logo.gamebato
بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat استالکر : تماسی از پریپیات, در سبک اکشن, تیراندازی و اول شخص می باشد که داستان بازی در منطقه ممنوعه نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل در اوکراین اتفاق می‌ افتد. انبوهی از استالکرها به مرکز منطقه ممنوعه هجوم می‌ آورند، به امید یافتن مصنوعات کمیاب و گنجینه‌ ها, بازیکن، سرگرد الکساندر دگتیارف، یک استالکر باتجربه و مامور SBU، به منطقه فرستاده می شود تا از راز پشت ماجرا مطلع شود.
امتیاز:
3.9/5
بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat استالکر : تماسی از پریپیات, در سبک اکشن, تیراندازی و اول شخص می باشد که داستان بازی در منطقه ممنوعه نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل در اوکراین اتفاق می‌ افتد. انبوهی از استالکرها به مرکز منطقه ممنوعه هجوم می‌ آورند، به امید یافتن مصنوعات کمیاب و گنجینه‌ ها, بازیکن، سرگرد الکساندر دگتیارف، یک استالکر باتجربه و مامور SBU، به منطقه فرستاده می شود تا از راز پشت ماجرا مطلع شود.

دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat برای پی سی

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat یک بازی ویدئویی در ژانر اکشن, تیراندازی و اول شخص است که توسط استدیو GSC Game World برای مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. این سومین بازی منتشر شده از سری S.T.A.L.K.E.R می باشد. داستان بازی در منطقه ممنوعه نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل در اوکراین اتفاق می‌ افتد که به سه منطقه معروف به نام‌ های Zaton، Yanov و شهر ارواح Pripyat تقسیم می‌ شود. هر یک از اینها یک منطقه قابل بازی بزرگ هستند. اکثر گیم پلی بازی Call of Pripyat بر ترکیبی از هر دو آیتم ترسناک پسا آخرالزمانی و همچنین اکشن نقش آفرینی تاکتیکی تمرکز دارد.

S.T.A.L.K.E.R. CALL OF PRIPYAT.banner1

بازی بلافاصله پس از وقایع S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl اتفاق می افتد. پس از اینکه Strelok Brain Scorcher را غیرفعال می‌ کند، انبوهی از استالکرها به مرکز منطقه هجوم می‌ آورند، به امید یافتن مصنوعات کمیاب و سایر گنجینه‌ های شایعه شده. دولت اوکراین از این هجوم طلا استفاده می‌ کند و «عملیات Fairway» را راه‌ اندازی می‌ کند، یک مأموریت بازرسی ویژه هلیکوپتر در مقیاس بزرگ که قصد دارد منطقه را از طریق هوایی در آماده‌ سازی برای حمله نظامی در مقیاس کامل به نیروگاه هسته‌ ای چرنوبیل شناسایی کند. با وجود آماده سازی کامل، ماموریت به طرز وحشتناکی اشتباه پیش می رود و هر پنج هلیکوپتر STINGRAY سقوط می کنند. بازیکن، سرگرد الکساندر دگتیارف، یک استالکر باتجربه و مامور SBU، به منطقه فرستاده می شود تا از طرف ارتش محل سقوط را بررسی کند.

در بازی کامپیوتری استالکر تماسی از پریپیات , دگتیارف در طول تحقیقات خود متوجه می شود که هلیکوپترها در هوا توسط شوک های قوی برق از کار افتاده اند. او همچنین از طریق جعبه سیاه هلیکوپتر تأیید می کند که بازماندگان ارتش به یک نقطه تخلیه در جایی در پریپیات رفته اند. با این حال، شهر به دلیل محیط زیست منطقه بسته شده است. سرگرد در نهایت یک گذرگاه زیرزمینی به پریپیات پیدا می‌ کند و تیم کوچکی از استالکرها را جمع می‌ کند تا به او کمک کنند تا از این تونل عبور کند. پس از مبارزه از طریق جهش یافته ها و جناح مرموز Monolith، آنها به شهر متروکه می رسند و با بازماندگان ارتش از سقوط هلیکوپتر ارتباط برقرار می کنند.

S.T.A.L.K.E.R. CALL OF PRIPYAT.banner2

بازیکن در نهایت با شخصیت اصلی Shadow of Chernobyl، Strelok، آشنا می‌ شود و از رازهای پشت منطقه، از جمله نحوه تغییر موقعیت ناهنجاری‌ ها در طول و بعد از هر بار انتشار مطلع می‌ شود , و همچنین  توضیح می‌ دهد که چرا هلیکوپترها در وهله اول سقوط کردند.

بازی با بازماندگان، Strelok، و بازیکن در حالی که توسط انبوهی از دشمنان مورد حمله قرار می گیرند، به پایان می رسد. قبل از سوار شدن به هلیکوپترهای نجات، به بازیکن حق انتخاب داده می شود که منطقه را برای همیشه ترک کند یا بماند. اگر بازیکن تصمیم بگیرد که منطقه را ترک نکند، بازی وارد حالت بازی آزاد می شود. در طول حالت بازی آزاد، بازیکن می‌تواند آزادانه مناطق را کاوش کند و ماموریت‌ های جانبی را به پایان برساند، در حالی که این امکان را دارد که در هر زمان از طریق NPC ها را ترک کند.

S.T.A.L.K.E.R. CALL OF PRIPYAT.banner3

پایان بازی بسته به اقدامات بازیکن در طول بازی متفاوت است. نحوه انجام ماموریت های درون بازی توسط بازیکن و اینکه آیا NPC های خاصی تا پایان بازی زنده هستند یا نه، مستقیماً بر روی پایان بازی تأثیر می گذارد. علی‌ رغم پایان‌ های متفاوت، چیزی که ثابت می‌ ماند این است که این منطقه در حال گسترش است و ممکن است در واقع روسیه و بقیه اروپا را در بر گیرد. اگر علاقمند به این سبک از بازی ها هستید, می توانید لینک دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat را از وب سایت گیمباتو دریافت کنید.

 

دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat MULTi6-PROPHET :
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.8GB Download
دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat-GOG :
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 254MB Download

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید

——————————————————————————

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

رده سنی:M-17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد.

دارای میانگین نمرات 80 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+ Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+ CPU
256 MB DirectX® 9.0c compatible card* / nVIDIA® GeForce™ 8800 GT / ATI Radeon® HD 2900 XT 128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600 VGA
2GB RAM 768MB RAM
10GB 6GB HHD
Microsoft® Windows® XP/Vista (SP1) Microsoft® Windows® XP(Service Pack 2)/Microsoft® Windows® 2000 SP4 OS
DirectX® 9.0 DirectX® 9.0 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی