logo.gamebato
با فرار از یک مراسم قربانی مرگبار، در سفر خود یک نقاب عرفانی باستانی پیدا می کنید. این ماسک دارای دانش قوی است و دنیایی
امتیاز:
3.9/5
با فرار از یک مراسم قربانی مرگبار، در سفر خود یک نقاب عرفانی باستانی پیدا می کنید. این ماسک دارای دانش قوی است و دنیایی را که می‌شناختید تغییر می‌دهد.

دانلود بازی Soulmask برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Soulmask در یک دنیای خیالی و تاریک جریان دارد. در این بازی، شما در نقش یک شخصیت با قدرت های فراطبیعی قرار می‌گیرید و باید با هیولاها و موجودات ترسناک مبارزه کنید. شما باید ترس و وحشت را پشت سر بگذارید و به دنبال پیدا کردن اسرار و رازهای دنیای Soulmask بروید. در این بازی شما باید پناهگاه بسازید و مواد غذایی (آب , غذا) مورد نیاز خود را برای بقا جمع آوری کرده و در مقابل حیوانات وحشی , قبیله های فراموش شده ی بی رحم از خود محافظت کنید.

دانلود بازی Soulmask برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Soulmask می توانید با دیگر افراد در این بازی تعامل کنید و یا با آن ها رقابت کنید و در بدترین حالت با آن ها بجنگید شما می توانید توانایی های شخصیت خود را افزایش داده که در مقابله با دشمنان خود دست بالاتری را داشته باشید.  بازی Soulmask یک بازی در ژانر جهان باز برای کامپیوتر می باشد ,  محیط های این بازی بسیار زیبا و متنوع هستند و شخصیت شما برای به پایان رساندن یک سری از مراحل باید از مناطقی مانند جنگل ها , دریا و رودخانه ها , دشت ها و حتی غارها عبور کنید. شما باید به نیازهای اساسی خود مانند گرسنگی، تشنگی، خستگی، دما، بیماری و زخم توجه کنید و با استفاده از ابزارها و مواد مختلفی که در دنیای بازی پیدا می‌کنید، مانند ابزار، سلاح، لباس، غذا و دارو، می‌توانید انواع مختلفی از آیتم‌ها بسازید.

دانلود بازی Soulmask برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Soulmask  این بازی کامپیوتری Soulmask فعلا فقط برای PC ارائه شده است , این بازی را شرکت بازی سازی CampFire Studio ساخته است و  شرکت بازی سازی Qooland Games آن را به بازار عرضه کرده است. ژانر غالب این بازی جهان باز-مهارت بقا می باشد و دیگر ژانرهای این بازی نقش آفرینی , شبیه سازی , ماجراجویی , اکشن , سوم شخص هستند. تاریخ عرضه این بازی به بازار و انتشارش در استیم 30 می 2024 می باشد. شما دوستان عزیز می توانید نسخه رایگان و آنلاین این بازی به راحتی از طریق لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو به صورت نیم بها دانلود کرده , استخراج کرده و به راحتی نصب کنید و با قدرتی که ماسک به شخصیت شما می دهد یک ماجراجویی زیبا در این سرزمین داشته باشید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی