logo.gamebato
بازی The Last of Us Part II در ژانر اکشن, ماجراجویانه و از دید سوم شخص می باشد و پنج سال بعد از سری اول برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده, در دنیای آخر الزمانی زندگی دو کاراکتر آشنای قصه ی ما یعنی الی و جوئل با هم گره خورده و این بار نیز باید با هم به جنگ با دشمنان بروند.
امتیاز:
3.9/5
بازی The Last of Us Part II در ژانر اکشن, ماجراجویانه و از دید سوم شخص می باشد و پنج سال بعد از سری اول برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده, در دنیای آخر الزمانی زندگی دو کاراکتر آشنای قصه ی ما یعنی الی و جوئل با هم گره خورده و این بار نیز باید با هم به جنگ با دشمنان بروند.

دانلود بازی The Last of Us II برای پلی استیشن 4

The Last of Us II یک بازی در سبک اکشن, ماجراجویی در سال 2020 است که توسط تیم Naughty Dog توسعه یافته و استدیو Sony Interactive Entertainment برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرده است. این بازی پنج سال پس از بازی The Last of Us (2013) را روایت می کند و روی دو شخصیت بازی یعنی الی و جوئل تمرکز می کند. در ایالات متحده آخرالزمانی که زندگی‌ های این دو کاراتر به هم گره می‌خورد. الی که پس از تحمل یک تراژدی برای انتقام می‌ رود و ابی، سربازی که درگیر درگیری بین شبه‌ نظامیانش و یک فرقه مذهبی می‌ شود. این بازی اکشن PS از منظر سوم شخص انجام می شود و گیمر می تواند از سلاح هایی که در اختیار دارد مثل, سلاح گرم و یا مخفی کاری با دشمنان مبارزه کند.

دانلود بازی THE LAST OF US II برای PS4

بازی The Last of Us Part II به دنبال برخی تاخیرها و تا حدی به دلیل همه‌ گیری COVID-19 در 19 ژوئن 2020 منتشر شد. این بازی فوق العاده مهیج مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به دلیل گیم‌ پلی، طراحی و صداگذری، موسیقی، اجراها، شخصیت‌ ها و وفاداری بصری مورد تحسین قرار گرفت. اگرچه روایت و مضامین آن باعث اختلاف نظر منتقدان شد. این موضوع مورد انتقادات در متاکریتیک قرار گرفت، با برخی از انتقادات بازیکنان به صحنه‌ ها، فصل‌ ها و شخصیت‌ های خاص. سری دوم این بازی یکی از محبوبترین بازی‌ های پلی‌ استیشن 4 لقب گرفت و سریع‌ ترین پرفروش‌ ترین بازی انحصاری پلی‌ استیشن 4 است که بیش از چهار میلیون نسخه در آخر هفته عرضه‌ اش فروخته است. این بازی دارای رکورد بیشترین جوایز بازی سال است و چندین جایزه دیگر از نمایش های جوایز و نشریات بازی دریافت کرده است.

دانلود بازی THE LAST OF US II برای PS4

The Last of Us II یک بازی اکشن ماجراجویانه است که از منظر سوم شخص جریان دارد و عناصری از ژانر وحشت بقا را به نمایش می‌گذارد. بازیکن برای پیشبرد داستان بازی باید از همه ی سلاح های سرد و گرمی که در اختیار دارد استفاده کرده و از خرابه هایی که بعد  از آخر الزمان باقی مانده, عبور کند. همچنین باید از سویه جهش یافته قارچ Cordyceps  خود را در امان نگه دارد. کنترل جریان بازی به طور متناوب بین دو کاراکتر اصلی بازی یعنی الی و ابی جابجا می شود, بازیکن همچنین به طور خلاصه جوئل را در سکانس آغازین کنترل می کند. ماهیت چابک شخصیت بازیکن عناصر پلتفرمینگ را معرفی می‌کند، که به بازیکن اجازه می‌ دهد تا از محیط‌ ها عبور کند و از آن‌ ها بالا برود و در طول مبارزه مزایایی کسب کند. بازیکن می تواند اشیاء شیشه ای مانند پنجره ها را بشکند تا به مناطق خاصی دسترسی پیدا کند یا تدارکات را به دست آورد. برخی مناطق با اسب یا قایق حرکت می کنند.

دانلود بازی THE LAST OF US II برای PS4

اگرچه بازیکن می‌تواند مستقیماً به دشمنان حمله کند، اما می‌تواند از مخفی کاری برای حمله غیرقابل شناسایی یا عبور از آنها استفاده کند. در سیستم پوشش، بازیکن می‌تواند پشت موانع خم شود تا در نبرد مزیت‌ هایی کسب کند، و همچنین می‌تواند در یک موقعیت مستعد برای فرار از دشمنان بخزد. دشمنان متخاصم از هوش مصنوعی استفاده می کنند. آنها ممکن است تحت پوشش قرار بگیرند یا برای کمک تماس بگیرند، و می توانند زمانی که بازیکن حواسش پرت است، در صدد ضربه زدن برآیند. بازیکن ممکن است با یک فلش به زمین زده شود، که به تدریج سلامت سنج او کاهش می دهد. همراهان بازیکن، مانند دینا، با کشتن دشمنان یا اعلام مکان آنها در جنگ کمک می کنند. این بازی همچنین سگ‌ های نگهبانی را معرفی می‌ کند که بوی بازیکن را ردیابی می‌ کنند، که می‌ توان آن را در حالت گوش دادن تجسم کرد. اگر به این سبک بازی‌ ها علاقه دارید گیمباتو به شما پیشنهاد می‌ کند این بازی بی نظیر را از دست ندهید.

دانلود بازی THE LAST OF US II برای PS4

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
RAM
HHD
OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی