logo.gamebato
DEVIL MAY CRY 5 بازی در سبک اکشن و ماجراجویانه و شوتر سوم شخص از کمپانی محبوب Capcom می باشد که روایت سه شخصیت اصلی
امتیاز:
3.9/5
DEVIL MAY CRY 5 بازی در سبک اکشن و ماجراجویانه و شوتر سوم شخص از کمپانی محبوب Capcom می باشد که روایت سه شخصیت اصلی به نام های دانته نیرو

دانلود بازی DEVIL MAY CRY 5 برای کامپیوتر

بازی DEVIL MAY CRY 5 در  سبک اکشن ماجراجویی می باشد که توسط استدیو معروف و محبوب Capcom طراحی شده و در سال 2019 برای پلتفرم های ویندوز و کنسول‌ های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شده است. دوربین بازی از زاویه سوم شخص بازی را روایت می کند و سه شخصیت اصلی به نام های دانته و نیرو و شخصیت تازه واردی به نام V(وی ) در این بازی حضور دارند که گیمر باید کنترل هر سه را بر عهده بگیرد.

DEVIL MAY CRY 5.banner2

این ششمین قسمت کلی و پنجمین قسمت اصلی از سری Devil May Cry است. کمپانی قدرتمند کپکام سری جدید این بازی را منتشر کرده است و بنظر می رسد در این سری توانسته به خوبی جای خود را در  دل گیمرها باز کند. داستان این سری از بازی پنج سال پس از Devil May Cry 4 اتفاق می افتد و سه نفر از جنگجویان با قدرت‌ های شیطانی با نام های دانته، نیرو و یک قهرمان جدید به نام وی را دنبال می‌کند. در حالی که آنها تلاش می کنند تا پادشاه شیطان، Urizen را از نابود کردن جهان انسان بازدارند. در طول سفر خود در شهر Red Grave، بازیکن می تواند کنترل سه شخصیت را در دست بگیرد و از این شخصیت ها در ماموریت های مختلف استفاده کند. هر کدام از آنها راه خود را برای مبارزه و قوی تر شدن دارند. در ادامه روند بازی رمز و راز پشت V به همراه ارتباط او با اوریزن فاش می شود.

DEVIL MAY CRY 5.banner1

برای افرادی که با داستان این بازی اکشن کامپیوتری آشنایی ندارند بهتر است فلش بکی به نسخه های اول بزنیم و کمی شخصیت دانته را بررسی کنیم. دانته دارای شخصیتی نصف انسان و نصف شیطان است و تلاش می کند شیاطین را از پای درآورد. همراه خوی  انسانی خود را حفظ کرده و به آن تکیه داده است. دانته در تلاش برای نجات جان برادر خود می باشد. نیکو دوست دانته به او در این راه کمک زیادی خواهد کرد و شخصیت های قدیمی در این نسخه جدید بار دیگر به بازی راه پیدا خواهند کرد. به دلیل وجود سه کاراکتر در این بازی, به سه خط داستانی روبرو خواهیم بود. با توجه به اینکه یکی از بازوهای دانته قطع شده او از نیکو میخواهد یک بازوی مکانیکی برای او طراحی کند. در این بازی به این بازوهای مکانیکی دویل بریکر می گوییم که هر چه در بازی جلوتر بروید آنها را دریافت کرده و از مکانیزم مخصوص آنها می توانید بهره ببرید. این بازوها عملکردهای مختلفی مانند گرفتن دشمنان از راه دور یا توقف زمان برای یخ زدن دشمن در جای خود دارند.

در این بازی اکشن گیمر با انبوهی از شیاطین با انواع حملات و سلاح ها مبارزه می کند. آنها بر اساس چندین عامل مانند تنوع حرکتی، طول یک کمبو و جاخالی دادن حملات، امتیاز سبکی برای مبارزه دریافت می کنند. موسیقی بازی بر اساس عملکرد بازیکن در نبرد تغییر می کند.

DEVIL MAY CRY 5.banner3

بازی Devil May Cry 5 نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و از تنوع گیم پلی، عمق، به تصویر کشیدن شخصیت های بازگشتی و مدیریت روایت داستان تمجید کردند. این بازی در سال‌های 2019 و 2020 برنده جوایز متعدد بازی شد، در کمتر از دو هفته پس از انتشار، بیش از دو میلیون نسخه فروخت، از سه میلیون نسخه در یک سال و پنج میلیون تا آوریل 2022 گذشت و به پرفروش‌ ترین بازی این فرنچایز تبدیل شد. هم اکنون میتوانید بازی فوق العاده هیجان انگیز و اکشن DEVIL MAY CRY 5 را از وبسایت گیمباتو مرجع دانلود بازی بصورت رایگان دانلود کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

نسخه v12152020  FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 568MB Download
بسته الحاقی لایو اکشن حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 10MB Download
دانلود فایل‌های انتخابی برای نسخه فشرده FitGirl: حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
فایل انتخابی فیت گرل – تاریخچه بازی دویل می کرای 486MB Download
فایل انتخابی فیت گرل – زبان ژاپنی 931MB Download

آموزش نصب نسخه FitGirl:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2019 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید.

3) اگر می خواهید فایل های انتخابی را هم داشته باشید (دریافت آن ها الزامی نیست؛ انتخابی هستند!)، پیش از نصب بازی باید آن ها را دانلود کرده و اکسترکت کنید. در داخل آن ها فایل هایی با پسوند .bin وجود دارد. این فایل ها را در کنار ستاپ اصلی بازی قرار بدهید و تیک نصب آن ها را در هنگام نصب فعال کنید تا همراه نصب بازی، این فایل های انتخابی نیز نصب شوند.

نکته اول فیت گرل: برای اینکه تمامی Cheatها را در بازی فعال کنید، لازم است تا فایل steam_emu.ini موجود در پوشه _Enable Cheats را در فولدر اصلی بازی خود کپی و جایگزین کنید.

نکته دوم فیت گرل: برای اینکه Bloody Palace را در بازی خود آنلاک کنید، فایل .exe مرتبط با آن همراه بازی شما نصب خواهد شد. فقط کافیست یک بار بخش داستانی بازی را اجرا کرده یا به اتمام برسانید. سپس به آیکن ایجادشده و مرتبط با Bloody Palace بر روی دسکتاپ خود مراجعه کرده و بازی را از طریق آن اجرا کنید تا بتوانید از این بخش لذت ببرید.

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
4بار برنده جایزه و 14بار نامزد دریافت جایزه

رده سنی:M-17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core™ i7-3770, AMD FX™-9590, or better Intel® Core™ i5-4460, AMD FX™-6300, or better CPU
NVIDIA® GeForce® GTX 1060 with 6GB VRAM, AMD Radeon™ RX 480 with 8GB VRAM, or better NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM, or better VGA
8GB RAM 8GB RAM RAM
35GB 35GB HHD
WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required) WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required) OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی