در این بازی شهرسازی، شما نقش یک شهرساز را بر عهده دارید و با شهروندان شبیه‌سازی‌شده در یک نقشه جهانی رویه‌ای قرار می‌گیرید. هدف شما
در این بازی شهرسازی، شما نقش یک شهرساز را بر عهده دارید و با شهروندان شبیه‌سازی‌شده در یک نقشه جهانی رویه‌ای قرار می‌گیرید. هدف شما تبدیل پادشاهی خود از یک

دانلود بازی Kingdoms Reborn برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Kingdoms Reborn در دوران باستانی هستید و شما به عنوان یک شهرساز بازی را آغاز می‌کنید. ابتدا از یک روستای ساده و کوچک شروع به کار می‌کنید و با گسترش آن، به تدریج یک شهر زنده، پویا و بزرگ ایجاد می‌کنید. در این بازی، شهروندان شبیه‌سازی‌شده در بازی حضور دارند و نقشه‌ای که به‌صورت تصادفی تشکیل می‌شود، از دیگر ویژگی‌های جذاب این بازی است. در طول بازی، وقایع مختلفی اتفاق می‌افتد، از قحطی و خشک‌سالی گرفته تا طوفان‌های سهمگین و شیوع طاعون. شما باید با مواجهه با این چالش‌ها، شهر خود را مدیریت کنید و به پیشرفت و رشد آن کمک کنید.

دانلود بازی Kingdoms Reborn برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Kingdoms Reborn که یک بازی شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد , دو فرهنگ مختلف هلند و خاورمیانه‌ای را به شما ارائه می‌دهد. نقشه‌ی بازی شامل 7 منطقه متنوع است و شما می‌توانید بسته به سلیقه‌ی خود، ساخت و ساز در آن‌ها را آغاز کنید. پیشرفت شهر شما با ساختمان‌ها و تکنولوژی‌های مختلف در 4 عصر مختلف زمان، پیشرفت خواهد کرد. همچنین، با مدیریت منابع و به دست آوردن تکنولوژی‌های جدید، ساختمان‌های مدرن‌تری برای شهر شما در دسترس قرار خواهند گرفت که به رشد و قدرتمندی بیشتر آن کمک می‌کنند.

دانلود بازی Kingdoms Reborn برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Kingdoms Reborn که در سال 2020 به بازار عرضه شد. این بازی توسط شرکت Earthshine ساخته شد و همین کمپانی بازی سازی آن را منتشر کرد این بازی در ژانرهای استراتژیک و شبیه سازی می باشد. همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و شهر افسانه ای مورد نظر خودتان را بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی