logo.gamebato
Deep Rock Galactic یک FPS همکاری 1 تا 4 نفره است که شامل کوتوله های فضایی بد، محیط های 100% تخریب پذیر، غارهای رویه ای
امتیاز:
3.9/5
Deep Rock Galactic یک FPS همکاری 1 تا 4 نفره است که شامل کوتوله های فضایی بد، محیط های 100% تخریب پذیر، غارهای رویه ای و انبوهی بی پایان از

دانلود بازی Deep Rock Galactic برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Deep Rock Galactic ، شما نقش یک دورف کاوشگر معدن را بر عهده دارید اما شما معدن های زمین را کاوش نمی کنید , بلکه کهکشان ها را باید غارت کنید. شما به همراه 4 نفر دیگر  یک گروه از کاوشگران معدن فضایی به پیمایش معادن عمیق می‌پردازید. باید در معادن پر از خطرات و مخلوقات خطرناک به دنبال منابع گرانبها بگردید و مأموریت‌های مختلف را انجام دهید. بازی شامل انواع کارت و تسلیات، موجودات فضایی مختلف، اسلحه و وسایل نقلیه است که برای اتمام مأموریت‌ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دانلود بازی Deep Rock Galactic برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Deep Rock Galactic دست شما در شخصی سازی شخصیت خود و سلاح های خودتان باز می ذارد و می توانید با حوصله شخصیت خود را بچینید , محیط‌های بازی Deep Rock Galactic شامل معادن عمیق و زیرزمینی، غارهای تاریک، سنگ‌های پراکنده، تونل‌های سرد و مخاطره‌آمیز و مناظر زیبا از عمق زمین تا سطح آن می‌باشد. هر محیط دارای چالش‌ها و خطرات منحصر به فردی است و باعث افزایش هیجان و جذابیت بازی می‌شود. بازی Deep Rock Galactic در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد ,  شما می توانید با استفاده از انواع وسایل نقلیه خود را به معدن مورد نظر خود برسانید. گرافیک بالا، محیط‌های زیبا و صداگذاری عالی همراه با گیم‌پلی چالش برانگیز و هیجان‌انگیز از ویژگی‌های برجسته این بازی است.

دانلود بازی Deep Rock Galactic برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Deep Rock Galactic را Ghost Ship Games ساخته و آن توسعه داده است و شرکت بازی سازی Coffee Stain Publishing که بازی Songs of Conquest را به بازار عرضه کرده است این بازی را نیز در تاریخ 13 می سال 2020 به بازار عرضه کرده است. این بازی در سبک های  اکشن , تیراندازی , بقا , ترسناک , جنگی , فضایی , اول شخص می باشد.  این بازی هم نمره بسیار بالایی از کاربران دریافت کرده است هم نمره ای عالی از منتقدان دریافت کرده است و وضعیت فعلی این بازی ((Overwhelmingly Positive)) می باشد که نشون دهنده رضایت بیش از حد کاربران استیم می باشد. این بازی برای کنسول های نسل هشتم , نهم و کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما به دنبال یک بازی سرگرم کننده PVE هستید که بتوانید در آن با دوستان خود اوقات خوشی را سپری کنید پس این بازی مخصوص شماست , شما می توانید آخرین نسخه این بازی را از طریق لینک های مستقیم در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده آن را استخراج کرده و به راحتی نصب و اجرا کنید و به هیچ معدنی در این کهکشان رحم نکنید و همه رو غارت کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی