logo.gamebato
در طول جنگ جهانی اول، یک سرباز فرانسوی تنها باید سنگرهای پیچ خورده را طی کند، به دنبال تدارکات محدود بگردد و معماهای پیچیده را
امتیاز:
3.9/5
در طول جنگ جهانی اول، یک سرباز فرانسوی تنها باید سنگرهای پیچ خورده را طی کند، به دنبال تدارکات محدود بگردد و معماهای پیچیده را حل کند – همه در

دانلود بازی CONSCRIPT برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی CONSCRIPT شما در وسط سنگر به هوش می آیید , یک سرباز فرانسوی تنها در جنگ جهانی اول هستید که باید در برابر مشکلات خیلی زیادی بایستید و بتوانید از وسط این میدان نبرد فرار کنید. شما برای فرار کردن از میدان جنگ باید از تله دشمن ها اجتناب کنید و به دنبال آب و غذا باشید و این مورد خیلی مهم است چون در این اگر به این توجه نکنید شاید موجب بشود تصمیم های بدی بگیرید و به طبع پایان بازی شما نیز عوض شود.

دانلود بازی CONSCRIPT برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی CONSCRIPT یک بازی در ژانر تاریخی برای کامپیوتر می باشد , جست و جوی محیط اطراف که شامل سنگرها , خندق ها , خونه های سوخته و دیگر مکان ها می شود , بسیار مهم می باشد چون شاید آیتم های به دست آورید که می توانید پیشروی شما در این بازی را راحت تر بکند. محیط های این بازی متنوع می باشد. این بازی حس و حال نسخه های ابتدایی رزیدنت ایول ها را می دهد و حتی مانند نسخه Resident Evil 4 شخصیتی با هویتی نامعلوم در این بازی وجود دارد که به شما مهمات , اسلحه ها و یک سری لوازم دیگر را به شما می فروشد. شما در این بازی باید به جست و جو و کاوش محیط خود بپردازید تا بتوانید آیتم های کمیاب را پیدا کنید تا بتوانید وسط میدان جنگ فرار کنید و در بعضی مواقع در مکان هایی باید معماهای سخت در عین حال لذت بخش حل کنید تا بتوانید در بازی پیشروی کنید.

CONSCRIPT.banner3

بازی کامپیوتری CONSCRIPT نماد تلاش بی وقفه یک انسان می باشد , این بازی توسط یک نفر ساخته شده است که اسم آن Jordan Mochi می باشد و طبق گفته خودش 6 سال زندگی خودش را صرف توسعه و ساختن این بازی کرده است , در نهایت این بازی را در تاریخ 23 جولای سال 2024 به بازار عرضه کرد. این بازی با موفقیت های بسیاری رو به رو شد و منتقدان نمره خوب 80 را به این بازی اختصاص داده اند و هم کاربران بسیار زیادی در استیم با وجود قیمت 20 دلاری این بازی را خریداری کرده اند. ژانرهای این بازی جنگی , بقا , ترسناک , تاریخی , تیراندازی , ماجراجویی , پازل می باشد و برای کنسول های هشتم , نهم , Nintendo Switch و کامپیوتر عرضه شده است. شما دوستان عزیز می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از طریق لینک های مستقیم در پایین متن دانلود کرده آن را استخراج کرده و به راحتی نصب و اجرا بکنید , یادتون باشه هدف شما خارج شدن از این جهنم می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی