logo.gamebato

بهترین بازی های مستقل سال 2023

بهترین بازی های مستقل سال 2023

سال 2023 ممکن است به عنوان یکی از بهترین سال های بازی در تاریخ ثبت شود. هر یک از این بهترین بازی‌ های مستقل ترکیبی منحصر به‌ فرد از داستان سرایی، مکانیک‌ های گیم‌ پلی و مهارت هنری را ارائه می‌ دهند. این بازی‌ ها از جلوه‌ های بصری نفس‌ گیر گرفته تا روایت‌ های چالش برانگیز، اثری را در جامعه بازی‌ ها بر جای گذاشته‌ اند و استعداد و اشتیاق موجود در صحنه بازی‌ های مستقل را به نمایش می‌ گذارند. در ادامه با گیمباتو همراه باشید تا بهترین بازی های مستقل سال 2023 را به شما معرفی کنیم.

Chants of Sennaar

Chants of Sennaar

روایت Chant of Sannaar داستانی متقاعد کننده را به نمایش می گذارد و بازیکنان را به دنیای مسحورکننده Sennaar می کشاند که پر از رمز و راز، داستان و شخصیت های به یاد ماندنی است. در بازی ماجراجویی Chants of Sennaar شما از هدفی به هدف دیگر خواهید رفت، اما دائماً معماهایی را در سر راه خود پیدا می کنید. هدف اصلی شما این است که برج بابل را بالا ببرید و نمادها یا زبان هایی را که در مسیر شما قرار دارد را رمزگشایی کنید.

Cocoon

Cocoon

Cocoon در سال 2023 بسیار محبوب شد. یک بازی پازل منحصر به فرد که حول محور Cicada، شخصیت اصلی می چرخد. شما در میان جهان های گوی سفر می کنید و توانایی های جدیدی پیدا می کنید که به شما امکان می دهد پازل های بیشتری را مانند مترویدوانیا حل کنید. شما با چندین باس فایت روبرو می شوید، یکی در انتهای هر جهان گوی. در بازی Cocoon شما باید از آموخته های خود و مهارت هایی که در طول بازی کسب کرده اید استفاده کنید تا آنها را شکست دهید.

Dredge

Dredge

یک بازی جذاب و بامزه که به شدت ترسناک است، Dredge شایسته حضور در این لیست است. بازی Dredge به شما این امکان را می دهد که در اوقات فراغت خود ماهی بگیرید و بازی را به طور معمولی پیش ببرید. این بازی گزینه خوبی است اگر فقط یک بازی آرامش بخش می خواهید.

داستان بازی از این قرار است که یک ماهیگیر با کشتی به یک شهر ساحلی واقع در مجمع الجزایر دوردست می رود تا پیشنهاد تبدیل شدن به ماهیگیر محلی شهر را بپذیرد. در حالی که کار کاملاً عادی است، ماهیگیر خیلی زود متوجه پدیده های عجیبی می شود، به خصوص در شب، جایی که متوجه مه عجیب، صخره هایی که ناگهان از ناکجاآباد ظاهر می شوند، کشتی های ارواح، حیوانات متخاصم، هیولاهای دریایی و … می شود.

Dave the Diver

Dave the Diver

این RPG ماجراجویی جذاب در سال گذشته بسیار شاخص و شایسته توجه است. در بازی Dave the Diver نام شما دیو است و یک غواص هستید، موادی را جمع آوری کنید تا تجهیزات خود را ارتقا دهید، و با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید. این بازی کامیپوتر می‌ تواند شما را در ماجراجویی غرق کند تا جایی که هرگز نمیخواهید از صحنه‌ ای کوتاه بگذرید. دیو و مهارت‌ های غواصی‌ اش برنده جایزه Steam در سال 2023 «Sit Back And Relax» شدند، بنابراین می‌ دانید که بازی خوبی را انتخاب کرد اید.

Dave the Diver یک بازی ویدیویی است که در سال ۲۰۲۳ توسط Mintrocket ساخته و منتشر شده است. این بازی هر دو سبک گیم پلی اکشن-ماجراجویی و مدیریت را با هم ترکیب می کند، زیرا بازیکنان در محیط های اعماق دریا برای جمع آوری مواد لازم برای یک رستوران سوشی کاوش می کنند.

Sea of Stars

Sea of Stars

Sea of ​​Stars یک اثر هنری است که شما باید همین الان بازی کنید. این RPG حماسی قدیمی که ادای احترامی به Chrono Trigger است، در سال 2023 قلب میلیون‌ها نفر را به دست آورد. برنده شدن جایزه بهترین بازی مستقل سال 2023 در The Game Awards باید به شما بگوید که این بازی فوق‌ العاده است. 

موسیقی با دقت ساخته شده این بازی نقش آفرینی جنبه دیگری است که نیاز به قدردانی دارد و بر تعهد و توجه دقیق توسعه دهندگان به جزئیات تأکید می کند. Sea of ​​Stars به ​​عنوان بهترین بازی مستقل سال 2023 بالاتر از بقیه قرار گرفت. بازی Sea of ​​Stars یک بازی ویدئویی نقش‌ آفرینی است که بر روی دو قهرمان به نام‌ های Valere و Zale تمرکز دارد که به ترتیب از قدرت ماه و خورشید برای مبارزه با خلاقیت‌ های یک جادوگر شیطانی استفاده می‌ کنند. گیم پلی شامل عناصر حل پازل و مبارزه نوبتی است که بازیکنان می توانند تا شش شخصیت بازیکن را کنترل کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی