logo.gamebato
یک نفس عمیق بکشید… سعی کنید به یاد داشته باشید: یک دختر، یک صندلی، یک بمب. فقط آرام باش… صدا را در اعماق حافظه خود
امتیاز:
3.9/5
یک نفس عمیق بکشید… سعی کنید به یاد داشته باشید: یک دختر، یک صندلی، یک بمب. فقط آرام باش… صدا را در اعماق حافظه خود دنبال کنید. آسوده باش… و

دانلود بازی Get Even برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Get Even حول شخصی به نام Cole Black می‌چرخد که باید برای کشف حقیقت در مورد یک انفجار در مکانی مخفی و پنهانی به دنبال اطلاعات بگردد. Cole با استفاده از یک فناوری پیشرفته به نام Pandora، قادر است به یادآوری خاطرات خود بپردازد و به دنبال ردیابی کسانی که برای وقوع این انفجار مسئول هستند برود. هوشمندی و دقت در جمع‌آوری اطلاعات و حل معماها از جمله عوامل مهم برای پیشروی در این بازی می باشد.

دانلود بازی Get Even برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی get even، برای پیشروی کردن باید به دقت به توانایی‌های شخصیت Cole Black توجه کنید و استراتژی مناسبی برای حل پازل‌ها و رسیدن به اطلاعات مفید پیاده کنید. با استفاده از فناوری Pandora، می‌توانید به یادآوری خاطرات خود بپردازید و به دنبال ردیابی تاریکی‌های مورد نظرتان بروید. بازی Get even یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , محیط‌های بازی get even شامل مکان‌های مختلفی همچون ساختمان‌های مترو، آپارتمان‌ها و مکان‌های مخفی است که باید با دقت آنها را بررسی کرده و رازهای مختلفی را حل کنید. با پیشبرد دقیق و هوشمندانه در این محیط‌ها، شواهد و اطلاعات مورد نیاز را بدست آورده و به مراحل بعدی بازی پیشروی کنید. به کمک توانایی‌های Cole Black، می‌توانید از تکنیک‌های جاسوسی، جمع‌آوری اطلاعات و دقت در حل معماها به بهترین شکل ممکن به پیروزی و حل رازهای بازی برسید.

دانلود بازی Get Even برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی کامپیوتری فستیوالی از همه ژانرها می باشد و سعی می کند در همه سبک ها مخاطب خود را راضی نگه دارد. این بازی را شرکت بازی سازی The Farm 51 ساخته و آن را توسعه داده است و شرکت پر افتخار BANDAI NAMCO Entertainment که Elden Ring را در رزومه ی خود دارد این بازی را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی همانطور که گفته شد بسیار متنوع می باشد و اکشن , ترسناک , تیراندازی , درام , رازآلود , ماجراجویی , شبیه سازی , جنایی , اول شخص می باشند. نمره نسبتا خوبی از منتقدان دریافت کرده است و توانسته است هم دل کاربران استیم را به دست آورد و هم برنده تعداد جایزه ای هم بشود. این بازی برای کنسول های نشل هشتم و کامپیوتر عرضه شده است و شما می توانید نسخه کامپیوتر این بازی را به همراه آخرین آپدیتش از سرورهای سریع سایت گیمباتو به صورت کاملا رایگان دانلود کرده آن را از فشرده سازی خارج کرده و آن را نصب و اجرا بکنید و جلوی یک انفجاری که منجر می شود هزاران نفر کشته بشوند را بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی