logo.gamebato
بازی Trek to Yomi در مورد یک شمشیر زن می باشد. هیروکی شمشیرزن جوان به عنوان عهد به استاد در حال مرگش، سوگند یاد می
امتیاز:
3.9/5
بازی Trek to Yomi در مورد یک شمشیر زن می باشد. هیروکی شمشیرزن جوان به عنوان عهد به استاد در حال مرگش، سوگند یاد می کند که از شهر خود

دانلود بازی Trek to Yomi برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Trek to Yomi به شما اهمیت قول دادن و نگه داشتن آن را نشان می دهد. شما یک سامورایی جوان هستید که به سنسی خود که در بستر مرگ می باشد قول می دهید که از همه شهر و مردمش محافظت خواهید کرد. اما زمانی که روستای او مورد حمله قرار می‌گیرد و عزیزانش گرفتار می‌شوند، هرو ناکام می‌ماند و این شکست او را به سفری خطرناک می‌کشاند. هرو به دنبال انتقام و نجات کسانی که دوست دارد، از دل تاریکی و خطرات مختلف عبور می‌کند. او با تهدیدات و دشمنان مختلفی روبه‌رو می‌شود و در این مسیر با چالش‌های درونی و خارجی خود مواجه می‌گردد. بازی به موضوعاتی چون شجاعت، وفاداری و انتخاب‌های دشوار پرداخته و احساسات و فرهنگ ژاپن را به تصویر می‌کشد.

دانلود بازی Trek to Yomi برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Trek to Yomi به‌صورت خطی طراحی شده است، به این معنا که بازیکن به تدریج از یک بخش به بخش دیگر حرکت می‌کند. هر قسمت شامل چالش‌ها، معماها و دشمنان خاص خود است. نبردها: نبردهای بازی به‌صورت اکشن و با استفاده از مهارت‌های سامورایی صورت می‌گیرد. بازیکن باید از ترکیبات مختلف حملات، دفاع و مهارت‌های ویژه استفاده کند تا دشمن ها را شکست دهد. این بازی یک بازی در ژانر تاریخی برای کامپیوتر می باشد , با پیشروی در داستان، بازیکن می‌تواند توانایی‌های هرو را بهبود داده و مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرد. آیتم‌های قابل جمع‌آوری و نقاطی برای یادگیری تکنیک‌های جدید وجود دارند. بازی شامل محیط‌هایی مثل دهکده‌ها، معابد و مناطق طبیعی است که به شکل دقیقی طراحی شده‌اند. این مکان‌ها شامل جزئیات غنی از معماری ژاپنی هستند. جنگل‌ها و کوهستان‌ها یک قسمتی از سفر هرو رو تشکیل می دهند, بازیکن به جنگل‌ها و کوهستان‌های زیبا و گاهی تاریک وارد می‌شود که حس ماجراجویی و خطر را منتقل می‌کنند. مرزهای دنیای پس از مرگ: در برخی قسمت‌ها، هرو با دنیایی از ارواح و عناصر ماورایی مواجه می‌شود که فضایی مرموز را به بازی اضافه می‌کند.

دانلود بازی Trek to Yomi برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Trek to Yomi یک بازی بسیار زیبا و تاریخی می باشد که قابلیت این را دارد که شما را تا عمق داستان فرو ببرد. این بازی را شرکت های بازی سازی Leonard Menchiari, Flying Wild Hog ساخته اند و یک شرکت دیگر به اسم Devolver Digital آن را در تاریخ 5 مارس سال 2022 به بازار عرضه کرد. این استدیو بازی سازی این بازی را برای کنسول های نسل هشتم , نهم , Nintendo Switch و کامپیوتر عرضه کرد. اتمسفر سنگین این بازی و تصاویر سیاه و سفید باعث می شود , شما فکر کنید در یکی از  فیلم های مرحوم آکیرا کوروساوا هستید. این بازی از منتقدان نمره متوسط رو به بالایی دریافت کرده است و کاربران استیم نیز زیاد از خرید این بازی راضی نبوده اند. سبک اصلی این بازی هک اند اسلش می باشد و دیگر ژانرهای این بازی ماجراجویی , رزمی , مبارزه ای , تاریخی , درام می باشد. شما اگر به دنبال یک بازی در تم سامورایی و تاریخی هستید این بازی بدون شک یکی از بهترین گزینه های مناسب می باشد. شما می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده سپس آن را استخراج و نصب بکنید , و سر قولی که به استاد خود داده اید بمانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی