logo.gamebato
“Soda Crisis” یک بازی اکشن با سبک اسکرول جانبی می‌باشد. شما وارد نقش یک شخصیت مرموز با منشأ نامعلوم می‌شوید، که تجهیزات پیشرفته و مهارت‌های
امتیاز:
3.9/5
“Soda Crisis” یک بازی اکشن با سبک اسکرول جانبی می‌باشد. شما وارد نقش یک شخصیت مرموز با منشأ نامعلوم می‌شوید، که تجهیزات پیشرفته و مهارت‌های برجسته در مبارزه دارد –

دانلود بازی Soda Crisis برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Soda Crisis به عنوان یک شخصیت اسرارآمیز ، وارد میدان می‌شوید و می‌بایست در رقابت با یک منشا ناشناخته که با تجهیزات پیشرفته مجهز شده است، به تبعات مبارزات بازی پاسخ دهید. باید از فناوری پیشرفته خود استفاده کرده و در میان مبارزاتی شدید به جلو بروید. در این دنیای پر از راز و رمزهای فراوان، می‌توانید به دنبال اطلاعات و رمزها بگردید و آن‌ها را درک کنید.

دانلود بازی Soda Crisis برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Soda Crisis که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد , یک بحران فوری در حال نزدیک شدن است و شما می‌بایست با افراد ناامید و تشنه مقابله کنید. آنها با توانایی‌هایی مانند آتش مهیب و سیستم دفاعی قوی مجهز شده‌اند، و علاوه بر کشتی‌های جنگی، شما می‌توانید از دستگاه‌های غول پیکر و ناقابل شکست هم بهره ببرید. در این بازی، شما با دستاوردهای فوق‌العاده‌ای مانند دوی سریع، کوهنوردی، تیراندازی، پرش و جا خالی دادن روبرو خواهید شد. باید در میان باران گلوله‌ها حرکت کرده و از همه دشمنان خود جان سالم به در ببرید.

دانلود بازی Soda Crisis برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Soda Crisis در سال 2022 منتشر شد. این بازی را شرکت Team Soda  ساخته و آن را توسعه داده است و کمپانی بازی سازی bilibili این بازی را به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی اکشن , پلتفرمر , تخیلی می باشد. همین الان می توانید آخرین آپدیت را از سرورهای سریع گیمباتو دانلود کرده و با تجهیزات پیشرفته خود دشمن های خود را نابود کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی