logo.gamebato
بالاخره این بازی نفرین شده منتشر شد. آیا آماده هستید که در این شهر بزرگ و افسانه ای لس آنجلس کله ی زامبی ها را
امتیاز:
3.9/5
بالاخره این بازی نفرین شده منتشر شد. آیا آماده هستید که در این شهر بزرگ و افسانه ای لس آنجلس کله ی زامبی ها را بترکونید؟ یک ویروس کشنده در

دانلود بازی Dead Island 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

به شهر فرشته ها یعنی لس آنجلس خوش آمدید , در بازی Dead Island 2 باید یکبار دیگر با زامبی ها سر و کله بزنید. داستان بازی به صورت ناگهانی شروع می شود و شخصیت شما در یک هواپیمای سقوط کرده که یادش نمی آید چه اتفاقی در این هواپیما رخ داده است بیدار می شود. اول بازی یک زامبی شما را گاز می گیرد و سورپرایز اصلی اینجاست , شخصیت شما در برابر این ویروس مصون می باشد. حالا شما باید با دیگر بازماندگان این شهر همکاری کنید و با سلاح های سرد و گرم خود پوست این زامبی ها را بکنید.

دانلود بازی Dead Island 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Dead Island 2 یک بازی در ژانر بقا برای کامپیوتر می باشد , بازی Dead Island 2 پانزده سال بعد از نسخه اول این بازی رخ می دهد. شهر لس آنجلس کاملا توسط ارتش آمریکا قرنطینه می شود. شمای بخت برگشته در این شهر باید خود را ارتقا دهید و به یک ماشین زامبی کشی تبدیل شود. دو نوع مرحله در این بازی وجود دارد ماموریت های اصلی و فرعی , ماموریت های فرعی را اگر به اتمام برسید به شما یک پاداش داده می شود برای مثال یک سلاح بسیار قوی به آیتم های شما اضافه می شود. یکی از بهترین نکات این بازی مشت و لگد زدن به زامبی ها می باشد چون می توانید شکستن دندان و یا اعضای بدن زامبی ها را تماشا کنید و لذت ببرید , به صورت کلی سیستم تخریب پذیری این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده می باشد. اما هدف اصلی خودتان را از یاد نبرید هدف شما این است که بفهمید چه کسی باعث به وجود آمدن این هرج و مرج در این شهر شده است و هدفش از انجام دادن این کار چه بوده است و در این حین به دنبال یک راه فرار از این جهنم باشید.

Dead.Island 2.banner3

بازی کامپیوتری Dead Island 2 یکی از بازی های نفرین شده صعنت گیم به شمار می آید , چون بیشتر از 3 استدیو بازی سازی این بازی را نیمه کاره رها کردند و در نهایت استدیو بازی Dambuster Studios این بازی را توسعه داد و آن را کامل کرد. بیش از 13 سال از انتشار نسخه اول این بازی یعنی Dead Island می گذرد. به هر حال این بازی با تمام پستی و موانع پیش خودش در تاریخ 21 آپریل سال 2023 به بازار عرضه شد و برای پلتفرم های PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One و کامپیوتر عرضه شد. این بازی یک سال به صورت اختصاصی فقط در لانچر Epic Games قابل خریدن و بازی کردن بود و به خاطر سیاست Epic Games (بازی های که در این لانچر می آیند باید به مدت یک سال فقط و فقط در این لانچر عرضه شوند) به تازگی روی استیم قرار گرفته است. نمره ای که از منتقدان دریافت کرده است متوسط می باشد اما با توجه به مدت زمان زیاد توسعه این بازی یک شکست محسوب می شود و کاربران استیم هم نیز به قیمت فوق العاده گران این بازی اعتراض کرده اند , اما نگران نباشید شما دوستان عزیز و گیمرها می توانید آخرین آپدیت این بازی را به صورت کاملا رایگان و نیم بها از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی آن را نصب و اجرا بکنید و در شهر لس آنجلس دمار از روزگار این زامبی های بخت برگشته در بیارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی