logo.gamebato
در بازی Sea of Solitude یک داستان ترسناک روایت می شود وقتی انسان‌ها بیش از حد تنها می‌شوند، تبدیل به هیولا می‌شوند… در یک دنیای
امتیاز:
3.9/5
در بازی Sea of Solitude یک داستان ترسناک روایت می شود وقتی انسان‌ها بیش از حد تنها می‌شوند، تبدیل به هیولا می‌شوند… در یک دنیای زیبا و در حال تکامل

Sea.of .Solitude.banner1

داستان بازی Sea of Solitude حول محور یک دختر بچه اسم Kay می چرخد , که انسانیت خود را از دست داده است و تبدیل به هیولا شده است. شما سوار بر قایق خود از خرابه های که یک زمان محل زندگی شما و شهر شما بوده است عبور می کنید و به دنبال انسانیت و معنای زندگی می گردید. چیزی Sea of Solitude یک بازی ماجراجویی و مفهومی است که شما را در دنیایی از تاریکی و روشنایی همراه با چالش‌ها و معماهای روانشناختی به سفر می‌برد.

Sea.of .Solitude.banner2

در Sea of Solitude، محیط‌های متنوعی از شهرها و سواحل تا دریاچه‌ها و جنگل‌ها وجود دارد که شما را در دنیای تاریک و روشنایی غرق می‌کند. هیولاهای این بازی نیز با تنوع و تفاوت‌های بسیاری طراحی شده‌اند. بازی Sea of Solitude یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد. شما در این بازی از هیولاهای دریایی ترسناک گرفته تا نمایش‌های مرموز و ترسناک در محیط‌های مختلف مواجه می شوید , همینطور شما با تنوع بسیاری از هیولاها و موجودات فراوانی که بر روی Kay و داستان او تأثیر می‌گذارند، روبرو خواهید شد. این هیولاها همراه با چالش‌ها و معماهای خاصی که برای شما فراهم می‌آورند، سبب تجربه‌ی مهیج و جذابی در بازی می‌شوند.

دانلود بازی Sea of Solitude برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Sea of Solitude یک بازی فلسفی نیز به شمار می آید چون در این بازی شخصیت شما به دنبال معنای انسانیت می گردد.  سازنده این بازی در وصف این بازی گفته است: (( این بازی هنری ترین چیزی است که من در زندگی ام ساخته ام)) همچنین این بازی را شرکت بازی سازی بسیار معروف Electronic Arts به بازار عرضه کرده است. تاریخ عرضه این بازی 5 ژوئن سال 2019 می باشد و برای پلتفرم های Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد. این بازی نمره متوسط رو به بالایی 69 را از منتقدان دریافت کرده است. شما اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی در عین حال کم حجم هستید بدون هیچ گونه اتلاف وقتی همین الان ورژن آخر این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده آن را استخراج کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را اجرا کنید , و کمک کنید Kay انسانیت خود را دوباره به دست آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی