logo.gamebato
بازی Final Fantasy IV یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌ آفرینی است و داستان بازی سیسیل، یک شوالیه تاریک را دنبال می کند که سعی می کند جادوگر گلبز را از تصرف کریستال های قدرتمند و نابود کردن جهان, باز دارد. گروهی از متحدان در این تلاش به او ملحق شده و کمک می کنند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Final Fantasy IV یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌ آفرینی است و داستان بازی سیسیل، یک شوالیه تاریک را دنبال می کند که سعی می کند جادوگر گلبز را از تصرف کریستال های قدرتمند و نابود کردن جهان, باز دارد. گروهی از متحدان در این تلاش به او ملحق شده و کمک می کنند.

دانلود بازی Final Fantasy IV برای کامپیوتر

بازی Final Fantasy IV یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌ آفرینی است که توسط تیم Square Enix برای استدیو Super Nintendo Entertainment System توسعه و منتشر شده است. این چهارمین قسمت اصلی از سری فاینال فانتزی است که در سال 1991 منتشر شد. داستان بازی سیسیل، یک شوالیه تاریک را دنبال می کند که سعی می کند جادوگر گلبز را از تصرف کریستال های قدرتمند و نابود کردن جهان باز دارد. گروهی از متحدان که مرتباً در حال تغییر هستند در این تلاش به او ملحق می شوند. Final Fantasy IV نوآوری هایی را معرفی کرد که به عنوان اصلی ترین سری بازی های Final Fantasy و به طور کلی بازی های نقش آفرینی تبدیل شدند. بازی Final Fantasy IV اغلب به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های ویدیویی در قالب نقش آفرینی به شمار می آید و پیشگام بسیاری از ویژگی‌ های بازی نقش‌ آفرینی کنسولی می باشد.

Final Fantasy IV.banner2

در بازی نقش آفرینی Final Fantasy IV، بازیکن تعداد زیادی از شخصیت‌ ها را کنترل می‌ کند و برای پیشبرد داستان، ماموریت‌ ها را کامل می‌ کند. شخصیت‌ ها روی نقشه میدانی حرکت می‌ کنند و با افراد و اشیاء تعامل دارند، که ممکن است تنظیمات مختلفی مانند برج‌ ها، غارها و جنگل‌ ها را نشان دهد. سفر بین مناطق در جهان ماورایی اتفاق می افتد. بازیکن می تواند از شهرها برای تکمیل نیرو، خرید تجهیزات و کشف سرنخ هایی در مورد مقصد بعدی خود استفاده کند. برعکس، بازیکن در فواصل زمانی تصادفی در جهان و در سیاه چال ها با هیولاها مبارزه می کند. در نبرد، بازیکن این امکان را دارد که بجنگد، از جادو یا یک آیتم استفاده کند، عقب نشینی کند، موقعیت شخصیت ها را تغییر دهد یا مکث کند. شخصیت‌ های خاصی توانایی‌ های ویژه‌ ای دارند. این بازی اولین بازی در این سری بود که به بازیکن اجازه می داد تا حداکثر پنج شخصیت را در مهمانی خود کنترل کند.

در این بازی نقش آفرینی کامپیوتر شخصیت‌ های بازیکن و هیولاها دارای امتیاز ضربه (HP) هستند که عنوان HP شخصیت‌ ها در زیر صفحه اصلی نبرد نوشته شده است. حملات باقیمانده HP را کاهش می دهند تا زمانی که هیچ کدام باقی نماند، در این مرحله شخصیت غش می کند یا هیولا می میرد. اگر همه شخصیت ها شکست بخورند، بازی باید از یک فایل بازی ذخیره شده بازیابی شود. بازیکن می‌ تواند با خواباندن شخصیت‌ ها در مسافرخانه یا استفاده از آیتم‌ های موجود در فهرست مهمانی‌ ها، مانند معجون‌ ها، و همچنین استفاده از طلسم‌ های جادویی شفابخش، نقاط ضربه‌ ای را به آنها بازگرداند. تجهیزات (مانند شمشیر و زره) که در شهرها خریداری شده یا در سیاه چال‌ ها یافت می‌ شوند، می‌ توانند برای افزایش آسیب وارد شده به هیولاها یا به حداقل رساندن آسیب دریافتی مورد استفاده قرار گیرند. بازیکن می تواند انتخاب کند که شخصیت ها در خط مقدم نبرد ظاهر شوند یا در پشت. قرار گرفتن یک شخصیت بسته به نوع حمله بر آسیب های دریافتی و وارد شده تأثیر می گذارد.

Final Fantasy IV.banner1

در بازی Final Fantasy IV  هر شخصیت دارای نقاط قوت و ضعف خاصی است. به عنوان مثال، یک کاربر قوی ممکن است دفاع کم داشته باشد، در حالی که یک مبارز فیزیکی ممکن است چابکی پایینی داشته باشد. مانند سایر بازی های فاینال فانتزی، شخصیت ها با تجربه نبرد توانایی های جدید و قدرتمندتری به دست می آورند. کاربران Magic که هشت شخصیت از دوازده شخصیت قابل بازی را تشکیل می دهند، در سطوح تجربه از پیش برنامه ریزی شده یا رویدادهای داستانی ثابت، امتیازات جادویی را به دست می آورند. هم اکنون می توانید لینک دانلود رایگان این بازی جذاب را از وب سایت گیمباتو دریافت کنید. 

 

نسخه v12152020  FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 605MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این ب

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-3225 AMD A8-7600 / Intel® Core™ i3-2105 CPU
AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 4000 AMD Radeon™ R7 Graphics / Intel® HD Graphics 3000 VGA
4GB RAM 4GB RAM RAM
1GB 1GB HHD
Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above) Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit (ver.1909 and above) OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 10 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی