logo.gamebato
از استودیوی ماه، توسعه دهندگان برنده جایزه Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps، No Rest for the Wicked
امتیاز:
3.9/5
از استودیوی ماه، توسعه دهندگان برنده جایزه Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps، No Rest for the Wicked ارائه می شود، یک بازی

دانلود بازی No Rest for the Wicked برای کامپیوتر | گیمباتو

No Rest for the Wicked در این بازی، شما نقش یک شکارچی هیولاها را بر عهده دارید که باید با استفاده از اسلحه و توانایی های خود، به دنبال هیولاهای خبیث و خطرناکی بگردید و آنها را به هلاکت برسانید.همچنین، انواع مأموریت ها و چالش های متنوعی وجود دارد که شما را به چالش می کشند و ارتقاء و توانایی های شخصیت خود را به شما امکان می دهد.

دانلود بازی No Rest for the Wicked برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی “No Rest for the Wicked” برای پیشروی کردن، شما باید به تمامی مأموریت ها پرداخته و هیولاهای خطرناک را شکار کنید. این بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , باید از اسلحه ها و توانایی های خود بهره ببرید تا با این هیولاها مبارزه کنید و آنها را شکست دهید. همچنین، با حل پازل ها و چالش های مختلف در محیط بازی، مهارت های خود را ارتقاء داده و به سطوح بالاتری دست پیدا کنید. همچنین، می توانید از امکانات و تجهیزات جدیدی که در طول بازی بدست می آید، بهره ببرید و شخصیت خود را بهبود دهید تا به دشواری های جدیدی که در طول بازی برخورد خواهید کرد، آماده شوید. با حضور در دنیای وسیع و تاریک بازی، مراقب باشید و هوشیار عمل کرده و به دشواری های هیولاها مقابله کنید تا پیشروی کرده و به هدف نهایی خود برسید.

دانلود بازی No Rest for the Wicked برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری No Rest for the Wicked (استراحتی برای شرورها نیست) در تاریخ 18 آپریل سال 2024 توسط شرکت بازی سازی Private Division به بازار عرضه شد. این بازی محصول شرکت بازی سازی Moon Studios GmbH می باشد , این بازی فعلا به صورت Early Access می باشد. این بازی با محوریت اکشن می باشد اما دیگر ژانرهای این بازی نقش آفرینی , مبارزه ای , درام می باشد. این بازی برای PlayStation 5, GeForce Now, Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows منتشر شده است. شما کاربران عزیز می توانید این بازی را به صورت نیم بها از طریق لینک های مستقیم موجود در سرورهای گیمباتو دانلود کرده و هیولاهای خبیث را از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی