logo.gamebato
Red Barrels شما را دعوت می کند تا این بار با دوستان خود وحشت بی حس کننده ای را تجربه کنید. چه به تنهایی یا
امتیاز:
3.9/5
Red Barrels شما را دعوت می کند تا این بار با دوستان خود وحشت بی حس کننده ای را تجربه کنید. چه به تنهایی یا به صورت گروهی آزمایشات را

The.Outlast.Trials.banner1

در The Outlast Trials، بازیکنان در دوران جنگ سرد به سال ۱۹۵۰ منتقل می‌شوند، جایی که در قالب آزمایش‌های وحشتناک به عنوان سوژه‌های آزمایش در یک موسسه مخفی به نام Murkoff Corporation قرار می‌گیرند. این موسسه به منظور تحقیقات پزشکی و روان‌شناختی، به نمایندگان و اجزای مختلفی از انسان‌ها روی می‌آورد و برای کنترل آنها، از روش‌ها و تکنیک‌های تاریک استفاده می‌کند. شما در این بازی متوجه عواقب این آزمایش ها می شوید.

دانلود بازی The Outlast Trials برای کامپیوتر | گیمباتو

برای اولین بار در سری Outlast، این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت انفرادی یا در تیم‌های همکاری چهار نفره به تجربه بپردازند. تعامل با سایر بازیکنان می‌تواند در مراحل مختلف کمک کند. هر بازیکن در محیط‌های مختلف و پر از چالش‌های ترسناک قرار می‌گیرد. بازیکنان باید از موانع عبور کنند، پازل‌ها را حل کنند و از خطراتی که شامل موجودات ترسناک و سیستم‌ها می‌شود، فرار کنند. بازی The Outlast Trials یک بازی در ژانر بقا برای کامپیوتر می باشد , بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های خود را سفارشی‌سازی کنند و مهارت‌ها و توانایی‌های مختلفی را برای بهتر شدن در طول بازی انتخاب کنند.

The.Outlast.Trials.banner3

همه آرزو داشتند بتوانند بازی Outlast را به صورت آنلاین و یا با دوستان خود بازی کنند , بازی کامپیوتری The Outlast Trials این آرزو رو محقق کرد شما می توانید دوستان خود را وارد این باتلاق ترس بکنید و حسابی به هم بخندید. شرکت بازی سازی Red Barrels این بازی را ساخته است و خودش این بازی در تاریخ 18 مارس سال 2023 برای PS4 , PS5 , Xbox s و کامپیوتر عرضه کرد. ژانرهای این بازی ترسناک , بقا , مخفی کاری , ماجراجویی , دلهره آور , اول شخص می باشد. این بازی نمره خوبی از منتقدان دریافت کرده است و کاربران استیم نیز با وجود قیمت 40 دلاری این بازی برایش سنگ تمام گذاشته اند. شما اگر دوست دارید یک بار دیگر خود را در دنیای ترسناک این بازی گیر بیاندازید همین الان از طریق لینک های مستقیم موجود در پایین این متن لینک های کرک آنلاین این بازی را دانلود کرده و از طریق لانچر آن را اجرا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی