logo.gamebato

بازی هایی مشابه Spider-Man 2 کدامند؟

بهترین بازی های جایگزین Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 دنباله‌ ای است که طرفداران می‌ خواستند. نه تنها در گیم‌ پلی، بلکه به دلیل روایت داستانی آن مورد تحسین قرار گرفت. با استفاده از مکانیک‌ های جدید و بهبود یافته پیمایش، شهر زنده و نفس‌ گیر نیویورک، احساس بهتری نسبت به همیشه پیدا می‌ کند، و بازی‌ های زیادی وجود ندارند که این حس را به درستی ایجاد کنند. با این اوصاف، امروز ما 5 تا از بهترین بازی هایی مانند Spider-Man 2 را که باید علاقمندان به این بازی در لیست خود داشته باشند را برای شما لیست کرده ایم.

بهترین بازی ها مانند مرد عنکبوتی 2

بازی‌ های اکشن جهان باز دقیقاً کم نیستند، و بسیاری از آن‌ ها به همان اندازه Spider-Man 2 شگفت‌ انگیز هستند. برای اطلاع از بازی های جایگزین و مشابه مرد عنکبوتی 2 با ما همراه باشید. 

5. Middle-earth: Shadow of War

Middle-earth: Shadow of War

ارباب حلقه ها ابتدا بهترین سریال فانتزی بود، اما بعد از اینکه Monolith Productions آن را برای اقتباس از بازی های ویدیویی انتخاب کرد، این فرنچایز در صنعت بازی نیز طرفدارن خود را پیدا کرد. بازی Middle-earth: Shadow of War یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Monolith Productions توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی اکشن در بین رویدادهای سه گانه فیلم پیتر جکسون، هابیت و ارباب حلقه ها اتفاق می افتد که بازی نیز از آنها الهام گرفته است. بازیکن داستان تالیون، رنجر گوندوریایی را ادامه می دهد که با خشم الف لرد سلبریمبور پیوند خورده است، زیرا آنها حلقه قدرت جدیدی را برای تشکیل ارتش برای مبارزه با سائورون تشکیل می دهند. با این اوصاف آیا نمی گویید که به نظر یکی از بهترین بازی ها مانند Spider-Man 2 است؟

4. inFamous Second Son

inFamous Second Son

بزرگترین وجه مشترک بین InFamous Second Son و Marvel’s Spider-Man 2، پیمایش است. در فیلم InFamous، دلسین دارای قدرت های متعددی است و از ابزارهای مختلفی برای حرکت در واشنگتن استفاده می کند: سر خوردن، دویدن مانند فلش یا دویدن. برای Spider-Man 2 به طرز عجیبی آشناست. سپس باس دعوا و روایتی می آید که به نظر می رسد درست از یک کتاب کمیک بیرون آمده است. هر دو بازی به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند و انجام هر یک از آنها باعث می شود به دیگری فکر کنید.

InFamous Second Son یک بازی اکشن-ماجراجویی است که قهرمان اصلی که توسط بازیکن کنترل می شود دارای توانایی های فوق العاده ای است که بازیکنان در نبرد و هنگام سفر در سطح شهر از آنها استفاده می کنند. داستان در مورد قهرمان داستان، دلسین رو، در حال مبارزه با وزارت حفاظت یکپارچه (D.U.P.) در سیاتل تخیلی است.

3. Sunset Overdrive

Sunset Overdrive

بازی Sunset Overdrive یکی از بهترین بازی‌ ها مانند Spider-Man 2 است و نه به این دلیل که Insomniac آن را ساخته است. در سال 2027 است، جهش‌ یافته‌ ها بر سانست سیتی غلبه کرده‌ اند، و به‌ عنوان قهرمان بازی، این وظیفه شماست که اوضاع را تحت کنترل داشته باشید.

بازی Sunset Overdrive یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۴ توسط Insomniac Games توسعه یافته و توسط Microsoft Studios منتشر شده است.

داستان بازی در سال 2027 در یک کلانشهر خیالی  می گذرد. بازیکن کنترل یکی از کارمندان FizzCo را بر عهده دارد که باید با OD مبارزه کند،  شخصیت بازیکن می‌ تواند بر روی دیوار بدود، از خطوط زیپ استفاده کند، و با زرادخانه بزرگی از سلاح‌ ها، به سرعت در آن حرکت کند. این بازی همچنین دارای یک حالت چند نفره همکاری به نام Chaos Squad است که بازیکنان را به انجام یک سری ماموریت با هفت بازیکن موظف می کند. از آنجایی که بازی بر روی حرکت تاکید دارد، بازی هیچ سیستم پوششی ندارد.

2. Marvel’s Guardians of the Galaxy

Marvel’s Guardians of the Galaxy

انتخاب بازی ماجراجویی اکشن Marvel’s Guardians of the Galaxy در این لیست یک انتخاب واضح بود. نگهبانان کهکشان و مرد عنکبوتی دو نام نمادین مارول هستند و هر دو دارای بازی های ابرقهرمانی هستند. در حالی که Guardians of the Galaxy جهان باز نیست یا مکانیزم حرکتی شگفت انگیزی ندارد، بازیگران ستاره دار آن از شخصیت های مارول و داستان غنی آن به راحتی پس از پایان بازی Spider-Man 2 شما را درگیر خود می کند. این یکی از بهترین بازی‌ ها مانند Marvel’s Spider-Man 2 است، زیرا یک تازه‌ سازی فوق‌ العاده از دنیای مارول است و قهرمانان دیدنی دیگری را به شما نشان می‌ دهد، برخی جدید و برخی قدیمی.

داستان بازی در دنیایی اصلی و بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس Guardians of the Galaxy روایت می‌ شود که در حین تلاش برای گرفتن جانوری برای یک کلکسیونر ثروتمند، ناخواسته فاجعه‌ ای ایجاد می‌ کند که صلح کهکشان را تهدید می‌ کند.

1. Batman: Arkham Knight

Batman: Arkham Knight

بازی Batman: Arkham Knight راه را برای فرانچایز Spider-Man Insomniac هموار کرد. آنقدر که سوال بهتر این است که بهترین بازی‌ هایی مانند Batman: Arkham Knight کدامند؟

Marvel’s Spider-Man 2 بدون سری Arkham از Rocksteady به خوبی امروز نخواهد بود. هر کسی که هر دو را بازی کرده باشد، می داند که این جمله چقدر درست است. به نظر می‌ رسد همه چیز از مبارزات، پیمایش و داستان در Arkham Knight در زمان ساخت Spider-Man 2 بر Insomniac تأثیر گذاشته است. این بازی به سادگی یکی از بهترین بازی های ابرقهرمانی تاریخ است. این بازی از منظر سوم شخص با تمرکز اصلی بر نبردهای بزرگ، توانایی های مخفی کاری، مهارت های کارآگاهی و ابزارهای بتمن ارائه می شود. بتمن می‌ تواند آزادانه در دنیای باز شهر گاتهام حرکت کند، با شخصیت‌ ها تعامل داشته باشد و ماموریت‌ ها را بر عهده بگیرد و با پیشروی در داستان اصلی یا دستیابی به تجهیزات جدید، قفل مناطق جدید را باز کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی