از Jeppe Carlsen، طراح اصلی بازی‌های LIMBO و INSIDE — COCOON شما را به ماجراجویی در سراسر جهان‌های درون دنیا می‌برد. در مکانیک جهش جهان
از Jeppe Carlsen، طراح اصلی بازی‌های LIMBO و INSIDE — COCOON شما را به ماجراجویی در سراسر جهان‌های درون دنیا می‌برد. در مکانیک جهش جهان مسلط شوید و پازل های

دانلود بازی COCOON برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی COCOON یک تجربه ماجراجویی و معمایی منحصر به فرد است که در جهان‌های مختلفی راه می‌افتید و قدرت‌های مختلف را ترکیب می‌کنید. با پازل‌های پیچیده روبرو شده و از ماشین‌های مکانیکی هم استفاده می‌کنید. با تمدن‌های باستانی تعامل کرده و در زیست بوم‌های فراوان قدم می‌گذارید. بازی دارای طراحی صنعتی و غارهای آلی بزرگی است.

COCOON.banner2

در بازی COCOON که یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , در بازی، سفر اصلی شما با ملاقات نگهبانان بزرگ جثه همراه خواهد بود و نبردها با آن‌ها بسیار سخت و منحصر به فرد هستند. بازی دارای مکانیسم‌های جدیدی است که باید آن‌ها را به خوبی کنترل کنید. طراحی بازی بسیار عالی و هنر زیبایی در آن دیده می‌شود و رنگ‌ها با داستان بازی همخوانی دارند. جلوه‌های ویژه نقش مهمی در مراحل پلتفرمینگ بازی ایفا می‌کنند و بصری زیبا و لذت‌بخشی را برای بازیکنان ایجاد می‌کنند.

دانلود بازی COCOON برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری بسیار زیبای COCOON توسط استدیو Geometric Interactive ساخته شده و توسعه یافته است و شرکت Annapurna Interactive این بازی را در ماه سپتامبر سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ماجراجویی , پازل , فانتزی می باشد. نمره بسیار خوبی نیز از منتقدان گرفته است و جز بازی های برتر امسال می باشد. کاربران استیم به خاطر قیمت پایین و عالی این بازی و محتوای لذت بخش بازی نظرات بسیار مثبتی به این گیم داده اند. شما می توانید همین الان این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و پازل های مختلف در این دنیا زیبا حل کرده و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی