logo.gamebato
مهارت و بی رحمی فوق بشری یک تفنگدار فضایی را تجسم کنید. توانایی های مرگبار و سلاح های ویرانگر را آزاد کنید تا انبوه های
امتیاز:
3.9/5
مهارت و بی رحمی فوق بشری یک تفنگدار فضایی را تجسم کنید. توانایی های مرگبار و سلاح های ویرانگر را آزاد کنید تا انبوه های بی امان Tyranid را از

Warhammer 40000 Space.Marine 2.banner1

در Warhammer 40000 Space Marine 2، بازیکنان دوباره در نقش Captain Titus، یک Space Marine از فرقه Ultramarines، قرار می‌گیرند. او و نیروهایش در برابر تهدیدی جدید قرار دارند. ارتش‌های Tyranids، موجودات بی‌رحم و شکارچی که به دنبال نابودی و بلعیدن همه چیز هستند. شخصیت شما در اول بازی در یک نبرد بسیار مهم در برابر این ارتش بی رحم شکست می خورد اما این شکست پایان راه این مبارز افسانه ای نمی باشد و شما در طول بازی فرصت دارید خود را به عنوان کهنه سرباز ثابت کنید.

Warhammer 40000 Space.Marine 2.banner2

در بازی Warhammer 40000 Space Marine 2 یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , ترکیبی از تیراندازی و مبارزات نزدیک است، که در آن بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های مختلف و مهارت‌های ویژه خود برای مقابله با دشمنان استفاده کنند. یکی از جذاب ترین نکات گیم پلی این بازی این است که بازیکنان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و تجهیزات Space Marines استفاده کنند و امکان سفارشی‌سازی سلاح‌های خود وجود دارد. با استفاده از موتور گرافیکی جدید، بازی از نظر بصری بسیار جذاب و با کیفیت بالا است. طراحی دشمنان و محیط‌ها توانسته بازتاب‌دهنده دنیای تاریک و خشن Warhammer 40,000 باشد. داستان بازی به توسعه و پیشرفت شخصیتی Captain Titus و مبارزات او با تهدیدات بزرگ در دنیای Warhammer 40,000 می‌پردازد. بازیکن در طول داستان با قطعات مختلف دنیای Warhammer آشنا می‌شود. 

Warhammer 40000 Space.Marine 2.banner3

بازی کامپیوتری Warhammer 40000 Space Marine 2 توسط شرکت بازی سازی Saber Interactive ساخته شده و این بازی را توسعه داده است. یک استدیو بازی سازی دیگر به اسم Focus Entertainment این بازی را در تاریخ 4 سپتامبر سال 2024 به بازار عرضه کرد. این شرکت بازی سازی بازی Banishers: Ghosts of New Eden نیز به بازار عرضه کرده است. این بازی برای PlayStation 5, Xbox Series X and Series S و کامپیوتر عرضه کرد و خبری از عرضه اش برای کنسول های نسل هشتم نمی باشد. نمره ای که این بازی از منتقدان دریافت کرده است بسیار خوب و رو به بالا می باشد اما خیلی از کاربران استیم این بازی را دوست نداشتند و به آن نمره متوسطی دادند. این بازی را شما می توانید به صورت نیم بها و از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و در نقش گروهبان تایتوس یکبار تهدیدها را خنثی کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Warhammer 40000 Space Marine 2 برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-68134-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs17/Warhammer-40000.Space.Marine-2/Warhammer-40000-Space.Marine-2.Launch.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی