logo.gamebato
خود را در دنیای دیستوپیایی نیویورک گم کنید، 2329; جاودانگی بهایی دارد که کسی باید بپردازد. در این داستان نوآر تعاملی، تحقیقات را با استفاده
امتیاز:
3.9/5
خود را در دنیای دیستوپیایی نیویورک گم کنید، 2329; جاودانگی بهایی دارد که کسی باید بپردازد. در این داستان نوآر تعاملی، تحقیقات را با استفاده از فناوری پیشرفته هدایت کنید،
دانلود بازی Nobody Wants to Die برای کامپیوتر | گیمباتو

در نیویورک در سال 2329، هیچکس نمی خواهد بمیرد، داستان جیمز کارا را روایت می کند. یک ستاره بیسبال در اولین بدنش بود، اما وقتی مرد و هوشیاری اش به بدن جدیدی منتقل شد، عضلات پوسته و زمان واکنش آن به اندازه کافی نبود، و بنابراین او شغل جدیدی به عنوان کارآگاه پیدا کرد. شما در یک دنیای تکامل یافته و سرشار از تکنولوژی باید به دنبال علت قتل و حوادث باشید.

Nobody.Wants .to .Die .banner2

بازی Nobody Wants to Die یک اتمسفر پس از نابودی دارد که جنگ و خطرات برای بقا از هر طرف هستند. بازی Nobody Wants to Die یک بازی در ژانر آینده برای کامپیوتر می باشد. روند بازی شامل مبارزه با دشمنان، حل پازل‌ها و مسائل مختلف، و پرداختن به مأموریت‌های مختلف است. شخصیت بازی شما یعنی جیمز روی دستش یک دستگاهی دارد که مانند یک مچ بند بزرگ می باشد که شما می توانید به دنبال سرنخ ها باشید شخصیت ها را بررسی بدنی کنید و اتفاق های افتاده اخیر را بازسازی کنید. در هر مرحله بازی، شما باید با استفاده از توانایی‌های شخصیت خود به دشمنان برسید و از وضعیت خود محافظت کرده و به مأموریت پیروز شوید.

Nobody.Wants .To .Die .banner3

بازی کامپیوتری Nobody Wants to Die یک بازی در ژانر سایبرپانکی می باشد که با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 ساخته شده است. این بازی کنسول های نسل جدید عرضه شده است و به صورت همزمان برای ویندوز نیز منتشر شده است. شرکت بازی سازی Critical Hit Games آن را ساخته است و شرکت بازی سازی  PLAION آن را در تاریخ 17 جولای سال 2024 به بازار عرضه کرده است. این بازی در ژانرها و سبک های جنایی , رازآلود , تخیلی , آینده , اکشن , اول شخص می باشد. نمره ای که از متنقدان و کاربران استیم دریافت کرده است نوید یک بازی سرگرم کننده و زیبا را می دهد که می تواند شما چند ساعت در دنیای سایبرپانکی غرق کند. شما کاربران سایت گیمباتو در صورت تمایل به بازی کردن می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از پایگاه داده ی گیمباتو دانلود کرده آن را Unzip کرده و به راحتی نصب و اجرا بکنید , در این دنیای آینده ((هیچ کسی نمی خواهد بمیرد))

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی