فصل دوم The Last of Us در مورد اقتباس از بازی پاسخ داد

فصل دوم The Last of Us در مورد اقتباس از بازی پاسخ داد

The Last of Us TV Series ظاهرا فاش کرده است که چه مقدار از بازی در فصل جدید خواهد بود. پس از اینکه سریال The Last of Us برای فصل دوم در HBO تمدید شد، گیمرها متعجب شدند که چگونه می توانند The Last of Us Part II را وارد اکشن زنده کنند. فصل اول سریال توانست تمام بازی اول را در 9 قسمت خود جای دهد، اما دامنه دنباله 2020 در مقایسه با آن بسیار بزرگتر است. زیرا روایتی غیرخطی و POV های متعدد دارد. به مناسبت جشن سالانه HBO اولین تریلر کامل فصل دوم The Last of Us را منتشر کرد و در این روند ظاهرا به این سؤال اصلی پاسخ داده است. اسپویلرهای بازی The Last of Us Part II منتشر خواهد شد.

فصل دوم The Last of Us در مورد اقتباس از بازی پاسخ داد

محور اصلی روایت بازی The Last of Us Part II دو مسیری است که بازیکنان دنبال می‌ کنند، بازی در نقش الی در تلاش برای انتقام و بازی در نقش ابی، شخصیت جدیدی که درگیر چالش متفاوتی در سیاتل است. اگرچه ساعت اول بازی بین دو شخصیت به عقب و جلو می رود، اما بیشتر بازی از دیدگاه الی انجام می شود. The Last of Us Part II یک نقطه مهم در نیمه راه دارد، جایی که بازی متوقف می شود و به دیدگاه ابی تغییر می کند، و بازیکنان را وادار می کند تا نقش شخصیتی را بر عهده بگیرند که در تمام این مدت موضوع خونخواهی الی بوده است. برای اینکه همه چیز حتی دردناک تر شود، یک باس جنگ در حین بازی در نقش ابی شما را مجبور می کند تا با خود الی مقابله کرده و به آن حمله کنید. با در نظر گرفتن تمام این موارد، گیمرها از خود می‌ پرسیدند که فصل دوم The Last of Us چگونه از پس روایت دوگانه برمی‌ آید و در کجای داستان به پایان می‌ رسد؟

اکنون، با داشتن تمام این زمینه‌ ها در مورد بازی، می‌ توانیم به آنچه در تریلر فصل 2 فاش شده است نگاه کنیم. بر اساس تصاویر ارائه شده، حداقل دو چیز را می‌ توان حدس زد:

1. به نظر می‌ رسد که The Last of Us فصل 2 ممکن است فقط پوشش رویدادهای “روز سیاتل 1” همانطور که در The Last of Us Part II دیده می شود.

2. این مجموعه تلویزیونی عناصری از خط داستانی ابی را به همراه خواهد داشت تا همزمان با اتفاقاتی که در مورد الی رخ می دهد، گفته شود.

بنابراین، اگرچه ممکن است برخی عناصر غیرخطی هنوز هم وجود داشته باشند (در تریلر روبه‌رو شدن الی با جوئل در ایوانش دیده می‌ شود و مانند خنجری به قلب بازیکنان است)، به نظر می‌ رسد که نمایش The Last of Us داستان را در همان حال باز می‌ کند. برای بینندگان به جای نگه داشتن عمدی آنها در تاریکی اتفاق می افتد.

فصل دوم The Last of Us در مورد اقتباس از بازی پاسخ داد

ما می‌توانیم این را در مورد آخرین فصل ایالات متحده از دو نما اصلی در تریلر حدس بزنیم، اولی ابی کیتلین دیور را نشان می‌ دهد که کنار قبری ایستاده و آویزی روی آن قرار دارد (سرنخی مبنی بر اینکه فصل جدید به داستان او خواهد رفت)، اما همچنین ما آیزاک جفری رایت را در یک لحظه کلیدی می بینیم. همان‌ طور که بازیکنان بازی می‌ دانند، آیزاک خیلی دیرتر به بازی The Last of Us Part II معرفی نمی‌ شود، پس از تغییر به POV ابی، بنابراین آشکار کردن نه تنها حضور او، بلکه نشان دادن او در آن مکان حداقل به معنای یک بخش بزرگ است. داستان ابی گفته خواهد شد و ظاهراً در کنار داستان الی انجام خواهد شد.

با این حال، یکی دیگر از سرنخ های مهم دیگری که تریلر نشان داد که فصل دوم The Last of Us تا چه حد به طرح The Last of Us Part II خواهد رسید، این است که تعداد زیادی فیلم وجود دارد که نشان می دهد الی و دینا در طول این رویدادها چه می کنند. این سکانس در بازی The Last of Us Part II مصادف است با پایان بخش سیاتل روز 1 از طرف بازی Ellie، شاید نشان دهنده این باشد که فصل به پایان می رسد زیرا نه تنها یک نقطه پایانی قطعی ارائه می دهد، بلکه می تواند فلش بک های جالب تری را برای فصل 3 تنظیم کند.

فصل دوم The Last of Us در مورد اقتباس از بازی پاسخ داد

آخرین عنصر فصل دوم The Last of Us که شاید نشان دهد این سریال تا چه حد به رویدادهای The Last of Us Part II خواهد رسید، چیزی است که در واقع اصلا دیده نمی شود. دو شخصیت اصلی، Lev و Yara، در تریلر غایب هستند، اما اگر بخواهیم قدمی فراتر بگذاریم، انتخاب بازیگران آن‌ ها حتی توسط HBO تایید، اعلام یا اشاره نشده است. به نظر می رسد این نشان دهنده عدم حضور این زوج در رویدادهای فصل 2 The Last of Us باشد. اما نکته قابل توجه این است که یک عضو ناشناس Seraphite در تریلر دیده می شود که در میان جنگل قدم می زند. شاید این سریال زمینه را برای ورود لو و یارا به سریال در فصل 3 بالقوه The Last of Us فراهم کند و در عوض از فصل 2 به عنوان فرصتی برای معرفی واقعی فرقه و اعضای آن به بینندگان استفاده کند.

HBO قبلاً تأیید کرده است که فصل دوم The Last of Us در سال 2025 خواهد آمد، به این معنی که اگر بینندگان مجبور باشند تا فصل 2 برای Lev و Yara منتظر بمانند، ممکن است آنها را تا سال 2027 نبینند. داستان بازی The Last of Us Part II متراکم است. بنابراین حداقل یک لحظه باید وجود داشته باشد که سریال تلویزیونی باید تصمیم بگیرد که همه چیز را به پایان برساند، حتی با وجود اینکه داستان بیشتری برای گفتن باقی مانده است. 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی