DEVIL MAY CRY 5 بازی در سبک اکشن و ماجراجویانه و شوتر سوم شخص از کمپانی محبوب Capcom می باشد که روایت سه شخصیت اصلی
DEVIL MAY CRY 5 بازی در سبک اکشن و ماجراجویانه و شوتر سوم شخص از کمپانی محبوب Capcom می باشد که روایت سه شخصیت اصلی به نام های دانته, نیرو

دانلود بازی DEVIL MAY CRY 5 برای کامپیوتر

بازی DEVIL MAY CRY 5 در  سبک اکشن ماجراجویی می باشد که توسط استدیو معروف و محبوب Capcom طراحی شده و در سال 2019 برای پلتفرم های ویندوز و کنسول‌ های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شده است. دوربین بازی از زاویه سوم شخص بازی را روایت می کند و سه شخصیت اصلی به نام های دانته و نیرو و شخصیت تازه واردی به نام V(وی ) در این بازی حضور دارند که گیمر باید کنترل هر سه را بر عهده بگیرد.

DEVIL MAY CRY 5.banner2

این ششمین قسمت کلی و پنجمین قسمت اصلی از سری Devil May Cry است. کمپانی قدرتمند کپکام سری جدید این بازی را منتشر کرده است و بنظر می رسد در این سری توانسته به خوبی جای خود را در  دل گیمرها باز کند. داستان این سری از بازی پنج سال پس از Devil May Cry 4 اتفاق می افتد و سه نفر از جنگجویان با قدرت‌ های شیطانی با نام های دانته، نیرو و یک قهرمان جدید به نام وی را دنبال می‌کند. در حالی که آنها تلاش می کنند تا پادشاه شیطان، Urizen را از نابود کردن جهان انسان بازدارند. در طول سفر خود در شهر Red Grave، بازیکن می تواند کنترل سه شخصیت را در دست بگیرد و از این شخصیت ها در ماموریت های مختلف استفاده کند. هر کدام از آنها راه خود را برای مبارزه و قوی تر شدن دارند. در ادامه روند بازی رمز و راز پشت V به همراه ارتباط او با اوریزن فاش می شود.

DEVIL MAY CRY 5.banner1

برای افرادی که با داستان این بازی اکشن کامپیوتری آشنایی ندارند بهتر است فلش بکی به نسخه های اول بزنیم و کمی شخصیت دانته را بررسی کنیم. دانته دارای شخصیتی نصف انسان و نصف شیطان است و تلاش می کند شیاطین را از پای درآورد. همراه خوی  انسانی خود را حفظ کرده و به آن تکیه داده است. دانته در تلاش برای نجات جان برادر خود می باشد. نیکو دوست دانته به او در این راه کمک زیادی خواهد کرد و شخصیت های قدیمی در این نسخه جدید بار دیگر به بازی راه پیدا خواهند کرد. به دلیل وجود سه کاراکتر در این بازی, به سه خط داستانی روبرو خواهیم بود. با توجه به اینکه یکی از بازوهای دانته قطع شده او از نیکو میخواهد یک بازوی مکانیکی برای او طراحی کند. در این بازی به این بازوهای مکانیکی دویل بریکر می گوییم که هر چه در بازی جلوتر بروید آنها را دریافت کرده و از مکانیزم مخصوص آنها می توانید بهره ببرید. این بازوها عملکردهای مختلفی مانند گرفتن دشمنان از راه دور یا توقف زمان برای یخ زدن دشمن در جای خود دارند.

در این بازی اکشن گیمر با انبوهی از شیاطین با انواع حملات و سلاح ها مبارزه می کند. آنها بر اساس چندین عامل مانند تنوع حرکتی، طول یک کمبو و جاخالی دادن حملات، امتیاز سبکی برای مبارزه دریافت می کنند. موسیقی بازی بر اساس عملکرد بازیکن در نبرد تغییر می کند.

DEVIL MAY CRY 5.banner3

بازی Devil May Cry 5 نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و از تنوع گیم پلی، عمق، به تصویر کشیدن شخصیت های بازگشتی و مدیریت روایت داستان تمجید کردند. این بازی در سال‌های 2019 و 2020 برنده جوایز متعدد بازی شد، در کمتر از دو هفته پس از انتشار، بیش از دو میلیون نسخه فروخت، از سه میلیون نسخه در یک سال و پنج میلیون تا آوریل 2022 گذشت و به پرفروش‌ ترین بازی این فرنچایز تبدیل شد. هم اکنون میتوانید بازی فوق العاده هیجان انگیز و اکشن DEVIL MAY CRY 5 را از وبسایت گیمباتو مرجع دانلود بازی بصورت رایگان دانلود کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی