logo.gamebato

5 بازی ویدئویی با بالاترین امتیاز در تمام دوران

5 بازی ویدئویی با بالاترین امتیاز در تمام دوران

بازی‌ های ویدیویی دهه‌ ها است که بر فرهنگ رسانه و سرگرمی تسلط یافته‌ اند. با انتشار بازی‌ های جدیدی که هر ساله منتشر می‌ شوند، بسیاری استدلال کرده‌ اند که عناوین خاصی از بهترین بازی‌ های ویدیویی هستند که تاکنون ساخته شده‌ اند. برخی از این بازی ها واقعاً الهام بخش و فراموش نشدنی هستند.

اما کدام بازی های ویدیویی واقعاً بهترین بازی های تمام دوران هستند؟

در طول سال‌ ها، بازی‌ های ویدیویی مختلف و منحصر به‌ فرد منتشر شده‌ اند. البته بعضی بهتر از بقیه اما کدام یک از این بازی‌ ها عنوان یکی از بهترین بازی‌ های ویدیویی ساخته شده را دارند؟

در اینجا لیستی از پنج بازی ویدیویی برتر با بالاترین امتیاز در تمام دوران را مشاهده می کنید. برای اطلاع از این لیست تا پایان این مطلب با گیمباتو همراه باشید.

5. Super Mario Galaxy (2007)

Super Mario Galaxy (2007)

سوپر ماریو کهکشان پس از انتشار، یک عنصر اصلی در جامعه بازی بود. نینتندو همیشه بازی های ماریو سه بعدی خود را به سمت چالش های جدید سوق می داد، اما Super Mario Galaxy به معنای واقعی کلمه از این دنیا خارج بود. Super Mario Galaxy یک بازی پلتفرم در سال ۲۰۰۷ است که توسط نینتندو برای Wii توسعه و منتشر شده است. این سومین بازی سه بعدی از سری Super Mario است. به عنوان ماریو، بازیکن برای نجات پرنسس هلو، نجات جهان از دست Bowser، و جمع آوری 120 ستاره قدرت آغاز می شود، پس از آن بازیکن می تواند بازی را به عنوان لوئیجی برای یک تجربه دشوارتر انجام دهد.

Super Mario Galaxy با امتیاز 97، پنجمین بازی ویدیویی با بالاترین امتیاز در تمام دوران است.

4. Soulcalibur (1999)

Soulcalibur

Soulcalibur یکی از اولین عناوین مبارزه ای سه بعدی بود که واقعاً ژانر خاصی از بازی ها را جذاب کرد. محبوبیت آن پس از انتشار به شدت افزایش یافت. این بازی در آن زمان بر روی سگا دریم کست منتشر شد، اما عناوین جدیدتر این فرنچایز بر روی تمامی پلتفرم ها قابل بازی هستند. 

بازی Soulcalibur با امتیاز 98، چهارمین بازی ویدیویی با بالاترین امتیاز در تمام دوران است.

3. Tony Hawk’s Pro Skater (2000)

Tony Hawk’s Pro Skater

اگر علاقه ای به بازی های ویدیویی دارید، قطعا نام Tony Hawk’s Pro Skater را شنیده اید. اولین بازی این سری نه تنها دارای برخی از سرگرم کننده ترین مکانیک های اسکیت بورد بود، بلکه یکی از بهترین موسیقی متن بازی های ویدیویی تمام دوران را نیز داشت. مسلماً اسکیت‌ باز حرفه‌ ای تونی هاوک همچنان پابرجاست و بازی کردن آن فوق‌ العاده سرگرم‌ کننده است.

بازی کامپیوتر Tony Hawk’s Pro Skater با امتیاز 98، سومین بازی ویدئویی با بالاترین امتیاز در تمام دوران است.

2. Grand Theft Auto IV (2008)

Grand Theft Auto IV

سری Grand Theft Auto بزرگ است. هیچ بحثی وجود ندارد اما اغلب به دلیل محبوبیت Grand Theft Auto V نادیده گرفته می شود، Grand Theft Auto IV است. این بازی ابتدا برای PS3 و Xbox 360 منتشر شد و به سرعت به محبوبیت این فرنچایز تبدیل شد. اکنون، در حالی که مردم منتظر انتشار قسمت ششم هستند، بازیکنان همچنان به Grand Theft Auto IV بازگشته اند.

با امتیاز 98، بازی اکشن Grand Theft Auto IV دومین بازی با بالاترین امتیاز تمام دوران است.

1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998)

The Legend of Zelda: Ocarina of Time

The Legend of Zelda: Ocarina of Time کاملاً نحوه درک بازی های ویدیویی را برای همیشه تغییر داد. هیچ بازی پیش از این چنین دنیای فراگیر و وسیعی را ایجاد نکرده بود و Ocarina of Time را متمایز کرده بود. این عنوان محبوب بارها مجدداً منتشر شده است و همچنان به عنوان یک بازی فوق العاده محبوب در دنیای بازی های ویدیویی ادامه می دهد.

با امتیاز 99، The Legend of Zelda: Ocarina of Time نه تنها یکی از بازی‌های زلدا با بالاترین امتیاز در تمام دوران‌ ها است، بلکه دارای بالاترین امتیاز بازی ویدیویی تمام دوران را نیز دارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی