این یک بازی تیراندازی پر از اکشن و ماجراجویی است. این بازی چهارمین بازی از سری بازی های Call of Duty می باشد و داستان
این یک بازی تیراندازی پر از اکشن و ماجراجویی است. این بازی چهارمین بازی از سری بازی های Call of Duty می باشد و داستان آن جنگ داخلی در خاورمیانه

Call of Duty 4: Modern Warfare دنیای بازی‌های تیراندازی اول شخص را برای همیشه تغییر داد و فرمت این سبک را متحول کرد و میلیون‌ها نسخه در این فرآیند فروخت. این بازی نسخه Remaster شده Call of Duty 4: Modern Warfare میباشد که توسط Infinity Ward، یکی از زیرمجموعه‌های Activision در نوامبر 2016 منتشر شد. این یک بازی تیراندازی برای کامپیوتر پر از اکشن و ماجراجویی و چهارمین بازی از سری بازی های Call of Duty می باشد و البته جذاب ترین بازی این سری است. وقایع بازی Call of Duty 4 Modern Warfare در سال 2011 اتفاق می‌افتد. داستان بازی در مورد  بازیکن کماندویی آموزش دیده از نیروی ویژه تفنگداران دریایی ارتش ایالات متحده است.

برخی از گروه ها جنگ داخلی را در یکی از کشورهای خاورمیانه آغاز می کنند. بنابراین مقامات عالی ارتش ایالات متحده تصمیم گرفتند که نیروی دریایی ویژه خود را بفرستند تا همه دشمنان را نابود کنند و کشور را پاکسازی کنند. در حالت تک نفره Call of Duty 4 با دور شدن از عناوین قبلی خود که حول محور جنگ جهانی دوم متمرکز بودند، قدم به عصر مدرن می گذارد. داستان شما را به سراسر جهان می برد و با تیم کوچک متخصصان نظامی خود برای جلوگیری از یک فاجعه هسته ای مبارزه می کنید. جنگیدن با کشتی های باری در آب های بین المللی تا شهر متروک چرنوبیل، سرنوشت جهان به انجام ماموریت های شما بستگی دارد.

دانلود بازی Call of Duty 4: Modern Warfare برای pc بدون کرک

صداگذاری شدید، جلوه های بصری چشمگیر، و یک تجربه کلی سینمایی، همگی به یکی از بهترین خط های داستانی Call of Duty تبدیل شده اند. در بازی اکشن کامپیوتری چند نفره Call of Duty 4  اگرچه Modern Warfare اولین تلاش برای گرافیک های نسل 3 بعدی بود، اما با گذشت 10 سال از انتشار اولیه، هنوز هم نسبتاً چشمگیر هستند. با داشتن گیم پلی سریع، می توانید با حداکثر 18 بازیکن به صورت آنلاین در طیف گسترده ای از نقشه ها و حالت ها بازی کنید. با حداکثر 55 سطح به بازیکنان این امکان داده می‌شود که رتبه خود را مجدداً تنظیم کنند و برای یک نماد جدید و پرستیژ از مربع یک شروع کنند. با مجموع 10 بازنشانی پرستیژ، ساعت‌ها بازی را می‌توان در حالت آنلاین انجام داد.

علاوه بر سطح بندی، Call of Duty 4 طیف گسترده ای از سلاح ها و کلاس ها را برای سفارشی کردن ارائه می دهد. با «مزایای» متفاوت، که به شما توانایی‌ها و نقاط قوت خاصی می‌دهد، سفارشی‌سازی سلاح واقعاً با این بازی متحول شد. با این حال، سفارشی‌سازی فقط به ضمیمه‌های روی سلاح‌های شما محدود نمی‌شود، با مجموعه‌ای از کاموهایی که می‌توان از طریق چالش‌ها آن را باز کرد. “کامو دیجیتال”. “Blue Tiger Camo” و “Red Tiger Camo” تعدادی از تغییرات رنگی هستند که می توانید روی سلاح خود اعمال کنید. اگر شما هم به بازیهای های اکشن و تیراندازی علاقه دارید بازی Call of Duty 4: Modern Warfare  را که داستانی جذاب و پیچیده ایی دارد و برای کامپیوتر بهینه شده است از دست ندهید و آن را از گیمباتو دانلود کنید. 

دانلود بازی Call of Duty 4: Modern Warfare برای pc بدون کرک

در ادامه ویژگی‌های اصلی بازی Call of Duty Modern Warfare Remastered آورده شده است:

-بازی تیراندازی
-از سری کال آف دیوتی
-نیروی دریایی ویژه
-جنگ داخلی
-سلاح های سنگین و جدید
-ماموریت ها را کامل کنید و سلاح های بیشتری را باز کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی