بازی Fortnite در حال ایجاد تغییراتی در بحث برانگیزترین بخش بازی است

Fortnite در حال ایجاد تغییراتی در بحث برانگیزترین بخش بازی است

Epic Games در حال ایجاد تغییراتی است که بر اکثر گیمرهای طرفدار Fortnite تأثیر می گذارد.

Epic Games در حال ایجاد تغییراتی در قسمتی است که به راحتی یکی از بحث برانگیزترین بخش های Fortnite است. بازی رایگان بتل رویال هفت سال است که منتشر شده است. در طول این هفت سال، به شدت تغییر کرده و تکامل یافته است. با این حال، آنچه ثابت بوده است، بحث کمک به هدف با کنترلرها است. به طور طبیعی، بازیکنان کنترلر طرفدار کمک هدف هستند، در حالی که بازیکنان کیبورد و ماوس به شدت با آن مخالف هستند. با این حال، چشم انداز رقابتی در حال حاضر تحت تسلط پخش کننده های صفحه کلید و ماوس است، که نشان می دهد کمک کنترل کننده به هدف نیاز دارد. این چیزی نیست که دریافت می‌ کند، اما تغییراتی در حال ایجاد است که Epic Games امیدوار است کمک‌ های هدف را بهبود بخشد و کنترلرها را در بازی‌ های رقابتی در درازمدت دوام بیاورد.

Fortnite در حال ایجاد تغییراتی در بحث برانگیزترین بخش بازی است

اپیک گیمز به‌ روز رسانی جدیدی برای Fortnite ارائه کرده است که هدف آن بهبود ویژگی بحث‌ برانگیز کمک به هدف برای بازیکنان کنترلر است. این به روز رسانی که در بخشی از پچ v31.20 در اوایل این هفته منتشر شد، یک دستیار هدف “شبیه انسان” جدید را معرفی می کند که برای شبیه سازی زمان واکنش طبیعی انسان طراحی شده است و از دقت “فوق بشری” که مدت ها محل بحث بوده است فاصله می گیرد. در میان جامعه بازی در واقع، سال‌ هاست که بازی تیراندازی Fortnite با شکافی بین بازیکنان کنترل‌ کننده‌ ای که به کمک هدف اتکا می‌ کنند و کاربران صفحه‌ کلید و ماوس که استدلال می‌ کنند این ویژگی مزیت ناعادلانه‌ای دارد، مواجه بوده است.

Fortnite در حال ایجاد تغییراتی در بحث برانگیزترین بخش بازی است

به عنوان بازیکن، موج اول تغییرات چندان قابل توجه نیست، اما با گذشت زمان، همانطور که Epic Games این سیستم جدید را بهینه می‌ کند، ممکن است این تغییرات بیشتر شود. و اگر به هدف خود برسد، ممکن است به گفتمان بحث برانگیز در مورد کمک هدف پایان دهد که بخشی از گفتمان رقابتی نه فقط در Fortnite، بلکه در تمام بازی های رقابتی است. آخرین به‌ روز رسانی سعی می‌ کند با ایجاد حس واقعی‌ تر کمک هدف، تعادل ایجاد کند، و به بازیکنانی که از کنترلرها استفاده می‌ کنند، هدف‌ گیری بصری‌ تری را ارائه می‌ دهد بدون اینکه مزایای بیش از حد به آنها بدهد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی