و این ایده را ایجاد کند که بازیکن با شخصیتی تکه تکه شده ارتباط برقرار می کند. این مکالمات داخلی ممکن است پیشنهادها یا بینش بیشتری را ارائه دهد که می‌ تواند بازیکن را به اقدامات یا گفتگو با شخصیت‌ های غیرقابل بازی راهنمایی کند.

2 5

در این بازی جذاب و پرچالش گیمر در قالب کارگاه بازی می تواند از 14 ابزار مثل اسلحه, چراغ قوه و …در موقعیت های خاص بازی استفاده کند و راه خود را برای حرکت به جلو پیش ببرد. در سمت چپ بازی از کلیدهای کاربردی استفاده کنید و ابزار ها را بدست بیاورید و چالش ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. اگر شما نیز از علاقمندان بازی نقش آفرینی هستید گیمباتو به شما پیشنهاد میکند به هیچ وجه دانلود آخرین نسخه ی منتشر شده ی Collage Mode بازی Disco Elysium را از دست ندهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی