واقع گرایانه، غوطه ور، نفس گیر. WARNO شبیه ساز نهایی جنگ جهانی سوم از استادان استراتژی، Eugen Systems است. زمانی که شما به صدها واحد
واقع گرایانه، غوطه ور، نفس گیر. WARNO شبیه ساز نهایی جنگ جهانی سوم از استادان استراتژی، Eugen Systems است. زمانی که شما به صدها واحد در یک میدان نبرد زیبا

دانلود بازی WARNO برای کامپیوتر | گیمباتو

WARNO یک بازی استراتژیک و تاکتیکال مبتنی بر نبرد و استراتژی است که در آن شما باید ارتش خود را به مبارزه با ارتش حریف برای کسب منابع و تسلط بر منطقه ها و منابع مختلف هدایت کنید. در این بازی، شما باید از منابع خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، نیروهای خود را به درستی تکوین دهید و استراتژی های مناسب برای شکست دادن حریف را انتخاب کنید. هدف شما در این بازی، کنترل مناطق و منابع مختلف است تا به اهداف خود برسید و بازی را برنده شوید.

دانلود بازی WARNO برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری WARNO یک بازی در ژانر جنگی برای کامپیوتر می باشد , شما می توانید در مبارزات بزرگ با سایر بازیکنان شرکت کنید و تمام سلاح ها و منابعی که بیشتر از حریفان استفاده می کنید. بازی WARNO از انواع شخصیت ها و نیروهای مختلفی برای انتخاب و تشکیل ارتش استفاده می کند. هر شخصیت دارای توانایی ها و ویژگی های خاصی است که می تواند در مبارزات مختلف موثر باشد. برای برنده شدن در بازی WARNO، شما باید با استفاده از توانایی های شخصیت های خود و استراتژی های مناسب، حمله به حریفان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

دانلود بازی WARNO برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری WARNO که فارسی آن کلمه ی دستور هشدار می باشد , را یک استدیو بازی سازی تازه کار به اسم Eugen Systems ساخته است و خودش آن را به بازار عرضه کرده است , این استدیو بازی های دیگری برای امسال منتشر خواهد کرد. این بازی در تاریخ 23 مارس سال 2024 در دست کاربران قرار گرفته است. ژانرهای این بازی جنگی , استراتژیک , تاریخی , شبیه سازی می باشد و تا اینجای کار کاربران استیم نمره بسیار خوبی به این بازی اختصاص داده اند. شما دوستان عزیز می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی آن را نصب و اجرا بکنید و ارتش خود را بسازید و دشمن های خود را نابود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی