logo.gamebato
نبرد فراتر از دنیای زیرین با استفاده از جادوی تاریک برای مقابله با تیتان زمان در این دنباله جادویی برای خزنده سیاه چال سرکش که
امتیاز:
3.9/5
نبرد فراتر از دنیای زیرین با استفاده از جادوی تاریک برای مقابله با تیتان زمان در این دنباله جادویی برای خزنده سیاه چال سرکش که برنده جایزه شده است.

دانلود بازی Hades II برای کامپیوتر | گیمباتو

Hades II یک بازی ویدئویی اکشن نقش‌آفرینی سرکش است که توسط Supergiant Games ساخته و منتشر شده است. دنباله مستقیم بازی هادس (2020) است که به دنبال ملینوه، شاهزاده خانم دنیای زیرین و خواهر زاگرئوس، قهرمان بازی اول است. این بازی، شما نقش یک قهرمان خدای یونانی به نام زاگریوس را بازی می کنید که باید به دنبال خدایان دیگر می رود تا به دنیای زیرین برسد.

دانلود بازی Hades II برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , در طول بازی، شما به مواجهه با دشمنان مختلف می پردازید و از اسلحه و توانایی های خاص خود برای مبارزه استفاده می کنید. هر بار که شما شکست می‌خورید، به زنگ تابلومیانی باز می گردید و باید از اول شروع کنید. شما در این بازی باید همه دشمن های خود را از جهنم تا به بالا یعنی بهشت از بین ببرید. در میحط های متفاوتی خواهید جنگید شما در این بازی می توانید نیروهای خود را به خدایان المپ‌نشین بپیوندید. در این بازی قابلیت این را دارید در محیط به دنبال عنصر Rare (کمیاب بگردید) , حیواناتی که در مسیر شما هستند را می توانید رام کنید تا بتوانید در بازی پیشروی کنید و خانواده ها را متحد کنید و در نهایت مسیر خود را انتخاب کنید.

دانلود بازی Hades II برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی Hades II یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , و با این که به صورت Early Access منتشر شده است کاربران از آن بیش از حد راضی اند. ژانرهای اکشن , نقش آفرینی , تیراندازی می باشد و توسط یک استدیو بازی یعنی Supergiant Games هم توسعه یافته است و هم توسط همین شرکت بازی مستقل به بازار عرضه شده است. تاریخ انتشار این بازی 6 مارس سال 2024 می باشد و به صورت وسیع برای پلتفرم های PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S منتشر شده است. شما می توانید این بازی و یا حتی نسخه اول این بازی یعنی Hades می تونید از طریق لینک های مستقیم به صورت کاملا رایگان از سرورهای گیمباتو دانلود کرده و شاهزاده ملینوه را پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی