logo.gamebato
با یادگیری عیب یابی، تعمیر و ساخت رایانه های شخصی، شرکت تعمیر رایانه شخصی خود را بسازید و رشد دهید. با کامپوننت های دارای مجوز
امتیاز:
3.9/5
با یادگیری عیب یابی، تعمیر و ساخت رایانه های شخصی، شرکت تعمیر رایانه شخصی خود را بسازید و رشد دهید. با کامپوننت های دارای مجوز در دنیای واقعی و شبیه

امپراتوری رایانه شخصی خود را بسازید، از تشخیص و تعمیرات ساده گرفته تا ساخت بوتیک های سفارشی که هر علاقه مندانی به آن حسادت می کنند. با یک بازار همیشه در حال گسترش و پر از اجزای دنیای واقعی، در نهایت می توانید رویای آن رایانه شخصی نهایی را متوقف کنید و به آنجا بروید، آن را بسازید و ببینید که چگونه در 3DMark بنچمارک می شود!

PC Building Simulator در حال حاضر با بیش از 650000 بار دانلود نسخه آزمایشی قبل از آلفا خود از موفقیت ویروسی برخوردار بوده است و اکنون با عشق به یک شبیه سازی کامل تبدیل شده است تا به شما امکان بدهد تا رایانه شخصی رویاهای خود را بسازید.

دانلود بازی PC Building Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

مسئولیت پشتیبانی IT را برای Irratech Corp در IT Expansion برعهده بگیرید که بیش از 20 ساعت محتوای داستانی اضافی دارد که در PC Building Simulator کاملاً رایگان است. حالت حرفه ای در PC Building Simulator شما را مسئول کسب و کار ساخت و تعمیر رایانه شخصی خود و مشتریانتان می کند. از کارگاه دنج خود، باید از تمام مهارت های فنی خود برای تکمیل کارهای مختلفی که پیش روی شماست استفاده کنید. 

مشتریان طیف وسیعی از کارها از ارتقاء و تعمیرات ساده تا ساخت سیستم کامل را به شما ارائه می دهند که باید در حین متعادل کردن سفارشات خود آن ها را نیز تکمیل کنید تا مطمئن شوید که همچنان سود می کنید!

دانلود بازی PC Building Simulator برای کامپیوتر | گیمباتوPC Building Simulator یک بازی ویدئویی شبیه سازی استراتژیک است که توسط The Irregular Corporation و توسعه دهنده مستقل رومانیایی Claudiu Kiss تولید شده است. این بازی حول مالکیت و اجرای کارگاهی است که رایانه‌های شخصی را می‌سازد و نگهداری می‌کند، عمدتاً رایانه‌های بازی محور. این بازی قبل از اینکه توسط ناشر مستقل The Irregular Corporation در سال 2017 انتخاب شود، به طور مستقل توسط Kiss توسعه داده شد. این بازی با سیستم عامل ویندوز سازگار است و از رابط برنامه نویسی OpenGL بهره می برد.

PC Building Simulator دارای قطعات واقعی از مجموعه وسیعی از برندهای تخصصی است. دنباله‌ای برای PC Building Simulator در 12 اکتبر 2022 در فروشگاه Epic Games به نام PC Building Simulator 2 منتشر شد. هر دوی این شبیه ساز های آموزنده را می توانید به صورت رایگان و با حجم مصرفی نیم بهاء از وبسایت گیمباتو دانلود و نصب نمایید. خلاق بمانید!

دانلود بازی PC Building Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی