logo.gamebato

بهترین بازی های شبیه سازی که باید حتما تجربه کنید

بهترین بازی های شبیه سازی که باید حتما تجربه کنید

گاهی اوقات می خواهیم از نظر ذهنی کاری را بررسی کنیم و چند بازی شبیه ساز ساده انجام دهیم. آنها چالش خاصی را برای برخی از افراد ایجاد می کنند و برای اکثر افراد یک تجربه آرام بخش ارائه می کنند، مگر اینکه چیزی گیج کننده را شبیه سازی کنید. بازی های شبیه ساز خوب به سختی به دست می آیند، بنابراین بیایید 5 تا از بهترین بازی های شبیه ساز موجود در بازار را بررسی کنیم.

Cities: Skylines

Cities: Skylines

بازی Cities: Skylines یکی از بهترین بازی‌ های شبیه‌ سازی شهرسازی است که به دلیل توجه به جزئیات و توانایی آن در ارائه یک تجربه برنامه‌ ریزی شهری واقعاً فراگیر به بازیکنان, تحسین شده است و نقد های مثبتی دریافت کرده است. موتور بازی عواملی مانند جریان ترافیک، مدیریت منابع و شادی شهروندان را در نظر می گیرد و لایه هایی از عمق استراتژیک را اضافه می کند.

Cities: Skylines یک بازی شبیه سازی شهرسازی در سال 2015 است که توسط Colossal Order توسعه یافته و توسط Paradox Interactive منتشر شده است. این بازی یک شبیه سازی شهرسازی و شهرسازی تک نفره است. بازیکنان با کنترل منطقه‌ بندی، مکان‌ یابی جاده، مالیات، خدمات عمومی و حمل‌ و نقل عمومی یک منطقه در برنامه‌ ریزی شهری شرکت می‌ کنند. آنها همچنین برای مدیریت عناصر مختلف شهر از جمله بودجه، بهداشت، اشتغال، ترافیک و سطوح آلودگی کار می کنند. همچنین امکان نگهداری شهر در حالت sandbox وجود دارد که آزادی خلاقیت بیشتری را برای بازیکن فراهم می کند.

Goat Simulator

Goat Simulator

Goat Simulator یک بازی ویدئویی اکشن است که توسط استودیو Coffee Stain ساخته و منتشر شده است. جذابیت بازی در پوچ بودن محض و برداشت طنز آن از سبک شبیه سازی است. بازی Goat Simulator به جای پایبندی به مجموعه ای دقیق از قوانین یا اهداف، بازیکنان را تشویق می کند که به عنوان یک بز در یک محیط جهان باز کاوش کنند.

Goat Simulator یک بازی پرسپکتیو سوم شخص است که در آن بازیکن کنترل بزی به نام Pilgor را بر عهده دارد. بازیکن آزاد است تا دنیای بازی – یک محیط حومه شهر – را به عنوان یک بز کاوش کند و بپرد، بدود، به اشیا ضربه بزند و اشیا را لیس بزند.

Cooking Simulator

Cooking Simulator

این بازی یک تجربه آشپزی غوطه ور و واقع گرایانه را ارائه می دهد و به بازیکنان این امکان را می دهد تا به جای یک سرآشپز قدام کنند و در فعالیت های مختلف آشپزی شرکت کنند. محیط های دقیق و واقعی آشپزخانه به اصالت بازی کمک می کند و حس واقع گرایی را در تهیه طیف گسترده ای از ظروف ایجاد می کند. ماهیت باز بودن بازی و پتانسیل برای سناریوهای آشپزی آشفته به یک تجربه لذت بخش و سرگرم کننده کمک می کند.

Cooking Simulator یک بازی شبیه سازی آشپزی است که توسط تیم لهستانی Big Cheese Studio توسعه یافته و توسط PlayWay S.A در 6 ژوئن 2019 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. بازی کامپیوتر Cooking Simulator از موتور یکپارچه فیزیک و مکانیک آشپزی برای شبیه سازی یک تجربه آشپزی واقعی استفاده می کند. در حالت فعلی، بازی به بازیکن اجازه می دهد تا بیش از 80 دستور غذا را با استفاده از بیش از 140 ماده تشکیل دهد.

Power Wash Simulator

Power Wash Simulator

 یک تجربه درمانی منحصر به فرد رضایت بخش و عجیب را معرفی می کند و به بازیکنان اجازه می دهد تا در کار روزمره و در عین حال لذت بخش شستشوی برقی شرکت کنند. توجه به جزئیات در شبیه‌ سازی فرآیند تمیز کردن بسیار دقیق است و حس غوطه‌ وری و واقع بینانه‌ ای را ایجاد می‌ کند که کثیفی را از بین می‌ برد. PowerWash Simulator یک بازی ویدئویی شبیه سازی است که توسط FuturLab توسعه یافته و توسط Square Enix Collective منتشر شده است. بازیکنان کنترل یک تجارت برق شویی را به دست می گیرند و کارهای مختلفی را برای کسب درآمد انجام می دهند. گیم پلی در درجه اول حول محور استفاده از واشر برقی برای تمیز کردن خاک از اشیاء و ساختمان ها می چرخد.

Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator

راه درازی را پیموده است. از سال 1982، Flight Simulator برترین شبیه ساز پرواز در 40 سال گذشته بوده است. اگرچه ممکن است حتی هواپیماهای نسخه 1982 را نشناسید، اما نسخه های مدرن آن نفس گیر و هیجان انگیز هستند. بازی Microsoft Flight Simulator با استفاده از Google Earth، فیزیک واقعی پرواز، و تکرار تقریباً بی‌ نقص همه دکمه‌ ها و سوئیچ‌ ها، فراتر از آن عمل می‌ کند تا واقعی‌ ترین تجربه ممکن را ارائه دهد. شرایط آب و هوایی پویا و بلادرنگ، از جمله به‌ روزرسانی‌ های آب و هوای زنده، واقع‌ گرایی شبیه‌ سازی را افزایش می‌ دهد.

خلبانان می توانند از طریق الگوهای آب و هوایی متغیر حرکت کنند، تلاطم واقعی را تجربه کنند و شاهد تغییرات پویا در شرایط جوی باشند و لایه ای از چالش و اصالت را به تجربه پرواز اضافه کنند. اگر به دنبال دقت در بازی شبیه ساز خود هستید، Microsoft Flight Simulator بهترین انتخاب است. 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی