logo.gamebato
شاهکار هیروهیکو اراکی، به عنوان یک بازی مبارزه ای زنده شد! نبرد با 50 شخصیت رنگارنگ، دارای Stands، Hamon و موارد دیگر! ببینید چگونه شخصیت
امتیاز:
3.9/5
شاهکار هیروهیکو اراکی، به عنوان یک بازی مبارزه ای زنده شد! نبرد با 50 شخصیت رنگارنگ، دارای Stands، Hamon و موارد دیگر! ببینید چگونه شخصیت هایی که هرگز نمی توانند

JoJos.Bizarre.Adventure All Star.Battle.R.banner1

JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R یک بازی مبارزه‌ای است که بر اساس مجموعه معروف مانگا و انیمه JoJo’s Bizarre Adventure ساخته شده است. در این بازی، بازیکنان به کنترل شخصیت‌های مختلف از داستان‌های مختلف JoJo می‌پردازند. هر شخصیت دارای توانایی‌ها، حرکات ویژه و استیل‌های منحصر به فرد خود است، که به ایجاد تنوع در گیم‌پلی کمک می‌کند.

JoJos.Bizarre.Adventure All Star.Battle.R.banner2

بازی دارای حالت‌های مختلفی از جمله مبارزات تک‌نفره، چندنفره و آنلاین است. گرافیک و طراحی شخصیت‌ها به خوبی از روی مانگا و انیمه الهام گرفته شده و با جزئیات بالا دوباره‌سازی شده‌اند. همچنین، این بازی شامل صحنه‌های مخصوص و دیالوگ‌های معروف شخصیت‌هاست که طرفداران را راضی می‌کند. بازی JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R یک بازی در ژانر آرکید برای کامپیوتر می باشد , بازی بر روی استراتژی و زمان‌بندی برتر تمرکز دارد و بازیکنان باید از مهارت‌های خاص و ترکیب حرکات برای شکست حریفان استفاده کنند. در کل، “All-Star Battle R” یک تجربه جذاب برای هواداران JoJo و علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای است.

JoJos.Bizarre.Adventure All.Star .Battle.R.banner3

بازی کامپیوتری JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R توسط شرکت یک بازی سازی به اسم CyberConnect2 Co. Ltd ساخته شده و آن را توسعه داده است. وظیفه ی انتشار این بازی بر عهده استدیو بازی سازی Bandai Namco Entertainment بوده است که در تاریخ 1 سپتامبر سال 2022 به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی رزمی , مبارزه ای , آرکید , پلتفرمر می باشد و برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوتر عرضه شده است. نمره ای که از منتقدان دریافت کرده است خوب رو به بالا می باشد و کاربران استیم با وجود قیمت بسیار بسیار گران 50 دلاری این بازی بسیار از انجام بازی راضی بوده اند. شما هم اگر به دنبال یک بازی انیمه ای- مبارزه ای هستید بیش تر از این نگردید چون جای درستی آمدید , پس همین الان این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و سپس آن را استخراج و نصب بکنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی