logo.gamebato
یک سازنده لانه جاسوسی طنز که در آن شما مغز متفکر جنایتکار هستید! پایگاه خود را بسازید، عوامل خود را آموزش دهید، از عملیات خود
امتیاز:
3.9/5
یک سازنده لانه جاسوسی طنز که در آن شما مغز متفکر جنایتکار هستید! پایگاه خود را بسازید، عوامل خود را آموزش دهید، از عملیات خود در برابر نیروهای عدالت دفاع

Evil.Genius 2 World.Domination.banner1

در Evil Genius 2: World Domination شما باید بین 4 تا شخصیت شرور یکی را انتخاب کنید. بعد از این که به یکی از شخصیت‌های عجیب و غریب و مغرور با توانایی‌های خاص تبدیل شدید تازه کار خود را شروع می کنید و باید با ساخت یک پایگاه مخفی در بستر زمین، نقشه‌های خود را عملی کنند. بازیکنان باید منابع لازم را جمع‌آوری کرده و نیروهای خود را تکمیل کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند. در این راستا، آن‌ها باید ماموریت‌های مختلفی را انجام دهند و به رقابت با دیگر شخصیت‌های شرور بپردازند.

Evil.Genius 2 World.Domination.banner2

شما باید در این بازی یک پناهگاه بسازید و طبق سلیقه خود و با توجه به چیزی که نیاز دارید می‌توانید یک پایگاه زیرزمینی بزرگ بسازنید. برای مثال می توانید یک آزمایشگاه سری در کنار یک کازنیو بسازید و یا اتاق های کار خود را به طرز دلخواه بچینید و در کنار اتاق های شکنجه هم قرار بدهید البته این کار زیاد منطقی نمی باشد! بازی شامل چندین Evil Genius با توانایی‌ها و ویژگی‌های خاص است که هر کدام سبک بازی متفاوتی را ارائه می‌دهند و هر کدام از این رهبرها یک ویژگی خاص دارند که رسیدن شما به اهداف شوم را راحت تر می کند. بازی Evil Genius 2: World Domination یک بازی در ژانر شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد , بازیکنان باید روی مجموعه‌ای از ماموریت‌های شرورانه کار کنند، از جمله سرقت‌ها، خرابکاری‌ها و تسخیر مناطق مختلف جهان. هر ماموریت نیاز به استراتژی خاصی دارد و بازیکنان باید تیم‌های خود را به درستی سازمان‌دهی کنند.

Evil.Genius 2 World.Domination.banner3

بازی کامپیوتری Evil Genius 2: World Domination توسط استدیو بازی سازی Rebellion ساخته شده و خودش این بازی را در تاریخ 30 مارس سال 2021 به بازار عرضه کرد. این بازی ابتدا در تاریخ 30 مارس سال 2021 برای کامپیوتر عرضه شد و سپس در تاریخ 30 نوامبر سال 2021 برای پلتفرم های PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S عرضه شد. ژانرهای این بازی استراتژیک , شهر سازی , شبیه سازی , مدیریت منابع می باشد. نمره ای که منتقدان به این بازی اختصاص داده اند نمره 75 می باشد که متوسط رو به بالا می باشد و کاربران نیز نمره متوسط رو به بالایی اختصاص داده اند. البته ناگفته نماند این بازی کاندید دریافت جوایزی نیز شده است و نکات مثبت این بازی خیلی بیشتر از نکات منفی اش می باشد. شما گیمرهای عزیز در صورت تمایل می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و پناهگاه مخوف خود را بر پا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی