logo.gamebato

5 بازی برتر سبک هک اند اسلش بر اساس رتبه بندی

5 بازی برتر سبک هک اند اسلش بر اساس رتبه بندی

بازی‌ های hack and slash برای طرفداران گیم‌ پلی هیجان‌ انگیز و اکشن سریع عالی هستند. آنها شما را در مکان های تنگ با تعداد زیادی از دشمنان قرار می دهند و سپس شما را وادار می کنند تا از قدرتمندترین سلاح هایی که می توانید تصور کنید, استفاده کنید. اگر به اکشن بی وقفه علاقه دارید، بازی های هک اند اسلش گزینه عالی برای شما هستند. سفرهای به یاد ماندنی زیادی در این ژانر وجود داشته است و در این لیست برخی از بهترین بازی‌ های هک اند اسلش تمام دوران را رتبه‌ بندی می‌ کنیم. از بین بسیاری از بازی‌ های ژانر هک اند اسلش که در طول سال‌ ها دیده‌ ایم، این فهرست قصد دارد بهترین‌ ها را معرفی کند. بنابراین تا پایان این مطلب گیمباتو را همراهی کنید.

5. NieR: Automata

NieR: Automata

 NieR تجربه‌ ای پر اکشن را به ما می‌ دهد که در آن ترکیبی بی‌ نظیر از مبارزات غوغا و برد، و همچنین موسیقی متن آهنگین در هر مرحله وجود دارد که مبارزات را شبیه به یک رقص می‌ کند. لحن عاطفی NieR داستان را بیشتر می کند و مبارزه هرج و مرج هر کسی را تشنه هک اند اسلش با می کند.

Nier: Automata یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۷ توسط PlatinumGames توسعه یافته و توسط Square Enix منتشر شده است. داستان بازی در طول یک جنگ پروکسی بین ماشین‌ های ساخته شده توسط بیگانگان و اندرویدهای ساخته شده توسط انسان اتفاق می‌ افتد که بر روی اقدامات جنگی اندروید 2B، اسکنر اندروید 9S و نمونه اولیه سرکش A2 تمرکز دارد. داستان به چند مرحله بازی نیاز دارد که هر بازی عناصر داستانی جدیدی را آشکار می کند. گیم پلی بازی عناصر نقش آفرینی را با مبارزات هک اند اسلش مبتنی بر اکشن ترکیب می کند. همچنین شامل گیم‌ پلی از سایر ژانرهای بازی ویدیویی، با عناصر مختلف از تیراندازی تا ماجراجویی متنی است.

4. Darksiders 2

Darksiders 2

بازی Darksiders 2 به عنوان یکی از برترین بازی‌ های هک اند اسلش تاکنون و به دلایلی قابل توجه است. این به بازیکنان این امکان را می دهد تا از ابزار متنوعی متشکل از داس ها، چکش های غول پیکر، پنجه ها و بازوهای غیرقابل تصور دیگر استفاده کنند تا بر جانوران قلمروهای مختلف غلبه کنند. سیستم مبارزه پویا امکان ترکیب رضایت بخشی از نبردهای دور و غوغا را فراهم می کند. نکته اصلی این است که فضای تاریک، زیبایی شناسی و روایت فقط ده برابر قتل عام هک و اسلش را تکمیل می کند.

Darksiders II یک بازی ویدئویی اکشن نقش‌ آفرینی هک اند اسلش است که توسط Vigil Games توسعه یافته و توسط THQ منتشر شده است.
بازیکنان کنترل Death، یکی از چهار اسب سوار آخرالزمان را به دست می گیرند. گیم پلی اصلی به سبک بازی اکشن نقش آفرینی هک اند اسلش است. به طور کلی، Darksiders 2 شاهکاری است که هر طرفدار بازی های هک اند اسلش باید آن را امتحان کند.

3. Hades

Hades

به زاگرئوس بپیوندید، زیرا او سفری حماسی را در دنیای زیرین آغاز می کند و با خدایان و موجودات افسانه ای زیادی روبرو می شود. بازی Hades ترکیبی بدیع از اساطیر یونان و روایتی سرکش است. روایت آن قانع‌ کننده است، اما بهتر از همه، مبارزه هک و اسلش فراتر از رضایت‌ بخش است. سرعت سریع و بسیار قابل تنظیم آن را خواهید دید. شما چندین سبک بازی در دسترس دارید، و همانطور که یک منطقه را از دشمن پاک می‌ کنید، با انتخاب‌ هایی روبرو می‌ شوید.

بازی کامپیوتر Hades از تنوع در گیم پلی پشتیبانی می کند و جهت هنری آن، طراحی بازی، و تلفیقی از استراتژی و مهارت، درخشش هنری آن را به نمایش می گذارد که شایسته رتبه بندی در بین بهترین بازی های هک اند اسلش در تمام دوران است.

2. Devil May Cry 5

Devil May Cry 5

پس از یک وقفه طولانی و دردناک، Devil May Cry 5 با یکی از بهترین بازی های هک اند اسلش که این سبک تا به حال دیده بود، این سری را به اوج بازگرداند. ارتقای عظیم نسبت به نسخه های قبلی و چهار شخصیت قابل بازی ابعاد جدیدی را برای بازی های هک اند اسلش ایجاد می کند. هر شخصیت چیز جدیدی را به میدان رزم می آورد. از شمشیر شیطان‌ کش نمادین دانته، The Rebellion، گرفته تا دست های شیطان شکن Nero، هر شخصیت دارای یک سیستم مبارزه هیجان انگیز برای نابود کردن شیاطین است. بازی Devil May Cry 5 پکیج کاملی برای هر کسی است که به دنبال بازی سبک هک اند اسلش است.

1.  God of War 3

God of War 3

God of War 3 آخرین فصل از حماسه یونانی کریتوس را نشان می‌ دهد که او برای سرنگونی خدایان المپوس، سفری پر از خشم را آغاز می‌ کند. کریتوس که به دنبال انتقام گرفتن است، به جنگ با خدایان می رود و چیزی جز مرگ در پی او باقی نمی گذارد. چیزی که God of War 3 را متمایز می‌ کند، مقیاس الهام‌ بخش آن است که در آن تایتان‌ ها خود به عنوان میدان‌ های نبرد عمل می‌ کنند. این سیستم جنگی بی‌ امان دارد، زیرا با استفاده از سلاح‌ هایی مانند Blades of Exile و Nemean Cestus، موجودات افسانه‌ ای را با ترکیب‌های اهریمنی دور می‌ زنید. بازی ماجراجویی God of War 3 یکی از قوی‌ ترین روایت‌ های این سری را دارد و مبارزات آن چیزی کم از درجه یک ندارد. در واقع آنقدر خوب است که می‌ توان گفت بهترین بازی هک اند اسلش تاکنون است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی