logo.gamebato
کشتار مردگان برای زنده ماندن در DEADCRAFT، یک پیچ جدید در ژانر اکشن زنده ماندن زامبی! به عنوان یک نیمه زامبی، ارتشی از پیروان مرده
امتیاز:
3.9/5
کشتار مردگان برای زنده ماندن در DEADCRAFT، یک پیچ جدید در ژانر اکشن زنده ماندن زامبی! به عنوان یک نیمه زامبی، ارتشی از پیروان مرده وفادار ایجاد کنید و زرادخانه

DEADCRAFT.banner1

در DEADCRAFT، بازیکنان در یک دنیای ویران شده توسط زامبی‌ها قرار می‌گیرند و دنیای این بازی را عمدتا صحراهای بی آب و علف تشکیل می دهد. شخصیت شما یعنی Jack، یک شخصیت نیمه‌زنده یا زنده‌ مرده را می باشد که توانایی کنترل زامبی‌ها را دارد. او در تلاش است تا از زامبی‌ها استفاده کند و همزمان به بقا در این دنیای خطرناک ادامه دهد. اما همان طور که خودتان هم حدس زده اید این کار به هیچ عنوان کار راحتی نمی باشد و باید از تمام سلاح ها و ابزارهای موجود برای بقا خود استفاده بکنید. 

DEADCRAFT.banner2

بازیکنان باید منابع را جمع‌آوری کنند، پایگاه‌هایی بسازند و با دشمنان مختلف شامل زامبی‌ها و سایر بازماندگان مبارزه کنند. به جرات می توان گفت بهترین توانایی شخصیت شما یکی از ویژگی‌های منح یعنی Jack در کنترل زامبی‌ها و استفاده از آن‌ها به عنوان ابزار و متحدان در مبارزات است. این امر باعث ایجاد استراتژی‌های متفاوت در برخورد با چالش‌ها می‌شود. بازی DEADCRAFT یک بازی در ژانر بقا برای کامپیوتر می باشد , بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و تجهیزات مختلفی را بسازند و با استفاده از منابع جمع‌آوری شده، پایگاه خود را توسعه دهند. این سلاح‌ها می‌توانند شامل سلاح‌های نزدیک‌زن و دورزن باشند که می‌توانند به افزایش قدرت در نبردها کمک کنند. بازی شامل محیط‌های مختلفی است که هر کدام چالش‌ها و مأموریت‌های خاص خود را دارند. این محیط‌ها نیازمند استفاده خلاقانه از استراتژی‌های بقا و مبارزه هستند.

DEADCRAFT.banner3

بازی کامپیوتری DEADCRAFT توسط شرکت بازی سازی Marvelous Inc ساخته شده و مراحل ساخنتش را بر عهده داشت , این شرکت بازی سازی به همراه شعبه خودش در آمریکا و یک استدیو بازی سازی دیگر به اسم XSEED Games آن را به بازار عرضه کرد. این بازی در تاریخ 19 می سال 2022 برای PS4 , PS5 , Xbox S , Nintendo Switch و کامپیوتر عرضه شد. نمره ای که از منتقدان دریافت کرده است نمره ی خوب رو به بالا می باشد اما کاربران استیم زیاد از خرید این بازی ابراز خرسندی نکرده اند. گیم پلی این بازی به طرز غافلگیر کننده ای بالا می باشد و برای تموم کردنش به طور کامل حدودا به 37 ساعت زمان نیاز دارید. سبک اصلی این بازی زامبی می باشد و دیگر ژانرهای این بازی اکشن , شبیه سازی , بقا , مبارزه ای می باشد. ما نسخه آخر این بازی را در پایین این متن براتون قرار دادیم و شما در صورت داشتن تمایل می توانید به راحتی به صورت نیم بها آن را دانلود و اجرا بکنید , و در این دنیای نابود شده انتقام خود را بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی