logo.gamebato
در این ماینر ابتکاری بقا، در برابر امواج مهاجمان بیگانه دفاع کنید. منابع را جستجو کنید و از مسیرهای ارتقاء قدرتمند انتخاب کنید. آیا زمان
امتیاز:
3.9/5
در این ماینر ابتکاری بقا، در برابر امواج مهاجمان بیگانه دفاع کنید. منابع را جستجو کنید و از مسیرهای ارتقاء قدرتمند انتخاب کنید. آیا زمان کافی برای استخراج کمی عمیق

دانلود بازی Dome Keeper برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Dome Keeper شما کار بسیار سختی پیش روی خود دارید , باید از خود و ساخته های در برابر موج هیولاها دفاع کنید. شما باید آیتم ها و عناصر کمیاب در این بازی پیدا کنید تا بتوانید توانایی های خود را بیشتر کنید و یا آن ها را ارتقا دهید. در این بازی پیکسلی شما باید حفاری کرده تا به لایه های عمیق برسید آن جا , جایی است که چیزهای ارزشمند در انتظار شما هستند. پس  این جهان های بیگانه را شخم زده و آن ها را غارت کنید.

Dome.Keeper.banner2

در بازی Dome Keeper اصلی ترین کار شما حفاری می باشد , اما بعد از آن مشکل شما اونجا شروع می شود. شما باید در برابر هیولاها از گنبد خود که وظیفه محافظت از شما و ساخته شما را دارد دفاع کنید. بازی Dome Keeper یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , دشمن های شما دارای ابعاد متفاوتی هستند و در هنگام حمله باید اولویت بندی کرده و بر اساس خطرناک بودن آن ها , آن ها را از بین ببرید. سیستم تغییر روز و شب نیز در بازی وجود دارد و علاوه بر آن در این بازی پیکسلی شرایط جوی و آب و هوایی نیز تغییر می کند. سرعت مته خود را بالا ببرید و چت پک خود را آماده یک حفاری خفن بکنید.

دانلود بازی Dome Keeper برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Dome Keeper یک بازی ساخته شده مستقل می باشد , وظیفه ی ساخت این بازی را شرکت بازی سازی Bippinbits بر عهده داشته است و شرکت بازی سازی Raw Fury آن را در تاریخ 27 سپتامبر سال 2022 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , تخیلی , مبارزه ای , ماجراجویی , آینده , فضایی می باشد. این بازی برای Linux, GeForce Now, Microsoft Windows, Mac operating systems عرضه شده است. این بازی از منتقدان سایت متاکرتیک 76 دریافت کرده است و هم کاربران استیم از خرید این بازی به شدت راضی بوده اند. اگر به دنبال یک بازی Tactical کم حجم در عین حال سرگرم کننده هستید , می توانید این بازی سبک را از سرورهای سریع سایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده و آن را بدون هیچ گونه سختی نصب و اجرا بکنید , وقت را تلف نکنید چون باید حفاری های زیادی انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی