logo.gamebato
Bloodstained: Ritual of the Night یک RPG اکشن با محوریت اکتشاف است که توسط کوجی ایگاراشی ساخته شده است. نقش میریام را بازی کنید، یتیمی
امتیاز:
3.9/5
Bloodstained: Ritual of the Night یک RPG اکشن با محوریت اکتشاف است که توسط کوجی ایگاراشی ساخته شده است. نقش میریام را بازی کنید، یتیمی که توسط نفرین کیمیاگر زخمی

دانلود بازی Bloodstained: Ritual of the Night برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Bloodstained: Ritual of the Night، شما نقش یک شکارچی شیاطین به نام Miriam را دارید که با قدرت های خارق العاده خود در یک قلعه خبیث و خطرناک فراخوانده می شود. او باید در این ماجراجویی خود با موجودات شیطانی و دشمنان مختلف مبارزه کند و از نیروهای تاریکی که قصد دارند جهان را تخریب کنند دفاع کند. در این مسیر، Miriam با فرقه شیطانی و شخصیت های دیگری مانند امپراطور شیطان و دانشمندان دیوانه روبرو می شود و باید به کمک قدرت های خود تاریکی را شکست دهد و جهان را از تهدیدات شیطانی نجات دهد.

دانلود بازی Bloodstained: Ritual of the Night برای کامپیوتر | گیمباتو

شخصیت Miriam در بازی Bloodstained: Ritual of the Night توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارد که از جمله می‌توان به قدرت‌های شمشیرزنی، استفاده از زیبوکن و دیگر ابزارهای خطرناک اشاره کرد. او همچنین قادر به انجام حرکات نیرومند و حمله به دشمنان با سرعت و دقت بالا است. بازی Bloodstained: Ritual of the Night یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , محیط بازی Bloodstained: Ritual of the Night شامل قلعه‌های تاریک، زنزانه‌های مرموز، غارهای خطرناک و مناطق سحرآمیز است. بافت شهری قدیمی و خیابان‌های پر از خطر نیز از دیگر محیط‌های بازی می‌باشد. همچنین بافت هنری 2D این بازی که با رنگهای تیره و سایه‌های عمیق طراحی شده است، به خوبی تاریکی و ترس بازی را به تصویر می‌کشد.

دانلود بازی Bloodstained: Ritual of the Night برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Bloodstained: Ritual of the Night یک بازی در ژانر غالب پلتفرمر می باشد و دیگر ژانرهای این بازی نقش آفرینی , اکشن , ماجراجویی می باشد. این بازی را شرکت بازی سازی ArtPlay ساخته و توسعه داده است و شرکت بازی سازی 505 Games آن را در تاریخ 18 ماه ژوئن سال 2019 به بازار عرضه کرده است. نمره بسیار خوبی از منتقدان سایت متاکریتیک دریافت کرده است و نظر کاربران استیم به این بازی بسیار مثبت بوده است. شما کاربران عزیز می توانید این بازی را در 5 پارت از طریق لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو دانلود کرده و شیاطین را از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی