logo.gamebato
Star Wars Outlaws یک بازی اکشن ماجراجویی است که از دید سوم شخص بازی می شود. بازیکن حرام کی وس را کنترل می کند و
امتیاز:
3.9/5
Star Wars Outlaws یک بازی اکشن ماجراجویی است که از دید سوم شخص بازی می شود. بازیکن حرام کی وس را کنترل می کند و در حالی که مشغول فعالیت

Star.Wars .Outlaws.banner1

شخصیت اصلی بازی Star Wars Outlaws یک دختر قانون شکن به اسم Kay Vess می باشد، یک زن باهوش که در دنیای زیرزمینی گانگسترها و جنایتکاران کهکشانی زندگی می‌کند. شخصیت شما یک دست کج واقعا افسانه ای می باشد و همون اول کار در سیاره Cantonica سفینه یکی از بی رحم ترین تبهکارهای کهکشان را می دزد , و تقریبا همه کهکشان به دنبال شما هستند واقعا چه چیزی بهتر از این! Kay به‌دنبال آزادی و ثروت است و تلاش می‌کند از چنگال امپراتوری و دیگر دشمنان خود فرار کند. داستان بازی در زمان بین Episode V: The Empire Strikes Back و Episode VI: Return of the Jedi رخ می‌دهد. در این دوره، امپراتوری در تلاش است تا کنترل بیشتری بر کهکشان اعمال کند و شخصیت‌های مختلف در حال تلاش برای حفظ بقای خود هستند.

Star.Wars .Outlaws.banner2

Kay از یک روبات کوچک به نام «Nix» به عنوان همراه خود استفاده می‌کند، که در طول ماموریت‌ها به او کمک می‌کند و می‌تواند مهارت‌های خاصی را ارائه دهد. جهان باز بودن این گیم به شما لذت چرخ زدن با وسایل نقلیه در این نقشه بی کران را می دهد و تجربه بسیار لذت بخشی برای شما می شود. یکی از نکات زیبای این بازی گان پلی بی نظیر آن می باشد , بازی شامل نبردهای تعاملی و هیجان‌انگیز بوده و به بازیکن این امکان را می‌دهد که مهارت‌های خاصی را در مبارزات به نمایش بگذارد و طیف گسترده ای از سلاح ها را در اختیار شما می گذارد. شخصیت شما در مبارزات نزدیک هم کم نمی آورد و همه حریف فن هست و با مشت و لگدهای خود می توانید حسابی از خجالت دشمن های خود در بیاید. بازی Star Wars Outlaws یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , شخصیت شما یعنی Kay قادر است از تکنولوژی و وسایل پیشرفته برای انجام ماموریت‌ها و حل معماها بهره‌برداری کند. این توانایی شامل استفاده از هک و دستکاری سیستم‌ها نیز می‌شود. Star Wars Outlaws با تلفیق اکشن، ماجراجویی و روایت داستانی، تجربه‌ای منحصر به فرد در دنیای «جنگ ستاره‌ها» ارائه می‌دهد و طرفداران این فرنچایز را به سفری هیجان‌انگیز دعوت می‌کند.

Star.Wars .Outlaws.banner3

بازی کامپیوتری Star Wars Outlaws جدید ترین محصول شرکت بازی سازی Ubisoft می باشد که کمی از فشارهای موجود را از روی دوش این استدیو بازی سازی برداشت. این بازی نکات مثبت بسیار زیادی دارد اما مانند دیگر محصولات Ubisoft دارای عیب های متعددی نیز می باشد . این بازی در تاریخ 30 آگوست سال 2024 برای پلتفرم های PS5 , Xbox Series X , Series S و کامپیوتر منتشر شد. نمره ی خوبی از منتقدان دریافت کرده است و توانسته مقدار زیادی از انتظار منتقدان را برآورده کند. این بازی از قفل Denuvo پشتیبانی می کند و برای همین شما دوستان عزیز فعلا نمی توانید این بازی را به صورت رایگان استفاده بکنید و باید اکانت اشتراکی یا اوریجینال تهیه کنید اما نگران نباشید زمانی که کرک این بازی بیاد ما در اسرع وقت براتون به صورت نیم بها قرار می دهیم. شما می توانید در صورت تمایل لینک های دیتا این بازی را به صورت کاملا رایگان از سرورهای فوق العاده سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و سپس آن را نصب و اجرا بکنید , و یک بی قانون افسانه ای بشوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی