logo.gamebato
بازی کامپیوتری Sniper Elite III در سبک تیراندازی, اکشن و سوم شخص می باشد که داستان بازی حدوداً سه سال قبل از رویدادهای اسنایپر الیت V2 اتفاق می‌ افتد که به دنبال سوء استفاده‌ های افسر OSS کارل فیربرن در درگیری‌ های شمال آفریقا در طول جنگ جهانی دوم است و تلاش می‌ کند ساخت یک سلاح مرگبار جدید را متوقف کند و اسلحه‌ ها را از بین ببرد.
امتیاز:
3.9/5
بازی کامپیوتری Sniper Elite III در سبک تیراندازی, اکشن و سوم شخص می باشد که داستان بازی حدوداً سه سال قبل از رویدادهای اسنایپر الیت V2 اتفاق می‌ افتد که به دنبال سوء استفاده‌ های افسر OSS کارل فیربرن در درگیری‌ های شمال آفریقا در طول جنگ جهانی دوم است و تلاش می‌ کند ساخت یک سلاح مرگبار جدید را متوقف کند و اسلحه‌ ها را از بین ببرد.

دانلود بازی Sniper Elite 3 Ultimate Edition برای پی سی

Sniper Elite 3 Ultimate Edition یک بازی ویدئویی در ژانر تیراندازی و سوم شخص در سال ۲۰۱۴ است که توسط Rebellion Developments ساخته و منتشر شده است. این بازی پیش درآمدی بر بازی قبلی خود در سال 2012 Sniper Elite V2 است و سومین قسمت از سری اسنایپر الیت است. Sniper Elite III حدوداً سه سال قبل از رویدادهای V2 اتفاق می‌ افتد که به دنبال سوء استفاده‌ های افسر OSS کارل فیربرن در درگیری‌ های شمال آفریقا در طول جنگ جهانی دوم است و تلاش می‌ کند ساخت یک سلاح مرگبار جدید را متوقف کند و اسلحه‌ ها را از بین ببرد. این بازی تیراندازی کامپیوتر مکانیک های Sniper Elite V2 را حفظ کرده و بر اساس آن ساخته شده است. بازیکنان نقشه های میدان نبرد بزرگ به سبک سندباکس را بر اساس مکان های شمال آفریقا در جنگ جهانی دوم می گذرانند.

Sniper Elite 3 Ultimate Edition.BANNER3

در بازی تیراندازی اسنایپر الیت 3 تفنگ تک تیرانداز سلاح اصلی بازیکن است، اگرچه سلاح‌ های اضافی از جمله مسلسل و تپانچه (بسته به موقعیت خاموش یا بدون صدا) در دسترس هستند. علاوه بر نارنجک‌ های دستی، بازیکن می‌ تواند تله‌ های انفجاری با سیم، دو نوع مختلف مین و دینامیت را مستقر کند. از دوربین های دوچشمی می توان برای نشان دادن دشمنان، نمایش موقعیت و حرکات آنها استفاده کرد. آتش های کوچک را می توان برای پرت کردن حواس دشمنان یا منفجر کردن مواد منفجره تنظیم کرد. بازیکن می تواند نفس خود را حبس کند در حالی که هدف خود را به درستی ردیف می کند. یک نماد قرمز رنگ در محدوده ظاهر می شود که نقطه پیش بینی شده را مشخص می کند. قطعات اسلحه‌ ای وجود دارد که در سرتاسر بازی پخش شده یا در هنگام غارت دشمنان مرده پیدا می‌ شود و به بازیکنان اجازه می‌ دهد سلاح‌ های خود را در منوی پیش از استقرار شخصی‌ سازی کنند. منو همچنین اجازه بارگیری تجهیزات را می دهد.

Sniper Elite 3 Ultimate Edition.BANNER2

در این سری از بازی مکانیک مخفی کاری دوباره کار شده است. آیکون چشمی برای نشان دادن سطح تشخیص بازیکن توسط دشمن، قرار داده شده است. سربازان دشمن همچنین یک دایره‌سنج بر روی سر خود خواهند داشت تا وضعیت هشدار را نشان دهد. بازیکنان همچنین مجبور می شوند به طور دوره ای مکان خود را جابجا کنند تا از شناسایی یک تصویر شبح سفید جلوگیری کنند تا در صورت مشاهده آخرین موقعیت شناخته شده خود را مشخص کنند. سربازان دشمن منطقه اطراف را به صورت فردی یا گروهی جستجو می کنند. مانند بازی قبلی، ممکن است از صداهای بلند برای پوشاندن شلیک های تک تیرانداز استفاده شود، با این حال، بازیکن اکنون این گزینه را دارد که ژنراتورها را به عنوان وسیله ای برای ایجاد نویز خراب کند.

Sniper Elite 3 Ultimate Edition.BANNER1

یک سیستم امتیاز برای اقداماتی مانند مبارزه نزدیک مخفیانه یا استفاده از تله‌ ها برای کشتن دشمنان ایجاد می‌ شود که امتیازها به سمت ارتقاء به درجات بالاتر جمع می‌ شوند. بازیکنان می توانند نقشه را دور بزنند تا آیتم های پاداش ویژه مانند کارت های کلکسیونر را جمع آوری کنند و قفل “لانه های تک تیرانداز” را که در محیط تعبیه شده است باز کنند. سیستم X-Ray kill cam V2 نیز حفظ شده است. در جایی که بازی قبلی فقط به بازیکن اجازه می داد تا ساختار داخلی بدن را در نقطه ضربه ببیند، بازی جدید برای تجسم بقیه سیستم های قلبی عروقی، اسکلتی و عضلانی گسترش می یابد. بازیکن هنوز هم می تواند وسایل نقلیه را هدف قرار دهد، اما اکنون این فرصت را دارد که به موتورها شلیک کند و وسیله نقلیه را غیرفعال کند و نابود کردن آن را آسان تر کند. اگر علاقمند به این سبک از بازی های کامپیوتری هستید, گیمباتو به شما پیشنهاد می کند به هیچ وجه این بازی جذاب و هیجان انگیز را از دست ندهید.

دانلود بازی Sniper Elite 3 MULTi13-PLAZA:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 1.5GB Download
دانلود فیت گرل Sniper Elite 3 v1.15a + All DLCs + Multiplayer-FitGirl:
توجه مهم! نسخه فیت گرل قدیمی است و در صورت انتشار نسخه جدید، جایگزین خواهد شد.
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 487MB Download

 

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید

————————————————————————————

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

رده سنی:M-17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد.

برنده 4 جایزه و کاندید 5 جایزه دیگر

دارای میانگین نمرات 71 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ 64 X2 4200) or better Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ 64 X2 4200) or better CPU
Microsoft® DirectX® 10.0 compatible graphics card with 256 MB of memory (NVIDIA® GeForce® 8800 series / ATI Radeon™ HD 3870) or better Microsoft® DirectX® 10.0 compatible graphics card with 256 MB of memory (NVIDIA® GeForce® 8800 series / ATI Radeon™ HD 3870) or better VGA
2GB RAM 2GB RAM RAM
18GB 18GB HHD
Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® 7 (Service Pack 1) or Windows® 8 or Windows 8.1. Windows® XP is NOT supported. Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® 7 (Service Pack 1) or Windows® 8 or Windows 8.1. Windows® XP is NOT supported. OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی